Komentáře k povídkám autora/autorky: Pecka

Stránky: 

Dědictví

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“(Dočtena 13. kapitola.) Povídka je skvělá, jako vždy i tady obdivuji dodržování událostí z kánonu, ačkoliv jsou karty již od počátku rozdány úplně jinak. Harry je okouzlující, o někom takovém bych s radostí přečetla dalších sedm knih. Líbí se mi jeho doučování u jednoho z profesorů, líbí se mi jeho postavení v koleji, líbí se mi jeho povaha a schopnosti. Jen kapitoly kdyby přibývaly rychleji.”

Dědictví

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Musím říci, že po dočtení 13té kapitoly jsem byla frustrovaná z toho, že pokračování je v nedohlednu :) To co jsem doteď četla se mi líbí - Harry obzvláště. Snape se mi zdá protivný, ale jeho vydědění z koleje je brilantní :) Těším se na pokračování - 4 dávám za to, že povídka není dokončená :D”

Dědictví

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“..”

Dědictví

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Bumble:

“Tak, autorka nám po stažení na dlouhé měsíce postupně vrací Zmijozela Harryho. Hurá :)”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Mne sa páčilo.”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Rebeka:

“:)”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Prijemna oddychovka s dostatecne uspokojivym mnozstvim originalnich prvku. :-)”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Až v půlce čtení jsem si uvědomila, že už jsem povídku kdysi četla, z čehož se dá vyvodit, že neutkvěla a neutkví. Pojednává o vážných tématech, ale nezpracovává je dostatečně hluboce. Na druhou stranu je velice čtivě napsaná a jako oddychovka bez problémů obstojí. (spoiler) Vystřídá několik témat. Osud sarkastického zmrzačeného bastarda, který se musí Potterovi přiblížit a porozumět mu, aby ho mohl dostat, u mě rozhodně neobstál, je to příliš velká a špatně odůvodněná autorská berlička k následujícímu "mám tě rád, Harry". Jekyll a Hyde jsou rozpracováni dost málo, což je škoda, protože z těch pasáží vážně mrazí. Finální bzz-část náhle udělala ze všech postav smířlivé plyšáčky se sklonem k objímání a vejcovité vysvětlení Harryho mysli se mi taky nelíbilo. (konec spoileru) Nojo, jenže jak jsem psala z počátku, je to vážně velice kvalitně zpracované a dokud se nad tím člověk příliš nezamýšlí, je z povídky nadšený. Proto za čtyři.”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Přečetla jsem opravdu s chutí, více se mi líbila první část.”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Moc, moc dobré. Pecka je sázka na jistotu. Umí.”

Horší než smrt

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Rulie:

“bavilo”

Kniha mrtvých

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

te.ss.sa:

“Rozhodně se nemůžu dočkat pokračování. Líbí se mi jak se vztah Severuse a Harryho pěkně vyvynul.”

Kniha mrtvých

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

patolozka:

“I takto nedokončené, je to zajímavá povídka plná zvratů a nových myšlenek...”

Kniha mrtvých

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Bumble:

“Na ne zase tak originální téma překvapivě originální povídka, i když je poznat, že je to jedna z autorčiných starších. Ne že by to bylo na obtíž, aspoň je vidět, že se nám Pecka posouvá, ale mám u ní daleko oblíbenější práce.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Páčila sa mi, hlavne Lucius a Snape. Trochu ma mrzelo Severusove drsné vystupovanie. Ale inak, skvelý nápad.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Tuhle povídku jsem našla uloženou v počítači a nebyla jsem si jistá jestli jsem ji už četla. Po pár stránkách mě bylo jasné, že už jsem ji četla protože mi to bylo hodně povědomé. Nepamatovala jsem si ale děj, a tak sem si řekla, že ji přelouskám znovu a byla to opravdu dobrá volba. Povídka je úžasná a nejspíš se k ní ještě někdy vrátím. Sice když jsem ji začínala číst tak jsem si říkala, že tehdy asi nebyla moc dobrá když si ji nepamatuji, ale asi to bylo tím, že jsem ji četla tak 4-5 let zpátky. (Stejné hodnocení přidám i k Mystikovi, protože tyhle dvě povídky beru jako celek a nemyslím si, že by byly nějak kvalitativně rozdílné.)”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Strašlivé tajemství, které nakonec není tak příšerné jak se zdá. Luciusův pokus o Harryho zabití mě rozplakal. Zrada rodiny bolí nejvíc.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Licona:

“Pekné, nezvyčajné...”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Nemohla jsem uvěřit svým očím, že nemám tuhle povídku ohodnocenou, ačkoliv jsem ji četla už několikrát. (Na druhou stranu, každá záminka přečíst si ji ještě jednou dobrá.) Je to napsané dobře, ačkoliv tahle část vpodstatě postrádá děj. Je to o vztazích, které jsou popsané tak, jak to umí jen málokdo. Žádná černobílá láska/nenávist, všechno je mnohem složitější, ale přece uvěřitelné. Jo, tuhle povídku mám ráda.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“..”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Mám k tommu vnitřní výhrady. Na mne až příliš mnoho násilí a temna. Ale v každém případě skvěle napsané. Jenom to nedokážu vnímat odděleně od Mystika - pro mne je to jednotné dílo, jedno bez druhého nemá smysl.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Z prvního dílu jsem byla nadšená, a to obvykle nečtu ani Severitus, ani povídky, kde je Harry temný... Na druhé straně mám ráda všemocného Harryho. Ve výsledku mi tenhle koktejl vyhovoval a některé pasáže byly dechberoucí. Líbila se mi i promyšlenost kapitol a jejich názvů. Znovu už to asi číst nebudu, ale určitě doporučuju :-) Subjektivně za čtyři.”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Tuhle povídku jsem našla uloženou v počítači a nebyla jsem si jistá jestli jsem ji už četla. Po pár stránkách mě bylo jasné, že už jsem ji četla protože mi to bylo hodně povědomé. Nepamatovala jsem si ale děj, a tak sem si řekla, že ji přelouskám znovu a byla to opravdu dobrá volba. Povídka je úžasná a nejspíš se k ní ještě někdy vrátím. Sice když jsem ji začínala číst tak jsem si říkala, že tehdy asi nebyla moc dobrá když si ji nepamatuji, ale asi to bylo tím, že jsem ji četla tak 4-5 let zpátky. (Stejné hodnocení přidám i k Mystikovi, protože tyhle dvě povídky beru jako celek a nemyslím si, že by byly nějak kvalitativně rozdílné.)”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Úžasná povídka dotažená do konce, strašně jsem se bavila hlavně za začátku a pak to nabralo vážnější rovinu. Trochu jsem se bála, že to skončí tragicky. Ale nejlepší bylo vyřešení Voldemorta - ten byl prostě úžasný!”

Stránky: