Komentáře k povídkám autora/autorky: Nerla

Příslib

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Siriusova záhadná nepřítomnost naznačuje, že v tomto AU (co by to bylo jiného?) se patrně oběsil na trámu, a těžko se mu divit. Snape veřejně celému Řádu vypráví o svém nejnovějším ponižování ze strany Pána Zla, Voldy nenašel jiný způsob, jak si obstarat krev vlastního poskoka, než svěřit tento "náročný úkol" Snapeovi a jeho pochybným kontaktům, Molly si mlčky nechá poroučet, Brumbál nemá žádný plán, zkrátka - skutečně nádherně zachované charaktery! Snape: "Není ti něco, ó nepříteli z dětství? Stačí slovo, a jako vítr se poženu pro pomoc!" Lupin: "Já nahlas pravím, pane – jak jest ostatně mým zvykem – čistou pravdu: dím vám, že jsem sobecká svině. A kéž by má žena potratila." Samozřejmě bych mohla pokračovat každou další větou dialogu nebo pohybem postav. Bohužel i pokud jde o samu interakci obou hrdinů, celé to na mě působilo absolutně nepřirozeně, násilně a mimo všechny mísy světa. Vyprávění se potácí od ničeho k ničemu (alespoň tedy já jsem žádnou logiku nebo souvislosti nevystopovala), no a kdyby toho náhodou bylo málo, autorčin sexismus všemu nasadil korunu. :) S.L.”

Ve vysokém stylu

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To byla blbost...”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

shadow:

“Parodie opravdu nemusím. Byla to parodie, že? Ale ono by to vyšlo na stejno pokud to tak nebylo myšleno.”