Komentáře k povídkám autora/autorky: Danae

|<  >|

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“"Tá poviedka je úžasná, zostal mi po nej blažený úsmev, neviem ako dlho tam bude, ale zrejme ho budem musieť nejako vysvetliť. Vyzerá fakt divne." tak tento komentár som Danae napísala keď som si túto poviedku prečítala vlani prvý krát a pri mojom druhom raze sú pocity asi ešte krajšie.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“...”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

beruska:

“Pekne a romanticke”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Rozkošná klasika”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Anne:

“Četla jsem to v době, kdy mi SS/HG nevadil a líbilo se mi to, až na konec, který je moc přeslazený.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Lennroe:

“Tohle byla moje první fanfiction, úplně první, nemůžu jinak než jí zbožňovat”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Trochu kratší záležitost, ale to povídce neubírá na kráse :) Konec sice trošku sladší, ale to přece někdy chceme, ne?”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Susie:

“Povídka s trochu zvláštním tématem, však si to přečtěte ;)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“vždy si na ňu spomeniem, keď vidm London Eye ;-)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Milá povídka. Má své malé zádrhely, ale v celku se mi vážně líbila”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

elulinek:

“Skvělé, skvělé, skvělé! Originální a skvělé. Líbil se mi popis Severusova obličeje - jak se poskládal do původního obrazu, když ho políbila. A taky se mi líbilo, jak Herma utekla zvracet :-D sice jeto hnusné, ale myslela jsem, že si cvrnknu do spoďárů :-D A hlavně bylo vtipné, že jsem to četla nějak v době, kdy jsem sama dělala autoškolu :-D Kdybych ji dělala se Severusem, myslím, že bych možná jezdila na něčem jiném... No dobře, moje úchylné já zase promluvilo. Výborná povídka”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

nancy:

“"..."”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

kami:

“Prekvapivo mi je táto poviedka sympatická a čítala som ju viackrát. Hoci Snape mi tu pripadá skôr ako Alan Rickman. :D”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Jé, na tu už jsem málem zapomněla. Nádherná věc. A i když je hodně, ale opravdu hodně OOC, má úžasnou atmosféru.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Nebylo to špatné.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ještě že ten osud máme, že jo... proč se lehce připitoměle nezausmívat v propršeném středečním odpoledni. A chci ten hrnek! :-)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No jo, už je to dávno, co jsem to četla. A jsem ráda, že mám už odstup, protože tenkrát to bylo docela zklamání. Bylo to mé první setkání se snamionkou a já si i vybrala doufeje, že mě to tak nějak prosnamionkářsky naladí. To zrovna nefungovalao, ale z odstupu ... . To kamino tvrzení o Alanu Rickmanovi mi připadá trefné, ale ... atmosféru to vážně má.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

palanda:

“fajny”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Po Útočišti asi moje nejoblíbenější povídka od Danae. Připadá mi trochu fascinující, že by se to vážně mohlo stát a že ty úvahy o kouzelnících definujících se svým darem kouzlení jsou tak pravdivé. Za to jsem ochotná odpustit i zcela nepravděpodobnou proměnu charakteru Snapea. A mně se líbil i přeslazený konec, k tomuhle se hodil. Hodně silná tři nebo maličko slabší čtyři.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“...”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nerla to pode mnou vystihla do puntíku tak, jak tuhle povídku vnímám i já. Jen za mě je ta čtyřka poctivá a silná.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-D”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Pogroma:

“ále tak... šlo to. Peter Parker, vážně? xD Pěkný detail s hrníčkem.”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ave:

“Příběh, který je napsaný nejen krásně, ale i pravdivě a který dojímá a zlepšuje náladu.”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“I když jsem přímo fotbalové veletrdlo, jsem nadšená.”

|<  >|