Komentáře k povídkám autora/autorky: Danae

|<  >|

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Krásný příběh s originálním námětem.”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela milé. Vánoce a sebedůvěra očividně dokáží zázraky... :)”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

finde:

“opravdu zdařilá povídka netypick námět, ale roztomile zpracovaný”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Líbilo se mi to moc (ale to se u Danae není čemu divit) i když nejsem fotbalový fanda. Milý příběh, obdivuji fantazii. Nemám, co bych k tomu víc řekla. 4, 7 bodu :-)”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“tá ma prehľad asi o všetkom! :D veľmi podarená poviedka, postava Dudleyho a Petunie ma najprv zarazila, ale Danae aj z tejto dvojice dokázala vykúzliť príjemné čítanie :)”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Skvělé... Určitě lepší než průměr”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Existuje spousta úhlů, ze kterých se dá kánon nahlížet, a já mám taková zpracování moc ráda. (Nejpůsobivější pro mě je bezesporu popis veselí a oslav těsně poté, co Lockhart skončí u Munga. A ano, je zcela bezpředmětné to sem tahat.) Tohle zpracování ale něco postrádalo. Je to kratičké, takže to nemohlo obsáhnout mnoho, ale stejně by si to zasloužilo víc, takhle to neutkví. Asimov tohle téma zvládnul líp :)”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Možná by to mohlo být delší. A možná by to bylo na škodu, protože bylo řečeno vše podstatné. Bylo tam napětí, originalita, logika. Věřila jsem tomu.”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-)”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Něco tomu chybí.”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkné.”

Svrab

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Přiznávám, že tím, že tu byly zadané od Danae jenom samé snamionky, jsem získala naprosto zkreslenou představu o její tvorbě. Přitom i povídky, ve kterých nejde o sbližování plné lásky a tokání, píše skutečně dobře. Třeba tohle... Ze začátku jsem sice měla trochu problém s chováním/věkem Natalie, ale když si to zpětně projdu, někdo s takovými zážitky by skutečně mohl být takový. A opět oceňuji, jak prosté patosu to je, i když by k tomu postavy vybízely. Líbilo.”

Svrab

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Svrab

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-)”

Svrab

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jedna z prvních, co jsem četla. Z nostalgie...”

Svrab

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Danae opravdu umí psát, a u téhle povídky je potřeba to ocenit zvlášť proto, že jde o prvotinu. Našla myšlenku, dokázala ji zpracovat, aniž by se zdržovala zbytečnými odbočkami. Dílko působí velmi sevřeně, vybroušeně, ocěňuji i výbornou jazykovou úroveň. Přes to, že jde o miniaturu, podařilo se jí svou hrdinku skutečně charakterizovat, věřím jí. Nelogické, ale z hlediska autorského záměru pochopitelné, bylo jen to, že na konci jí nevymazali paměť - nemyslím si, že si mohli dovolit takové riziko, zvlášť když uvážíme, že jí bylo 14-15 let. Výhrady mám ještě k faktografii - nezdá se mi umístění do pasťáku dostatečně vysvětlené tím, že byla z rodiny přistěhovalců. Obě výhrady jsou tedy vůči tomu, že když autorka potřebuje změnit logiku postav či světa pro logiku svého příběhu, klidně to udělá. Takže: námět 4, struktura - 5, jazyk 5, pravopis 5, logika příběhu 3, logika postav 5, celkový dojem 4 - celkem 4, 4.”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“naozaj pekná, jemná poviedka s tematikou Valentína, ktorá vám ako jedna z mála nevypáli oči presladeným bahnom.”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Tohle se mi moc líbilo. Nic přeslazeného, jak to v tomto tématu bývá, ale něco, co bylo napsáno s velkým citem.”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“nádhera + slzy v očiach”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Danae, Danae. CO mi to děláš? Excelentní. Akorát mě to dost zdrtilo, ještě že není Valentýn. :-D”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když pominu ten fakt, že on by něco takového nikdy neudělal, tak je to docela pěkné. Jemné, lehce romantické...”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásna jednoduchá a nezabudnuteľná.”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Emily:

“Tohle bylo vážně skvělé.. jsem nadšena.. zas tam byl můj oblíbený "pár" a hlavně to naprosto a dokonale vystihovalo 6. díl!”

Šťastnější

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

The Frail:

“úžasný songficton na mojí oblíbenou písničku od tata bojs”

|<  >|