Komentáře - Březen 2018

Stránky: 

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Určitě je to o dost slabší, než první díl. Přišlo mi, že se na vtipnost sázelo až moc. Vtipné to sice místy bylo a po celou dobu čtení jsem měla příjemnou náladu, ale moc se tam toho nestalo. Hodně protahované a nepromyšlené. Jazyková stránka má na mé hodnocení taky podíl. Celkově taková ucházející blbinka.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Byl to můj první Mpreg a asi s tím nebudu mít nějaký závažný problém.Tohle byl sice jen pokus o vtip, dost OOC a zabití LV pistolí mě dostalo, ale několikrát jsem se zasmála. Překlad tedy byl hodně amatérský, takže, ó bohové, nějak mě to nezaujalo ale 2* budou akorát za ten humor, zbytek nic moc.”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Tato druhá část je pro mě jen melancholický rozbor, určitě zajímavý a smutný, k první části to patří, ale myslím, že to bylo na celou jednu kapitolu příliš dlouhé a jednostranné. Klidně by stačilo jen pár odstavci posílit první část. Čtení jsem si ale užila.”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Jedním slovem hezké. Není to rozhodně to nejlepší, co bych si mohla přát, ale nevadilo mi si přečíst něco v tomto stylu. Rozhodně v tom vidím kvalitu. Tato první část super, emotivní a přečtená jedním dechem. Jen to přirovnávání Draca ke květině bylo sice milé, ale na mě přeci jen trochu moc rušivě přesládlé a romantické. Jako celek skvělé.”

Toujours Pur

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Konec této trilogie byl sice už trochu mimo, ale líbilo se mi, že to pro většinu skončilo dobře a celé to bylo perfektně popsané. Jako krátké zakončení, proč ne?”

Pejsek nebo kočička

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Sdladke a prevydatelne ale aj tak pekne”

Vnímavá zahrada

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“První polovina mě vážně bavila, byla moc hezky napsaná, dojemná... pak mi ale přišlo, že povídka nějak ztratila dech, řešilo se pořád to samé, někdy mi ani rozhovory nedávaly moc smysl. :/ 3, 5”

A tak bůh stvořil Malfoye...

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Snažila jsem se, opravdu, ale tohle je pro mě definice nekvality. Není to slátanina ani šílenost, ale je to zkrátka špatně napsané. Hodně jsem se těšila, když jsem o tom poprvé četla, ale zpracování je patetické. Vím, že asi šlo o autorčiny první pokusy a že v té době vyšel sotva pátý film, ale nemohu si pomoci...je to zmatené, nejasně popsané situace a hlavně z toho cítím neskutečnou dětinskost. A označovat těch pár postelových vět hned za "silné PWP" taky asi nebylo nutné. Konec a zápletka byla...no vlastně nebyla.”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Je velká škoda, že se tohle nepovedlo Styx dokončit. Ze sedmi hříchů napsala 3 krátké a nenavazující povídky, které ale mají jako celek docela sílu. Konkrétně Děvka se mě dost dotkla a určitě stojí za přečtení, i když se může zdát takový úryvek zprvu trochu zmatený.”

Vnímavá zahrada

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Rulie:

“K této povídce jsem se musela po několika týdenním půstu vrátit, ale nakonec jsem jí dočetla. Je to krásně běžící povídka plná květin. Děj má hlavu a patu a je tam pěkně propojen mudlovský a kouzelnický svět.”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Svazek je pro mě dost sympatické dílo, ačkoli jsem v něm neobjevila žádné kouzlo, jako v jiných povídkách. Je promyšlené, dlouhé tak akorát a hodně se mi líbila ta postupnost a vývoj vztahu hlavních postav, stejně jako to, jak to bylo postavené na studentech a kdo komu je nebo není věrný. A je to jediná povídka, kde se mi líbila Pansy. První část skvělá a poutavá, druhá byla skvělá jen v tom rozhodování se ohledně stran a celkově problémy s postavením v kolektivu. Zbytek mi ale přišel trochu zvláštní, celé obnovování svazku a hledání pachatelů bylo dost zmatené a uspěchané včetně přeslazeného konce. Celá záležitost svázání je sice neobvyklá, ale alespoň dává smysl.”

Pejsek nebo kočička

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Miluji drarry povídky z poválečného období, kdy spolu naši hoši nenuceně žijí a já mám pocit, že nic není správnější. Skvělá povídka, která vyvolá mnoho pocitů a já měla jak přiblblý úsměv na tváři tak slzy v očích.”

Vsázet s Pansy se (ne)vyplácí

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímavá povídka, kde nám hlavní hrdinové trošku blázní. :D”

Společně

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Skvěle zpracovaná krátká drarry povídka.”

Každý démon chce svou libru masa

Autor: Dorea      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nepamatuji si mojí reakci při 1. čtení, ale faktem je, že se k povídce stále vracím, čtu jí pořád a pořád dokola a zařadila se mezi mé nejoblíbenější drarry povídky. Mně zde naopak vztah H a D přijde popsán moc hezky, je to tu spíš jen tak na pozadí detektivního případu a vůbec mi nepřijde uspěchanej. :) A závěr perfektní.”

Láska nad kotlíkem

Autor: Jane      Jazyk: ČJ

niktoska:

“...”

O zmijozelské Růžence

Autor: Dorea      Jazyk: ČJ

Rulie:

“:D :D”

Každý démon chce svou libru masa

Autor: Dorea      Jazyk: ČJ

Rulie:

“uspěchané, s předvídatelnou zápletkou, ale na 4. kapitolovku to nebylo tak špatné”

Každý démon chce svou libru masa

Autor: Dorea      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Zvláštní krimi slash s Dracem jako sebevědomým a bezstarostným léčitelem. Celé to bylo takové nijaké, zápletka byla pojatá jak nejjednodušeji to šlo, vývoj vztahu hlavních postav...no, nevím co říct. Zkrátka zvláštní příběh, do kterého se autorka pokusila nacpat všechno, ale nezbylo tam nic.”

Kat

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Bez pochyby krásné a smutné čtení, ale na 6 kapitol se tam toho moc nestalo. Ocenila bych na toto téma třeba 2-3 kapitoly. Místy mě to trochu nudilo. Druhá a poslední kapitola byla skvělá citová vydíračka jako vždy. Ale k tomu zbytku ani nevím co napsat, protože se mi již po týdnu smíchal do jedné nepřehledné omáčky v jednom sklepení. Zkrátka od Styx už jsou k dispozici i lepší povídky, ale zapomenout na to rozhodně nemám v plánu.”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Tento příběh je mi hodně sympatický a ráda se k němu vracím. Až na pár časových odchylek to dává smysl, takže nevidím důvod tomu nevěřit. A to jsem myslela, že tomuto páru nepřijdu na chuť. Za mě jedna z nejlepších povídek na toto téma.”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Za mě úspěšné pokračování In whisky veritas. Příběh mě skutečně zaujal. Je pravda, že v ději se prakticky pořád střídají scény v posteli a v boji, ale dohromady je z toho hezké dílo. Slashe je tu opravdu požehnaně. Možná je to už temnější, ale nestěžuji si. Černá mše ani Třináctá komnata mi tedy nevadily vůbec, každý se někdy při psaní potřebuje vyřádit. Části na Manoru to úspěšně překryly. Světlo v temnotách už bylo až moc mrzuté (asi jsem byla ten den nějaká citlivá). Za konec jsem ráda, stejně jako za to, že už se to Styx nepokoušela dokončit. Mě to takto přijde naprosto akorát, ať si každý domyslí. V takové situaci by bylo pokračování ještě na hodně dlouhé psaní a myslím, že to není nutné. Jazyková stránka už je opravdu úplně někde jinde - už jenom kvůli tomu nemůžu průměr!”

Manorští bílí pávi

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

DenDella:

“Šílené ale vtipné. Nechápu, jak tohle může někoho napadnout :)) .”

Post-Raid Celebration

Autor: thila      Jazyk: fanart

DenDella:

“Vrrr :))”

Just Add Water - fanart

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

DenDella:

“No, mohlo to být lepší. Bill mi teda trochu vadí, ale přežila jsem to.”

Stránky: