Komentáře k povídkám autora/autorky: D.J. Orlovský

Stránky: 

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Začátek a konec velmi dobrý, ale chyběl mi tak víc rozepsaný prostředek, nejen shrnutý jednou větou. 3/4”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“nevím... povídka má ucházející začátek, snesitelný konec, ale to mezi tím jaksi chybí...”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Problémem spousty povídek je, že rozepisují na několik kapitol něco, co lze shrnout jednou větou. Tady by si naopak ta jedna věta zasloužila rozepsat.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Takové úseklé. Ale jinak dobré.”

Zrcadlo Paralax

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Co by, kdyby... Ale někdy je opravdu lepší nevědět, někdy je cena za štěstí příliš velká...”

Zrcadlo Paralax

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“pěkné, krásně popsané”

Zrcadlo Paralax

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi zaujímavá úvaha o tom čo, keby... Nemala som s Harrym liezť do toho zrkadla. Mám to v hlave. D.J. píše tak dobre, že sa mi jeho príbehy vždy uložia až niekde v duši a potom som z nich dlho smutná :) a napodiv sa mi ten smútok páči.”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Výborné, len neznášam keď niekto, kto miluje (nech je to už z akejkoľvek príčiny) opustí toho druhého na toľko rokov.”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Zajímavá myšlenka”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...opravdu me bavi tyhle "lasky az za hrob"/cekam na tebe cely zivot, abys neprisel/apod... kazdopadne moje predstava ubreceneho setkani se nastesti nevyplnila:)”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Téma zajímavé, ovšem to je asi tak jediné co mě zaujalo...”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Zklamání, nejvíc asi proto, že po přečtení popisku a několika komentářů jsem měla rámcovou představu, o čem tahle povídka je a docela jsem se těšila, jenže jsem zjistila, že nad to, o čem už stejně vím, mi nic dalšího nepřináší. Nějak jsem to téma čekala rozvitější. Za lákavé téma, vyhovující styl a taky jako důvěru vloženou ve schopnosti D.J bych tu čtyřku ale klidně mohla dát, co? Tak nic ... příště ... :)”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Niektoré časti v poviedke sa mi páčili, keby ich niekto vyňal a vložil niekam inam, bolo by to super.”

Stránky: