Komentáře - Září 2023

Your Touch

Autor: BradaviceToAlexandria      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Sladká povídka. Hotch a Reid si zvyknou, na jemné přátelské dotyky až to vede k pozvánce na večeři.”

Although They Are Beautiful, I Cannot Breathe

Autor: Isaac_Potato      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Reidovi roste na picích květiny z neopětované lásky k Hotchovi. Je třeba sedmikrásky odstranit, aby nezemřel, ale spolu s tím zmizí i jeho láska. Když se tak stane, Aaron zjistí, že má stejnou nemoc. Mám chuť po této povídce si přečíst další na téma Hanahaki.”

Watching, Wanting

Autor: akitsuko      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Pěkná jednodílná povídka. Hotch se baví u baru s neznámou ženou a Reid žárlí na tolik, že ženu odpaluje a následně se Aaronovi přizná.”

A Picnic in the Office

Autor: PlatinumPussycat208      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Reid utěšuje Hotche po špatném případu s dětmi a Aaron si uvědomí, že je do mladého génia zamilovaný. Pěkná jednohubka.”

Nie boje się ciemności, to ona boi się mnie.

Autor: Draska      Jazyk: AJ

jajafilm:

“V podstatě děj z původní mangy, jen s přidáním vztahu Jin-Woo/Jin-Chul. Pár rozdílů tu však přeci jen je: Jin-Woo se přidá k asociaci, Jin-Chul je považovaný za "choť krále" a Jin-Ah za princeznu, Beru získá řidičák a Jin-Chul dostane od svého milence mocné artefakty, které ho posunu do S. Roztomilé je, že stíny se nejdříve k Jin-Chulovi celkem lísají. Občas vtipná, občas sladká povídka... Bohužel povídka je v polštině, takže se to dá přelouskat jen za pomocí automatického překladače.”

'E' Stands for Expertise

Autor: RenderedReversed      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Skvělá povídka na téma zkušenost je víc jak talent. Jin-Woo je zde zkušený lovec kategorie E, který umí vést.”

Change is Inevitable

Autor: WestCoastSeabee      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Reid se přidá k mariňákům, což mu pomůže navázat vztahy mimo BAU a zvedne sebevědomí ve válce ztratí však nohu. Hotch po smrti své bývalé manželky si začne uvědomovat, že Spencer je pro něj něco víc, začnou spolu chodit, později se i vezmou, ale nějakou dobu musí svůj vztah před námořnictvem i týmem tajit, kvůli homofobním zákonům. Crossover s NCIS skoro neznatelný v jedné kapitole. Tuto FF jsem si vážně užila.”

Extraordinary

Autor: KatyTheInspiredWorkaholic      Jazyk: AJ

jajafilm:

“BAU je speciální jednotka FBI, která řeší těžké zločiny a je tvořena nadpřirozenými bytostmi. Hotch je upír, Emily čarodějnice, Morgan vidí lidské aury, Rossi je nesmrtelný kněz, JJ manipuluje s veřejným míněním, Penelopa ovláda elektřinu a počítače. Jediným člověkem v týmu je Reid, který je prostě jen své příliš chytré já. Povídka popisuje jak případy, tak vztah Hotche a Spencra, kdy Reid nechá Aarona, aby se jím krmil, protože ho miluje.”

and i'll find strength in pain

Autor: pinkzelink      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Spencer, Derek a Hotch jsou na případ, kde je démon. Reid naštěstí ví, co má dělat, protože se již s nadpřorozenem setkal. O Deanovi tu je jen zmíňka.”

Just Another Day

Autor: Franklin_T0rtle      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Celkem klasicky crossover s těmito fandomy, kdy jsou kluci zatčeni a pak se na stanici objeví démon a BAU pochopí, že nadpřirozeno je skutečné. Hezky napsané, ale nic zvláštního.”

Swerve

Autor: colls      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Sam je po smrti svého bratra zase zatčen. Je však unavený předstírat, že nadpřirozeno neexistuje. Naštěstí pro něj i BAU. Spencer sleduje leta jeho případ a je ochoten připustit, že by mohl být nevinný. Navíc Sam FBI pomůžu s vyřešením případu. Citím z toho takovou melancholii.”

Feds, Felons, and Pie

Autor: sesshachan      Jazyk: ČJ

jajafilm:

“Reid je proklet - omlazen do svého čtyřletého já. Zachvá si však své dospělé vzpominky. Naštěstí ví komu má při příležitosti s čarodějnicemi zavolat. Tým se tak setkava se Samem a Deanem. To, že existuje nadpřirozeno, BAU tedy zjisti docela brzy a dúkaz toho mají přímo před sebou v podobě situace jejich kolegy. Což ubírá té povídce na té pikantnost. Jinak je to fajn krimi řešení nadpřirozeného případu. Zajímavostí je, že Spencer se ze svého prokletí nevymaní, do budoucna zústává mladým chlapcem, který musí znovu vyrazit.”

The Kids are All Right

Autor: SeeEmRunning      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Sam se neustále sleduje v obdobích, které má na starosti BAU. Končí to smrtí Jess. Vímečná povídka protože zachycuje období Samova dospívání.”

No Difference

Autor: The_Bookkeeper      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Derek byl v mnoha špatných situacích. Ten se snadno dostane do první pětky. Nebo ano, pokud by se Dean a Sam Winchester ve skutečnosti chovali jako sadističtí psychopati, jak od nich očekával. Místo toho Dean odkazuje na Star Trek, Sam uklidňuje Reida a Derek nikdy nebyl tak zmatený. Takové klasické "Nadpřirozené myšlenky".”

Heavy is the Head

Autor: Millberry_5      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Jin-Chul má moc Země být korunou a tak hledá vhodného panovníka. Tím vhodným vládcem je Sung Jin-Woo a tak ho Jin-Chul korunuje, ale být králem je zodpovědnost a tíha, tak doufá, že ho lovec nebude proklínat. Pěkné, ale krátká, klidně by to mohlo mít pokračování.”

S kým se budu chumlat já?

Autor: Twinny      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Velmi povedený dialog, pěkné uchopení tématu comming outu.”

Všechno bude dobrý

Autor: Owes      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pozitviní atmosférou, vtipem, romantikou a taky sexem nabitý střípek z nedaleké budoucnosti, v níž Sirius a Severus spokojeně užívají života ve světě bez Voldemorta a u toho jim asistují jisté dvě Francouzky (a Severus je nadále hrdina zachraňující životy, ofc.)”

You left me in the dark.

Autor: CriminalDream      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Aaron je zamilovaný do Reida, ale raději chodí s Beth, protože Spencer je přeci jeho kolega. Reid ho také miluje, ale myslí si, že jeho city jsou neopětované. Hotch je v této FF za idiota. Dobrá povídka, ke konci však ztrácí dech.”

First Day of My Life

Autor: Bah_Alt      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Jin-Chul se skamarádí s Jin-Woo, když spolu po incidentu v dvojitém dangenu začnou běhat. Taková ta typická povídka jak se z přátel stanou milenci. Na pozadí se dějí podobné věci jako v canonu. Hezké je tu jak Jin-Ah ty dva škádlí a myšlenka toho, jak Jin-Chulova rodina ji poskytne péči, kdyby se s Jin-Wooem něco stalo.”

Double Trouble

Autor: Practicalsome      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Kluci jdou po Foyetovi, unesou Hotche, aby se zeptali na detaily. Problem nastane, když takzvaný démon napadne agentovi rodinu. Ukáže se, že to vlastně není nadpřirozené monstrum, jen monstrum. Celkem dobrý crossover.”

When They Pick Through the Wreckage

Autor: AngelSelene      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Roy a Ed jsou vrženi do našeho světa a Erlic se připojí jako profiler do BAU. Hrdinové z CM s jeho vztahem s Royem nesouhlasí, ale sotva mají relevantní názor, když neznají jejich celou historii. V této povídce se však jejich světy střetnou. Do našeho světa je přivedena alchymie. Ed, JJ a Morgan uvíznou v Amestrisu, zatímco Roy musí policistům vysvětlit, že alchymie skutečně existuje, vše, co viděli, není halucinace a že je třeba chytit spolupachatele, jenž provedl lidskou transmutaci. Závěrečný díl série „Wreckage“. Z této série ještě doporučuji povídku „Nothing Beautiful About the Wreckage“, kde Eda unesou a Roy na to má vtipnou reakci.”

God Complex

Autor: BatRak      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Součást série „Construct Small Wings and Try to Fly“. Roy a Ed se propadnou skrz alchymistický portál do našeho světa. Začnou tam žít jako normální USA občané. Ed chodí na univerzitu, kde si ho všimne BAU a po čase začne s týmem pracovat. Je však podezřelé, jak dobrý je agent, co byste od bývalého státního alchymisty čekali? Povídka zatím není dokončená.”

When it Rains, it Pours

Autor: Chaotic_Librarian      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Poté co Hotchova rodina byla zavražděna upírem, skonči agent s prací pro FBI a rozhodne se vyhledat a spojit s nechvalně známým bludným sériovým vrahem Deanem Winchestrem. Protože evidentně jeho bludy jsou skutečné. Dobrá jednohubka, která pokračuje ne tak zdařilou kapitolovou povídkou „My Love Pours Over You Like Rain Pouring Down Your Face“.”

One Year On

Autor: Chaotic_Librarian      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Závěrečný díl série „It Wasn't Supposed to be This Way, But Perhaps It Was Always Meant to Be“. Reid žije pod ochranou svědků jako knihovník, protože ho několikrát unesli Winchestři. Problém je, že svému týmu nikdy pořádně nevysvětlil, že ony únosy mu vlastně zas tak nevadili. Sam s Deanem evidentně nejsou sérioví vrazi, ale lovci monster. Jenže to se těžko vysvětlí lidem, kteří na nadpřirozeno nevěří. Spencer navíc po čase odloučení od BAU si uvědomí, jak byla pro něj práce v FBI špatná, a že chování v týmu nebylo vždy OK. Na konci je Aaronovi a Garcie odpuštěno.”

The Saga of Anubis (Or, How Daniel Jackson is Followed By a Kitten)

Autor: Lady Lade      Jazyk: AJ

yaoiyuri:

“Taková vyložená ptákovina o chudákovi Danielovi, mluvícím kotěti, které má všechny symptomy vládců soustavy, a růžové přepravce. :D”