Komentáře k povídkám autora/autorky: Danae

Stránky: 

Červnové odpoledne

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

denice:

“I když nejsou Vánoce, povídku jsem si opravdu vychutnala.”

Červnové odpoledne

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

denice:

“Krásná a zvláštní povídka, mám najednou chuť si broukat koledy...”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Báječné, milé. Pro smutné dny:-)”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Ach jé, úplně mě to dojalo. Krásná čeština. Danae, no.”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Danae je má oblíbená autorka, která mě svou tvorbou hodně ovlivnila. Tahle povídka se jí dle mě opět hodně povedla a nedávám plný počet jen proto, že Útočiště se mi líbilo ještě o něco víc. Líbí se mi, jak autorka o nápadu přemýšlela, jak si spousty věcí dohledala a následně zapracovala do příběhu. Edit: přečetla jsem si po čase znovu a měním ze 4 na 5, protože si to prostě zaslouží.”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“Danae u mňa začína obsadzovať miestočko TOP poviedkárov! Pekný nápad a výborné prevedenie :)”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

The Frail:

“skvělá povídka. už jsem ji četla několikrát a vždycky se k ní ráda vracím”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborná povídka - vtipná, skvěle vypointovaná, výborná i po formální stránce, a přes proklamované klišé dokonce originální.”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

finde:

“Jednak másouhlasit se autorka dobře vypozorované chování koček a jednak musím souhlasit se Salome, že se Danae podařilo netradičně zpracovat klišé. za mě 5”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

spaceyfan:

“Moc jsem se pobavila, škoda, že nebyla delší. :-)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Za mě asi nejlepší a "nejrealističtější" HG/SS fanfiction. Čas od času se k ní vracím, líbí se mi skvěle promyšlená policejní práce londýnských bystrozorů, atmosféra adventního velkoměsta, strastiplné řízení ve sněhu a břečce (brrr) a skvěle odsejpající děj s milými maličkostmi a nečekanými obraty.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

zuzka:

“milá povídka :-) nejvíc se mi líbilo asi to,že mi připadala reálná. jako by se něco takového opravdu mohlo stát ;-) jsem moc ráda, že je dokončená!”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Smrtijedka:

“Co mám na to říct? :D Ta povídka byla pro mě, takže už se mi tak nějak z principu musí líbit :). Ta atmosféra je úžasná - a ten humor! Danae je génius! ;)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Příběh navazuje na 7. díl a zpracovává poměrně obvyklou otázku přežití Snapea, přesto zde dlouho není jisté, jestli to tak opravdu je. Co je však jisté, je Danae coby záruka kvalitní povídky a Hermiona a Severus v jejím podání jsou zárukou výjimečného příběhu, u kterého nedočkavě vyhlížíte každý další díl.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Heart.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“výborná, výborná, výborná!”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

angie77:

“Nádhera! Povídka, na jejíž dokončení se rozhodně vyplatilo čekat. Danae tenhle pár prostě umí - je to trochu dojemné, s lehounkými náznaky humoru a naprosto uvěřitelné.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“"Tá poviedka je úžasná, zostal mi po nej blažený úsmev, neviem ako dlho tam bude, ale zrejme ho budem musieť nejako vysvetliť. Vyzerá fakt divne." tak tento komentár som Danae napísala keď som si túto poviedku prečítala vlani prvý krát a pri mojom druhom raze sú pocity asi ešte krajšie.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Rozkošná klasika”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Lennroe:

“Tohle byla moje první fanfiction, úplně první, nemůžu jinak než jí zbožňovat”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“vždy si na ňu spomeniem, keď vidm London Eye ;-)”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběh, který je napsaný nejen krásně, ale i pravdivě a který dojímá a zlepšuje náladu.”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“I když jsem přímo fotbalové veletrdlo, jsem nadšená.”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Možná by to mohlo být delší. A možná by to bylo na škodu, protože bylo řečeno vše podstatné. Bylo tam napětí, originalita, logika. Věřila jsem tomu.”

Stránky: