Komentáře k povídkám autora/autorky: D.J. Orlovský

Dobrá rada nad zlato

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Luczaida:

“.”

Noc, kdy se nic nestalo

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Memorin:

“...”

Panna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

AdelleR:

“...”

Poslední přání

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Aswalka82:

“-”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Memorin:

“...”

Zapomenutý deník

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Mohlo by to být dobré, ale jaksi nebylo. Především z důvodu jedné, zásadní chyby. Pokud je to příběh o tom, co se Harry dozvídá z deníku, musí to být opravdu deník, co vypovídá. Mezipasáže, viděné pohledem zvenku byly zbytečné. Harry ale ví, co se v těch scénách dělo (ano, jistě, mohly v deníku být, přestože čtenář je vidí objektivněji, průšvih je v tom, že vlastně nemohly, protože jsou mnohdy i mimo Severusův obraz. Takže, ví o nich Harry, neví, co ví Harry, co čtenář???) No nic, jen jsem to prolítla a opravdu mne to nenadchlo. Navíc, docela dost chyb.”

Zrádce

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Salome:

“Tak ono nacpat delší příběh do krátké jednorázovky je vždy dost těžké, takže ani nelze moc zazlívat autorovi, že se to ani tentokrát příliš nepovedlo. Tohle není ani příběh - na to je to příliš plytké až klišoidní, ani PWP, ani psychologicou sondou, protože psychologie mučeného chlapce, který když vidí svého nepřítele, tak ho hned chce... to je logika špatné fanfiction, nikoli literatury obecně, natož skutečného života. Logické není ani konání Voldemorta - tak on něco chce, a když toho dosáhne, tak to nevyužije? Tak proč to chtěl? Útěk, jo hezké, ale opravdu by to bylo tak jenoduché? Nekritizovala bych to, kdyby si to nehrálo na něco víc než pevépéčko - která odmítám komentovat, protože mi za to jedndoduše nestojí. Jazyk, forma celkem ucházející, chyb není moc, ale když jsou stojí zato - "my vás Pán zla daroval" fakt zaujme. Celkový dojem rozpačitý, korunu tomu dodává poslední věta - která má u dobrých príběhů být skutečně korunou každé kapitoly.”