Komentáře k povídkám autora/autorky: Extasy

Já jsem já a ty jsi...?

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Nic hlubokomyslnýho, ale moc pobavilo :)”

Já jsem já a ty jsi...?

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Mělo to spád, bylo to sexy a vtipný. Moc Snarry jsem zatím nečetla, ale tohle se mi fakt líbilo.”

Krvavý polibek

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Narozdíl od níže komentující mi nepřišly postavy OOC. Snape má být prostě parchant, co sice má své city a pocity, ale ne a ne se k nim přiznat, i když se to za dané situace může zdát úplně nesmyslné a Harry je občas prostě trochu pitomec. Drobným handicapem tohoto počinu je, že občas chybí popis hlubších emocí, které by třeba vysvětlovaly chování a uvažování postav, např. proč by Snape byl raději mrtvý, Snapeovo truchlení, proč vlastně Harry chce Snapea a proč Snape chce Harryho, protože jejich hádky jsou občas úplně zbytečnné a nesmyslné. Jediná postava, která mi neseděla, byla Ginny a její rychlé smíření se s tím, že jí přítel opustil, nemiloval, chtěl raději mrtvolu a ještě k tomu muže. Jinak mi ale vývoj vztahů přijde fajn, příběh jsem přečetla prakticky už dvakrát, ani gramatika mi nijak zvlášť netrhala oči, i když chyby se tam, zejména ze začátku, vyskytovaly... Takže za mě mohu doporučit.”

Krvavý polibek

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

spaceyfan:

“Povídka mě potěšila. Starší komentáře jsou celkem výstižné, tak nebudu opakovaně rozpytvávat děj a charaktery postav. Oceňuji neobvyklou zápletku. Miluji cynického a zatrpklého Severuse, který nedokáže projevit své city. Žádná krev není dost špatná, aby ho nepostavila na nohy. A kdo by se pitval ve viteálech, které mají asi tolik logiky jako elektromobily v současném světě?”

Snarry My Obsession

Autor: Extasy      Jazyk: fanvid

Certina:

“love”

Snarry My Obsession

Autor: Extasy      Jazyk: fanvid

Mr. Robot:

“Perfektne zostrihané.”

Snarry My Obsession

Autor: Extasy      Jazyk: fanvid

jesssnape:

“to je parádní!”

Snarry My Obsession

Autor: Extasy      Jazyk: fanvid

Cora:

“Krása.”

Vládnu!

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Miluju Malfoye a miluju Severuse. A nejvíc je miluju spolu :)”