Komentáře k povídkám autora/autorky: Danae

|<  >|

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Napsané je to krásně, ale tohle prostě není Snape”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Lehce hororová povídka o ctižádosti, souboji dvou tvrdohlavých osobností. Na ten podivný měsícek jsem ještě spoustu let nezapomněla.”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborná povídka - vtipná, skvěle vypointovaná, výborná i po formální stránce, a přes proklamované klišé dokonce originální.”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Garfielda:

“Dá se. Jinak mě překvapilo, že Danae ještě píše.”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

finde:

“Jednak másouhlasit se autorka dobře vypozorované chování koček a jednak musím souhlasit se Salome, že se Danae podařilo netradičně zpracovat klišé. za mě 5”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Snape u jezera mě opravdu pobavil. :D”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Nenadchne. Neurazí.”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Slash to navzdory tvrzení v popisu není, ale milé a vtipné to je :D”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“podarené :)”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nymphilia1:

“Pobaví :DDDDD”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Roztomilá blbinka. Nejlepší je, že co všechno paní Norrisová mezitím dělala, si může laskavý čtenář vesele domýšlet sám ještě dlouho po dočtení.”

Nehoda

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

spaceyfan:

“Moc jsem se pobavila, škoda, že nebyla delší. :-)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Za mě asi nejlepší a "nejrealističtější" HG/SS fanfiction. Čas od času se k ní vracím, líbí se mi skvěle promyšlená policejní práce londýnských bystrozorů, atmosféra adventního velkoměsta, strastiplné řízení ve sněhu a břečce (brrr) a skvěle odsejpající děj s milými maličkostmi a nečekanými obraty.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

zuzka:

“milá povídka :-) nejvíc se mi líbilo asi to,že mi připadala reálná. jako by se něco takového opravdu mohlo stát ;-) jsem moc ráda, že je dokončená!”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Smrtijedka:

“Co mám na to říct? :D Ta povídka byla pro mě, takže už se mi tak nějak z principu musí líbit :). Ta atmosféra je úžasná - a ten humor! Danae je génius! ;)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Příběh navazuje na 7. díl a zpracovává poměrně obvyklou otázku přežití Snapea, přesto zde dlouho není jisté, jestli to tak opravdu je. Co je však jisté, je Danae coby záruka kvalitní povídky a Hermiona a Severus v jejím podání jsou zárukou výjimečného příběhu, u kterého nedočkavě vyhlížíte každý další díl.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nelituju, že jsem si to přečetla. Je to jemné, romantické, ale ne přeslazené. Úžasné. :)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ave:

“Od Danae nelze čekat v zásadě nic jiného než dobře napsanou a zajímavou povídku. I tahle je taková. Ale jiné její povídky mám raději, tahle je těsně pod vrcholem na solidních 4, 5 bodů, které tu ovšem udělit nejdou :o)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nade:

“Zajímavé a vtipné, taky romantické a vůbec. Jsem optimisticky založený člověk a mám ráda happyendy. Svinstva je kolem dost. Tohle bylo milé.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Heart.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“výborná, výborná, výborná!”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Tahle povídka se mi moc líbila. Taková lehce romantická.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Opět jedna z těch, co jsem četla dávno... není čas si to snad zopakovat? Rozhodně to za to stojí :-)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

angie77:

“Nádhera! Povídka, na jejíž dokončení se rozhodně vyplatilo čekat. Danae tenhle pár prostě umí - je to trochu dojemné, s lehounkými náznaky humoru a naprosto uvěřitelné.”

|<  >|