Komentáře - Duben 2017

Stránky: 

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Nedokázala jsem povídku dočíst do konce, ale jsem přesvědčená, že přelouskání 39ti kapitol mě i tak opravňuje hodnotit. Takže, hm... Není to vyloženě špatné, zpočátku mě příběh i bavil, ale rozhodně to není žádná pecka a nemyslím si, že příběh ještě někdy dočtu. Celá povídka je takové rozvleklé psychologické drama, což sice samo o sobě nevadí, horší už je to, že autorčin Harry, Draco a Severus mají s kánonem pramálo společného a jejich neustálé rozebírání vlastních pocitů bylo někdy dost na nervy lezoucí. Ale možná mi to prostě jen nesedlo.”

Čaro nevinnosti

Autor: Tesska      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Zpříjemnilo mi to zkouškové období. Taková naivní ale příjemná povídka, nad kterou raději nepřemýšlet, jen si jí užít. Jen konec se mi zdál moc urychlený a drarry tam nějak moc nebyl. 3, 5*”

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Jo, je to hodně mimo svět Rowlingové a konec taky není bůhvíjak pohádkový, zázraky se prostě nekonají, ale... ty úžasně IC postavy, navíc perfektně vykreslené charaktery originálních postav a syrový věcný styl psaní, který mi vyloženě lahodí. Je to svérázné, má to atmosféru a má to duši. Tím větší obdiv patří překladatelce, že to všechno dokázala přenést.”

Přívětivá je tma

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

MoonyStars:

“Úchvatný štýl písania, dychberúca atmosféra v každom slove. Príjemné vykreslenie temného sveta a len sotva viditeľnej lásky medzi hlavnými aktérmi, lásky, ktorá akoby tam nebola, postupne rastie až vyrastie v ohromný cit a potrebu chrániť toho druhého, hoci aj vlastným životom. Avšak záver bol ten, ktorý ma uspokojil najväčšmi.”

On a ruža

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

MoonyStars:

“Príbeh som objavila na wattpade a okúzlil ma. Možno prítomným okamihom, možno svojou jednoduchosťou a skrytým pôvabom. Ako autorka píše: "Skrátka je to len jednoduchý príbeh o Harrym a Dracovi." Prosté vyjadrenie, za ktorým sa skrýva rozhodne viac než sa môže na prvý pohľad zdať. Vrelo odporúčam, ak ste romanticky naladený a máte chuť na malú chvíľku zabudnúť a snívať.”

Buď po mojom boku

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

MoonyStars:

“Príjemný štýl písania a slušná gramatika... no nie len to stačí na kvalitný príbeh. Veľmi nerada, ale predsa, nemôžem inak a hodnotím číslom 2. Príbehovo nezaujímavé, nezapamätateľné a absolútne nič vo mne z deja neostalo.”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

MoonyStars:

“Temné a psychologické, presne také, aké autor sľubuje. Spisovateľka s veľkým talentom a úžasným štýlom. Príbeh, ktorý vo mne zanechal hlbokú myšlienku a rôznorodú paletu pocitov. Určite si v budúcnosti tento príbeh prečítať opäť, aby som z neho mohla nasať všetko, čo v sebe ukrýva.”

Once Upon a Sleepless Night

Autor: Daaro Moltor      Jazyk: SJ

MoonyStars:

“Začiatok aj zápletka ma nadchla... jadro príbehu už nie. Zbytočne dlhé a miestami nelogické, no v konečnom dôsledku obstojné.”

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Daredevil:

“Hezké a podivný.”

Jen řekni pravdu

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Daredevil:

“:)”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Daredevil:

“...”

Blackov dedič

Autor: Firephoenix8      Jazyk: SJ

Daredevil:

“:) ♥”

Harveste

Autor: kyaru-chan      Jazyk: AJ

Niké Anastásia Willows:

“Super povídka”

Nikdy jsem...

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Moc pěkné”

Klub predátorů

Autor: winifredzachery, yivel      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Na co jsi myslel

Autor: Chryse      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Tak tohle se mi líbilo hodně - a poslední dvě kapitoly obzvlášť. Koncept, kdy autorka skočí rovnýma nohama rovnou do příběhu a teprve postupně odkrývá pozadí vztahu Johna a Sherlocka, to je taky skvělé. Jediné, co se mi tu úplně nepozdávalo, byl onen náznak case-fic, kterému nebyl dán dostatečný prostor, aby čtenáře vtáhl, takže mě v příběhu spíš trochu obtěžoval. Ale perfektní překlad to vyvážil zpátky na pětku.”

Trocha modré

Autor: emmagrant01      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Jedna z mých oblíbených johnlock jednorázovek - miluju tu jejich esemeskovou konverzaci na začátku! Jako odechovka naprosto super.”

Severozápadnou cestou

Autor: Kryptaria      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Moc pěkný příběh - a to je co říct, protože se mi většina AU nelíbí. Jen ten Sherlock na mě byl už trochu moc OOC, takže kvůli tomu hodnotím za 4*.”

Na co jsi myslel

Autor: Chryse      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Popravdě tento johnlock mě vcelku nudil. :/ Ze všech kapitol mě bavily asi 2. :( 2, 5* Třeba nebyla ta správná nálada.....”

Trocha modré

Autor: emmagrant01      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tohle je prostě tak jednoduché, ale tak vtipné a dokonalé!!!! :D :D 4, 5*”

Na stole (aneb Nejoblíbenější vánoční příběh Johna Watsona)

Autor: emmagrant01      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná povídka.”

Zrádcův měsíc

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná povídka, ale ten konec!!!!”

Severozápadní cestou

Autor: Kryptaria      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Severozápadnou cestou

Autor: Kryptaria      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“11”

Miluju tě...i když jsi (někdy) idiot

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“:)”

Stránky: