Komentáře - Srpen 2023

Stránky: 

Feminisation of Male Characters

Autor: Feminisation of Male Characters      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hutné shrnutí toho, co se pod femininními znaky rozumí a jak se projevují ve fanfikcích (a proč). Není to nic objevného, přínos spočívá v té stručnosti a jasném vymezení pojmů.”

Woman of Easy Virtue

Autor: CassieIngaben      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Brilantní dialog, rozkošnické popisy šatů a látek. Nádhera.”

Accio příběh - den druhý (Severus, Harry a medúsy)

Autor: Wertscha      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkná poválečná jednorázovka s vynalézavým řešením námětu "kontakt s kouzelnými tvory", která je na wattpadu dle mého soudu téměř nedohledatelná, což je škoda.Nemusí ji každý vnímat nutně jako pre-slash, ostatně oceňuju, že autorka končí před společnou večeří, kterou ještě ani jeden jako rande nevnímá, spíš takové oťukávání, když už není válka a nemusí se programově nenávidět. (A taky jsem ráda, že Severus sekl s učením a bydlí ve svém baráčku v Tkalcovském, to je i můj headcanon.)”

Pozdní květ

Autor: Rinnie      Jazyk: ČJ

spaceyfan:

“Mám ráda majetnického a bezohledného Severuse, který si jde tvrdě za svým cílem. A vize kouzelného tvora "leanan sidhe" rozšířila mé kosmické obzory ve světě ff. Nemohu proto povídce nic vytknout.”

Som do teba blázon

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

spaceyfan:

“Červená knihovna, ale těm dvěma odpustím všechno. :-)”

A Perfectly Normal Reaction

Autor: magpie_fngrl      Jazyk: AJ

finde:

“bacha fluff”

Stránky: