Komentáře k povídkám autora/autorky: Nerla

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“no, tohle je tezke. na jednu stranu mi tam hodne veci vadilo, na druhou stranu jsem nemela v pulce povidky chut zavrit prohlizec, protoze se to cetlo dobre (mozna jeste casem hodnoceni zmenim:)”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dojmy jsou rozpolcené..což mi připomnělo, že komentující by neměli psát(Vidíš, Sitaro, jak to může dopadnout, kdybys chtěla ode mne slash?:D)Tak pro úvod, tohle beru jako parodii.Začátek mne bavil, a miluji i Severuse jak je zde podaný.Jenže toho odmítaní "reality" bylo dlouhé, únavné a nezaživné.S přichazejicím koncem šla kvalita prudce dolů a u konce má mysl řvala WTF souběžně s OMG.Takže čistě za nápad a začáteční dobré zpracování za 2.”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Jak jsem nakukovala do dalších Nerliných povídek, tak to patří k jejímu modu operandi, že si neláme hlavu s nějakým smysluplným zasazením děje do kanonického rámce (tohle se asi neodehrává během PoA, že ne, ale kdy jindy Lupin učil v Bradavicích?), jenže já takovéhle fanfikce nemusím, pokud nejde o čiročiré PWP, což v tomhle případě bohužel nejde (kde je ten hot werewolf/wolf sex, prosím?).”