Komentáře k povídkám autora/autorky: Danae

|<  >|

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

beruska:

“;-)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“fascinujúce”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Emily:

“Neuvěřitelné, dokonalé, obsahuje můj oblíbený pár, fascinuje mě to.. prostě krása”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Četla jsem to už poněkolikáté, ale vždy mě to sebe naprosto vtáhne. Tuhle povídku prostě nejde nemít rád.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Tato povídka mi stále nedává spát a často se k ní vracím! Dvě dějové linie se nádherně prolínají a dolňují a konec? Ten je krásný!”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

margotka:

“...”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“výborné”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Útočiště jsem četla už hodně dávno, přesto ve mě zanechala tato povídka silný pocit. Nepamatuji si ji do podrobností, ale přestovím o čem je a jaké byly mé pocity. Poklona autorce.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Já myslím, že útočiště byla jedna z mých prvích povídek, co jsem před třemi lety přišla do FF, a jeden z motivů, proč jsem sama začala psát. Četla jsem nesčetněkrát. Nemůžu se než klanět a i přes to, že jsem náročnějšího rázu co se slohu týče, řadím mezi TOP!”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nemam rada romantiku, romantickeho severuse a epilogy...kazdopadne to bylo dobre napsane (hermiona v jeskyni me opravdu bavila) - i ten epilog jsem nakonec prezila, kdyz jsem si k nemu pustila uvedenou kate bush (http://www.youtube.com/watch?v=L-xsCXEvR6M)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Tintinka:

“Dobře napsané, ale nejsem moc fanynka podobného typu příběhů...”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Silných čtyři a půl bodu. Četla jsem tu povídku už víckrát, ale vždy ve mně utkvěly jen střípky - babička a sasanky, pelikán a destilování lektvaru. Ta povídka je nádherná a líbí se mi způsob, jakým je napsaná a jak dokáže splétat dvě časové linie dohromady bez újmy na tom, že u starší je již předem dáno, jak musí skončit. A právě starší příběhová linie o válce se mi líbí víc, ale bez té novější by jí hodně chybělo... Je to hodně silných čtyři a půl bodu. Vřele doporučuji. (Hm, není malicherné nedat za pět kvůlli jediné replice? Tedy konkrétně kvůli poslední replice jedenácté kapitoly, která je tak neuvěřitelně laciná, že mi zkazila požitek ze zbytku? I epilog je méně kýčovitější než ona!)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Preci nedam petku? Ale budu muset: nejlepsi pasaze ve mne zustaly po leta. A to romantiku nemusim :-) Tady ale byla jen korenim silnemu, skvele napsanemu pribehu. :-)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Jett Alice Black:

“Jedna z mojich naojobľúbenejších Snamioniek. Príbeh sa postupne rozvíja a odhaľuje zápletku. Strašne sa mi páčilo to náboženské prepojenie, pretože býva dosť ojedinelé... a tu to neskutočne sadlo.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

mayla:

“Som rada, že som sa k tejto poviedke dostala..má zaujímavý námet a originálny dej. Potešili aj aj doplňujúce informácie a odpovede postáv na otázky čitateľov :)”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Krásné, citové, hořkosladké...”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

The Frail:

“.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

kattyV:

“***”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

bwews:

“..”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Benny:

“Už jsem si slíbila, že žádnou snamionku nerozkliknu.Merlinžel by se o tom nesměla Adelaine zmínit v mailu.Četla jsem těch 12kapitol tři hrozné dny.Hrůza.Fuj.Jsem vyléčená.Vlastně nevím, přišla mi to jako děsná nuda.A to i na snamionku.Poslední kapitol je..no samozřejmě kýč a na druhou stranu jsem exorcismus prováděný na Snapeovi četla poprvé.Epilog jsem vynechala, přesto se nedonutím tomu dát vyšší známku než dvě.Konec pátrání, čtenář to vzdává a nehledá snamione, stala by se ze mne bulimička a nerada zvracím.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Do značné míry souhlasím s komentářem SinamLlumi. A to já normálně snamionky docela můžu.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Povídka se mi líbila (naprosto tedy ignoruji poslední jeden a půl kapitoly), velice oceňuji to, jak to bylo napsané - hezky poetické, čtivé a na správných místech napínavé, líbilo se mi, jak se dvě časové linie prolínaly, dávaly tomu ten správný šmrnc a vzájemně se výborně doplňovaly, zaujal mě i příběh (až na drobnosti, jako např. zbavení se Voldyho, poslední půl kapitoly a epilog). Co mi tedy ale absolutně nesedělo už od začátku, byl Severus a pak následně jejich 'romantický vztah' v poslední jeden a půl kapitole, tady tedy souhlasím se Sinam. Takže ignoruju-li, že to měl být Severus a poslední část, tak se mi ta povídka vážně líbila.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“v povídce je potenciál, kterej byl na konci zbytečně zahozenej :-) průběh se mi líbil :-) škoda toho konce”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Cora:

“Kouzlo téhle povídky je jednoznačně v těch různých časových osách; autorka má obě dějové roviny fakt pěkně poskládané. Je to psané takovým líbivým slohem, zápletka s pelikánem je chytrá, délka akorát. Epilog by sice zasloužil inzulin, ale tady mi kupodivu přišel tak nějak na místě - v průběhu čtení mi totiž naskočil plukovník Brandon z Rozumu a citu, a už neodskočil. Takže ne Snape, ale Rickman, jen z o dost cudnější doby... Ale je to krásně napsaný příběh.”

|<  >|