Komentáře k povídkám autora/autorky: D.J. Orlovský

Stránky: 

Neodolatelná přitažlivost

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Lucius Malfoy, masturbace a zoofilie?!Jak je možné, že jsem to četla až dnes?Nechápu:)”

Noc, kdy se nic nestalo

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

willow:

“****”

Otrokyně

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Je to sice naprosto AU, autorka si vytvořila vlastní svět HP z doby Voldemorta, ale téma se mi líbilo, koneckonců, je tam můj oblíbený Lucius :-)”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Vtipná povídka o Severusově neutěšeném pohlavním životě, nejspíš smutně blízká pravdě.”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Výborná povídka, s krásným koncem”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Nějak nevím, co říct. :)”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ta povídka je vlastně geniální - styl a obsah v perfektním souladu a rozhodně pravděpodobnější, než 99% zdejší tvorby - ale ačkoli zároveň nepostrádá jistý vtip a v dobrém rozpoložení bych se i zasmála, tak vyznění je tak hrozné a depresivní (nevýhody kvalitního psaní :-)), že nemůže nebýt zneuznána; a člověk vlastně doufá, že si ji nepřečte omylem znovu. :-)”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hodně depresivní a vlastně smutné, ale jak bylo řečeno - člověk má své potřeby.”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Co říct?Čekala jsem, že Lily bude mrtvá..zklamalo?Och, to vůbec!Navíc někde mám podobný obrázek, jenže na něm Severus pouze masturbuje nad fotkou Lilly a Jamese(By mě zajímalo na koho víc myslel..)”

Poslední vášeň

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Vzrušující a melancholická...”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Povedená povídka o chudákovi Severusovi, který umí za laskavost oplatit jen jedním způsobem. Taky má verzi bez sexu, ale ta se mi tolik nelíbila.”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jedna z mála povídek na SS/AM, která se mi líbí. Jediné, co mě mrzí, je, že to nemá pokračování... :)”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Dnes nebudu výřečná, líbilo, ale mluvit se mi nechce.”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

terere:

“Tahle povídka byla jedna z mála povídek, ve kterých se v hlavní roli vyskytuje Severus Snape a mě to vůbec nevadilo. Dobře napsané :).”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“..:)”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Asi je trochu těžké si představit, že tenhle lehce sentimentální Moody je tatáž osoba, kterou později známe z kánonu jako nekompromisního a trochu i děsivého bývalého bystrozora. Nicméně já jsem mu to asi věřila. Možná proto, že jsem chtěla. Koneckonců Severus Snape tu také není ještě ten chlapík, kterého známe z pozdějších dob. Tak řekněme, že je to před tím než se oba stanou sami sebou.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Teorie o tom, že mladý Severus nebyl zapšklý, sarkastický ani zlý.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nade:

“Severus versus Severus. Úžasné a nakonec jsem málem bulela.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“super povidka :)”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Námět na povídku sám o sobě je dost originální. Začátek povídky je hrozný, ale zato ten konec je strašne smutný.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jedna z mála povídek kde skutečně nemám ráda Snapea. Tohle si ten parchant mohl odpustit. I když ne že bych ho na jednu stranu nechápala...”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Tohle jsem vnímala tak na hranici mezi vážně bráno a parodií a nejspíš proto jsem se do toho neponořila do ideální míry, ale ne, není to špatné.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je patrné, že povídka byla psána na třikrát.Takže to rozeberem;část první:místy jsem se nudila, nicméně to neznamená, že námět byl víc než originální-3/4.Část druhá:čisté pwp, sakra, to bylo tak skvělé, že mi ani Voldik nevadil-5.A třetí část:dost rozporuplné pocity.Vztah Harryho a Snapea juniora jak z brakové červené knihovny.Ještě že Severus senior je parchant a muž činů:)-2/3.Aritmetický průměr mi to ukazuje na 3.33, což dát nemůžu a nechci.Jasná 4.”

Stránky: