Komentáře k povídkám autora/autorky: Danae

Stránky: 

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

The Frail:

“úžasný songficton na mojí oblíbenou písničku od tata bojs”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

larkinh:

“:)”

Tajná ingredience

Autor: Danae      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Severuskův poťouchlý úsměv je boží. :-) (A za shlédnutí stojí i další výtvory z toho drabblově-komiksového tématu.)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Hezká povídka, i když konec není zrovna můj šálek kávy.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

beruska:

“;-)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

margotka:

“...”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

mayla:

“Som rada, že som sa k tejto poviedke dostala..má zaujímavý námet a originálny dej. Potešili aj aj doplňujúce informácie a odpovede postáv na otázky čitateľov :)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Silných čtyři a půl bodu. Četla jsem tu povídku už víckrát, ale vždy ve mně utkvěly jen střípky - babička a sasanky, pelikán a destilování lektvaru. Ta povídka je nádherná a líbí se mi způsob, jakým je napsaná a jak dokáže splétat dvě časové linie dohromady bez újmy na tom, že u starší je již předem dáno, jak musí skončit. A právě starší příběhová linie o válce se mi líbí víc, ale bez té novější by jí hodně chybělo... Je to hodně silných čtyři a půl bodu. Vřele doporučuji. (Hm, není malicherné nedat za pět kvůlli jediné replice? Tedy konkrétně kvůli poslední replice jedenácté kapitoly, která je tak neuvěřitelně laciná, že mi zkazila požitek ze zbytku? I epilog je méně kýčovitější než ona!)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Povídka se mi líbila (naprosto tedy ignoruji poslední jeden a půl kapitoly), velice oceňuji to, jak to bylo napsané - hezky poetické, čtivé a na správných místech napínavé, líbilo se mi, jak se dvě časové linie prolínaly, dávaly tomu ten správný šmrnc a vzájemně se výborně doplňovaly, zaujal mě i příběh (až na drobnosti, jako např. zbavení se Voldyho, poslední půl kapitoly a epilog). Co mi tedy ale absolutně nesedělo už od začátku, byl Severus a pak následně jejich 'romantický vztah' v poslední jeden a půl kapitole, tady tedy souhlasím se Sinam. Takže ignoruju-li, že to měl být Severus a poslední část, tak se mi ta povídka vážně líbila.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Cora:

“Kouzlo téhle povídky je jednoznačně v těch různých časových osách; autorka má obě dějové roviny fakt pěkně poskládané. Je to psané takovým líbivým slohem, zápletka s pelikánem je chytrá, délka akorát. Epilog by sice zasloužil inzulin, ale tady mi kupodivu přišel tak nějak na místě - v průběhu čtení mi totiž naskočil plukovník Brandon z Rozumu a citu, a už neodskočil. Takže ne Snape, ale Rickman, jen z o dost cudnější doby... Ale je to krásně napsaný příběh.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SSnape:

“Hezky napsané, ráda se k ní vrátím :)”

Zrcadlo rozhodnutí

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Moc pěkná povídka, s netradiční zápletkou a něíčm navíc, co se špatně definuje, ale když tam je, tak to poznáte. Kromě toho perkfetně napsaná, postavy jak živé. Ovšem dojem mi kazí několik drobných nelogičností (proč to pátrací kouzlo nepoužije Vy-vtíte-kdo? Že by nebyl tak schopný jako Hermiona?), a hlavně příliš jednoduché vyřešení - působí pak příliš prvoplánovitě jako odměna osudu za rozhodnutí Harryho. vlastně by to na mě zapůsobilo víc, kdyby se v tomhle držela Danae kánonu.”

Stránky: