Komentáře k povídkám autora/autorky: D.J. Orlovský

|< 10 11  >|

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

terere:

“Tahle povídka byla jedna z mála povídek, ve kterých se v hlavní roli vyskytuje Severus Snape a mě to vůbec nevadilo. Dobře napsané :).”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“..:)”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Konec výborný, ale začátek jsem Moodymu vůbec nevěřila.”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Asi je trochu těžké si představit, že tenhle lehce sentimentální Moody je tatáž osoba, kterou později známe z kánonu jako nekompromisního a trochu i děsivého bývalého bystrozora. Nicméně já jsem mu to asi věřila. Možná proto, že jsem chtěla. Koneckonců Severus Snape tu také není ještě ten chlapík, kterého známe z pozdějších dob. Tak řekněme, že je to před tím než se oba stanou sami sebou.”

Proč nenávidím Smrtijedy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

willow:

“***”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Teorie o tom, že mladý Severus nebyl zapšklý, sarkastický ani zlý.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nade:

“Severus versus Severus. Úžasné a nakonec jsem málem bulela.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

zmije:

“k přečtení”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“super povidka :)”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

delatrix:

“Námět na povídku sám o sobě je dost originální. Začátek povídky je hrozný, ale zato ten konec je strašne smutný.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jedna z mála povídek kde skutečně nemám ráda Snapea. Tohle si ten parchant mohl odpustit. I když ne že bych ho na jednu stranu nechápala...”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Mohla to byť naozaj dobrá poviedka. Vyzerá tak, lenže... na mňa akosi nezapôsobila. Čo je čudné, keďže sexu tam bolo dosť... Jeden bod za starého Snapea (asi nie som romantický typ) a druhý bod za tých pár vtipných hlášok. Obzvlášť tých Poppyných.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Tohle jsem vnímala tak na hranici mezi vážně bráno a parodií a nejspíš proto jsem se do toho neponořila do ideální míry, ale ne, není to špatné.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ta povídka musela být psaná natřikrát, rozdíly mezi těmi třemi částmi jsou propastné. Začátek je rozpačitý, jako by povídka vlastně ještě nevěděla, kterým směrem by se měla ubírat. Následuje další třetina, což je čisté PWP a logiko, jdi se bodnout, přičemž to ale zbytek povídky neumožňuje vnímat dostatečně s nadhledem, případně jako parodii. Tady mi pro začátek vadí, jak hrozně nevoldemortovsky se Voldemort chová. Přiznává svoje selhání před svými smrtijedy, navíc, ehm, "Voldemort se zasmál, plácnul Luciuse přes zadek a zmizel ve tmě," - o tom mluvím, a taky o "stál ve dveřích a jen se díval, jak Voldemort obšťastňuje Severusova macka". A taky, já nevím, jsem jediná, kdo tohle nevydýchal a málem spadl ze židle, když si přečetl očividně RedDwarfovskou repliku v jinak dost vážné scéně: „A ostatní? Igor? Rosier? Wilkes? Co je s nimi?“ - „ Jsou mrtví, Severusi. Všichni jsou mrtví. " Naopak jsem se zamilovala do repliky "Voldemort se přesunul k nim na postel a slízával Luciusovy koncentrované dětičky ze Severusova mlaďoučkého těla", to je naprostá bomba, i když zase jako pěst na oko. No dobře, tohle se dá vnímat jako parodie, jenže pak přijde poslední třetina a Potter, sladká láska, deprese, pokusy o sebevraždy a vraždy, pokusy o nějakou zápletku a naprosto podivný konec. Ne, mně tahle povídka vážně nefunguje.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je patrné, že povídka byla psána na třikrát.Takže to rozeberem;část první:místy jsem se nudila, nicméně to neznamená, že námět byl víc než originální-3/4.Část druhá:čisté pwp, sakra, to bylo tak skvělé, že mi ani Voldik nevadil-5.A třetí část:dost rozporuplné pocity.Vztah Harryho a Snapea juniora jak z brakové červené knihovny.Ještě že Severus senior je parchant a muž činů:)-2/3.Aritmetický průměr mi to ukazuje na 3.33, což dát nemůžu a nechci.Jasná 4.”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Ebibis:

“...”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“V pokračování Voldemortovy odměny se Snape Voldemortovi pomstí, všem členům Řádu vytře zrak svojí statečností a ještě je sladce odměněn. :-P”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sargo:

“No dobra, tohle me s poslednim odstavcem prvniho dilu smirilo dostatecne, vice nez dostatecne :-D Neuzitecne brecky... :-D :-D”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Benny:

“První slash ze světa HP, který jsem četla.Argus je tak krásně asexuální člověk, ale i přesto jsou všechny povidky na tento pár skvostné.”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Páči sa mi ako autor vyjadril pri rozprávaní ich vzťah pán/sluha, pri čistom PWP by som to nečakala. Na druhú stranu z tej malej scény s vínom ma rozboleli zuby.”

Snapeova odměna

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Ostravanka:

“q”

|< 10 11  >|