Komentáře - Červen 2023

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

spaceyfan:

“Severus se sice chová jako zamindrákovaná puberťačka a Harry je málem na úrovni boha Marta, ale příběh je velmi čtivý a mě kupodivu nenudily ani vniřní monology, ani stále se opakující dialogy hlavních postav. První polovina je na jasnou pětku a v celkovém hodnocení si povídka nezaslouží méně než 80%, proto dávám 5 = naprosto super.”

What the hell?

Autor: GingerChef89      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Kang se setká zas s Ijinem a zjistí, že teď mladík pracuje jako bodyguard jeho snoubenky.”

Old habits die hard

Autor: kniFe_eHe      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Ijin a jeho sestra spolu travi čas. Byvalý žoldák se však pere s PTSD. Jednodilna, ale hezka psychologicka povidka o souroze lasce a problemech vojaku s navratem domu.”

S-Rank Kindergarten Teacher

Autor: Cloud__Chaser      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Jin-Woo je lovec E, který ovšem chodí do dungeonů hodnoty D, což je nezvyklé, protože statisticky slabí lovci umírají po deseti výpravách a skoro nikdo nezvládne dungeonu těžší třídy než je on sám. Jin-Woo loví jako zkušený profesionál a cech Bílého tygra si toho všimne. Povídka napsaná na základě jedné výzvy. Tak trochu to ve mě vyvolává premisu o talentu píli a úsilí. Když má člověk na něco talent, je to skvělé, ale nemusí to nic znamenat, pokud tuto výhodu nijak nerozvíjí. Mnohdy méně talentovaný, ale odhodlaný dříč dokáže někdy více než velmi talentovaný arogantní lenoch. FF má zatím jen jednu kapitolu, tato první kapitola se však také dá vnímat jako celek, který může stát sám za sebe i bez pokračování.”

Goodknight

Autor: LunarisXXXIII      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Jin-Woo má své schopnosti od začátku, už v patnácti se rozhodne stát lovcem a falšovat svoji silu do kategorie E. Hádám, že pokud toužíte si přečíst nějakou GEN povídku z tohohle fandomu, je to dobrá volba. Bude však hodně záležet, jak to bude dál pokračovat...”

I, Kudosbot

Autor: anonymní      Jazyk: AJ

yaoiyuri:

“Ok, bote, vše odpuštěno. :D”

I, Kudosbot

Autor: anonymní      Jazyk: AJ

belldandy:

“Ok, jsem si zas uvědomila, jak miluju meta. Není to určitě nejlepší práce, co jsem kdy četla, ale pobavila a pohladila. 3-4, ale zaokrouhluji nahoru. Ovšem, co by bylo nejlepším ohodnocením pro tuto FF, navrhl jeden AO3 kolega v komentáři pod povídkou: ´I don´t wish such fate on any other fic, but I think this one should get hit by the kudos bot.´ Doufám, že ji kudosbot najde a užije si je si ten kousek lásky (a slávy). :) ❤️”

I, Kudosbot

Autor: anonymní      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilá povídka, která mě s kudosbotem zcela smiřuje. Aww, takový šmudlík. :D”

Unwilling babysitter

Autor: KatfromHeli      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Uhan je změněn na osmileté dítě a Cassian se o něj musí starat, budoucí psyker je totiž tvrdohlavý a nehodlá pustit padoucha, kterého dopadl. Gen roztomilá povídka. I když tento námět není moc originální, napříč fandomy jsem ho viděla mnohokrát, neznamená to, že by se u toho člověk nezasmál, navíc zatím je celkem málo kvalitních povídek na tento fandom, zvláště zaměřující se na platonický vztah Cassiana a Uhana.”

Recognition & A Cookbook

Autor: Kuralione (Kurakynr)      Jazyk: AJ

jajafilm:

“Jednoduchá FF o sblížení sestry psyker policisty Uhana a padoucha Cassiana. Milá jednohubka, u které bych zatraceně chtěla pokračovaní.”