Komentáře k povídkám autora/autorky: D.J. Orlovský

Stránky: 

Absolutní důvěra

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

manta:

“za mě TOP 10 :D díky, i po těch letech pořád TOP 10”

Ale, otče…

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“ah.. nenapadá ma čo povedať ..”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela drsná povídka. Potter starší se opět předvede a Sirius se taky nezachová jako rytíř na bílém koni. V mojí TOP 10 si tahle povídka drží druhé místo. :)”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“dechberoucí”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5. Jistě to není realistické. To ani náhodou. Ale už to, že mi to stojí za úvahu, znamená, že se příběhu snáze věří, než by se při námětu, který zpracovává, dalo čekat. Vztah násilníka a znásilněného je choulostivá záležitost (asi třeba jako incest :)) a tady se to dalo pobrat, aniž by si člověk říkal, co minutu - to přece ne. (Pro Victorii: Pokud jsem tu povídku správně pochopila, Snape nedal Dracovi tyo vzpomínky záměrně, šlo o nehodu. Takže se hodí spíš uvažovat, zda by se dopustil takové nerozvážnosti? Nejspíš ne, ale je to výchozí motiv tohoto příběhu a já ho jako takový přijímám.) Osobně jsem největší problém se Siriusovým vyznáním lásky a následným dějem. Mám pocit, že i naprostý debil s EQ tykve by pochopil, že to, co dělá, není v tu chvíli dobrý nápad. Navíc mám pocit, že by příběh mohl fungovat více méně stejně i bez této příhody. Pak mě asi nejvíc zaráží, že paní Pomfrayová vše přešla, když minimálně ona musela poznat, k čemu došlo. Ale jinak jsem vše spolkla i navijákem navzdory nepravděpodobnosti záplety a zatraceně hodně si ji užila a považuji mezi českými věcmi za dílko nadprůměrné. A na to beru ohled při svém váhání mezi čtyřkou a pětkou a zaokrouhlím si to nahoru. :)”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Drsná, ale dobrá.”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“nejake vyhrady jsem mela, ale ty uz shrnula belldandy, nebudu se tedy opakovat...”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Experiment

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“.”

Experiment

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

willow:

“moje první ♥ *****”

Mozkomorův polibek

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Tahle povídka je pro mě z jistých důvodů správně děsivá až k smrti.”

Mozkomorův polibek

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“A tak stěžovat si nemůžu, viděla jsem, kdo je autor, to pak člověk ví, že si nemá dělat moc naděje. Ale stejně... brrrrrr.”

Mozkomorův polibek

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborné. Tak nějak by to mohlo být. A přiznám bez mučení, čekala jsem, že... ale ne, takto to bylo lepší.”

Nejmocnější kouzlo je láska

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Krásná kapitolovka, romance na druhou a na konci jsem neměla daleko k slzám dojetím (přiznávám však, že dnes jsem malino na měkko ze všeho). Každopádně povídka zpracovaná skvěle - mám povídky tohoto autora velmi ráda. Snape byl hajzlík právě tak akorát a moc se mi líbil charakter Alex. Za mě 5 b.”

Poslední přání

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“:D krásná, smutná, melancholická...”

Poslední přání

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Většinou dávám přednost šťastným koncům, ale tato povídka je opravdu silná.”

Poslední vášeň

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Skylar:

“Riskujem, že vyzniem pateticky, ale... ten epilóg! Revem ako puberťáčka pri Titaniku....”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Mierne sentimentálny Moody. Ale veď prečo nie? Keď je tam ten mladučký a svojou podstatou veľmi, veľmi smutný smrťožrút. (Mne osobne sa to páčilo, hoci som zaťažená na tieto dve postavy.)”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Spřízněné duše

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moje nejzamilovanější povídka se Snapem. Kdo nechápe, co by mohl Snape na Filchovi vidět, po přečtení téhle povídky pochopí. ”

Spřízněné duše

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tenhle pár miluji.Severus by ovšem neměl hulit, je pak přiliš upřimný.(samozřejmě na učet těch tupých hlav)”

Spřízněné duše

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

l.enik.c:

“Prvně mi Snape přišel hrozně OOC. Pak jsem se ale zamyslela. Prvně ho poznáváme jako mladého floutka, co je osamělý v Bradavicích, tak se občas zhulí a "zkamarádí se" s další osamělou duší. Zpočátku to může působit, že Filche vlastně bude brát poměrně rovnocenně, když spolu každý týden hulí a Snape zaujímá pasivní roli. A tak nějak to plyne po celou dobu, Snape je hulič, co si to rád nechá dělat do zadku starým školníkem. Až pak mi vlastně začalo docházet, že takhle to vidí Filch, ale neví nic moc o tom všem ostatním ze života Snapea, co víme my, že se odehrává. Jak nasazuje vlastní krk a čím vším si prochází. A ta chvíle zábavy týdně je vlastně únik od toho respektovaného profesora s chladnou tváří, i když i k Filchovi se chová jako pěkný parchant, který to i přesto přijímá a ještě je vděčný. Až po letech se dočkáme alespoň nějakého posunu v jejich vztahu nevztahu a to už je možná příliš pozdě. Pro mě jako čtenáře to tak tedy bylo zajímavé, ale přesto bych asi uvítala zakomponování trochu více reálií z jednotlivých dílů HP. I tak ale skvělé a myslím, že jsem nečetla naposledy. Dobré scéna: Scéna, kdy se k sedánku nad jointem přidá Brumbál mi přišla hodně vtipná a Filchova žárlivost rozkošná. První polibek je skvělý a to co následuje také. Nejvíc mě ovšem pobavil obraz Brumbál/Šmírák.”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Snape je správně zvrhlý a neštítí se využívat pro své potěšení nikoho, o kom si je jistý, že na něj nepůjde žalovat. Taky je správně vyhublý a vůbec odporný člověk.”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Usmevava_Barush:

“.”

Stránky: