Komentáře k povídkám autora/autorky: Lanevra

Stránky: 

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Túto mám rada, je fajn. :)”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“...”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi zaujímavá dvojica. Zranený ustrašený Draco posadnutý sexom... alebo ani nie posadnutý ale krátiaci si dva roky v izolácii? Som rada, že to Sirius nevzdal a dokázal Draca presvedčiť na ten prvý krok von, ale stále mám pocit, že sa mu po chvíli vytrhol a utiekol späť do svojho "bezpečia" Páčilo sa mi ale rada by som si prečítala ako sa darila Siriusovi ďalšia terapia. Snáď to nevzdal.”

Agorafobie

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Líbí se mi zejména, že jednou taky Lupin není ten dole.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chudák Sirius. Tohle mu teda nezávidím...”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nevím, jestli se ještě někdy zmůžu na normální komentář, zvlášť když teď povídka už není k dispozici. Uvidíme ... SL: To je v pohodě. Už z mé reakce bylo asi jasné, že se mi zdálo, že máš docela pravdu.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Páči sa mi to niečo surové a nezvratné. Nepremýšľala som nad tým, že prečo tomu nezabránia, prežívala som ten daný moment a posledná veta to celé trochu zmiernila. Nemám pocit, že by som mala niekoho ľutovať alebo niekomu odpúšťať. Myslím, že tento príbeh sa nesnaží vnuknúť ľútosť. Skrátka sa to stalo a bolo to príjemne surové.”

Co vidí jen měsíc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dobře napsané, i když souhlasím s tím, co tu zaznělo, a to že nějaké "chci - nechci" má člověk jasno. Jen nevím, jestli mám záchvěv realističnosti, ale vlastně je to hrozně absurdní. Nelogické. Prostě - jen sérií skutečně špatného plánování může dojít na něco takového. :-D”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Chybí tam ten sex. :-) A líbilo se mi, jak Šedohřbet tvrdě přišel o iluze, hajzl jeden.”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“myslim že Malfoyovi se stejně jednou dostane, co si zaslouží... a Snape bude mít taky velmi zajímavou roli ;)”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ty chyby tam, věčně rušící, Lanevřiny... ale nebylo to špatné, jen takové moc načrtnuté, nedotažené.”

Kdyby

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-)”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“...”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Kvůli klíčovým slovům jsem to dlouho odkládala, ale zbytečně, vždyť to nebylo nijak zvlášť drastické? Fanoušci HP a Dextera tu musí slintat blahem. Mně teda na začátku vadilo, že se Potter choval jak úplný idiot, a taky mi vadil konec, ale je pravda, že sepsané to bylo dobře. Až na tu hromadu chyb, samozřejmě. Vracet se nebudu, ale za přečtení to stálo.”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Netušila jsem, že Sirius má i "umělecké" sklony... :)”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“milé”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pekny:)”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Pěkné a milé”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Neškodné a úsmevné.”

Nápis

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Romantika:)”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl první: Kdybych měla hodnotit tenhle cyklus vcelku, byla by to asi čtyřka. Dokonce, kdybych měla hodnodit každou část zvlášť, byla by to asi čtyřka. Když už je tu ale každá část zadaná zvlášť, rozhodla jsem se trochu přehánět a to směrem nahuru i dolů. Tahle první část se mi z odstupu asi líbi nejméně. Přesto platí to, co jsem napsala už dřív, totiž to, že mě Lanevra přiměla přečíst si pár věcí, ke kterým řekněme .. neinklinuji. Jsem ráda, že nějaká aspoň maličko reprezentativní role v FF připadla i mrzimorovi. Na konci jsem si vážně zamilovala Remuse. Krásně tu totiž vrčí: "... vrrr...". Remusi, ticho! Remusi, sedni! Juj...”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Ako celok je to rozhodne veľmi podarené. Niektoré momenty mi vadili, pri niektorých som zas takmer vrnela blahom :) Cedrik ako ústredná postava mi moc nesedí, no ďakujem mu, lebo bez neho by táto poviedka nebola a ani jej pokračovania, ktoré sú podľa mňa lepšie ako prvý diel.”

Stránky: