Komentáře - Únor 2017

Stránky: 

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“...”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“:)”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Rozkošný příběh:) Naprosto potěšil a proto doporučuji přečíst;)”

Sherlockovi knoflíci (crack!fic)

Autor: miamam      Jazyk: ČJ

ygritte:

“Perfektní!”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Nevím, co říct. Celý příběh se dá shrnout do slov jako nenenávidím , křehký, kočičko a pár dalších.”

Na Hraně

Autor: NoStraightLine      Jazyk: ČJ

ygritte:

“-”

Duet

Autor: LinW      Jazyk: ČJ

Vai:

“...”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Velmi pěkný příběh:) Děj se docela krásně posouval. A ty části v lese.. co dodat;)”

Vnímavá zahrada

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Krásně plynule běžící povídka, která potěší:) Někde jsem se sice malinko zasekla, ale nic to tomu neubírá;)”

Duet

Autor: LinW      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Úžasný příběh, který se mi moc líbil:)”

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

Temna0Maky:

“Celkově se mi to líbilo a rozebírat nějakou chybku nemá cenu:)”

In The Woods Somewhere

Autor: Ias      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Návyková upířina. Čtete a říkáte si, že tenhle příběh už jste četli/viděli stokrát, ale pak najednou zjistíte, že to vůbec není pravda a že potřebujete vědět, co se bude dít dál, jinak vybouchnete. Víte, že je to zvrácený, ale nemůžete si pomoct. Největší přednosti: střídání POV like a boss, dokonalá ponurá atmoška, skvěle vybudované charaktery zůstávající IC, UST a sexy náboj skrz naskrz, akční scény na infarkt. Ještě nikdy jsem neměla takovou škodolibou chuť nakopat Thranduila do zadku – takhle si představuju správnou upíří svini (i když nelítostná Tauriel ho snad i trumfne). Scéna se společnou večeří u mě boduje jako nejnapínavější mrazivo-žhavá podívaná, co jsem ve fanfiction zažila. Pokud chcete nasát atmosféru povídky, pusťte si píseň, podle níž se jmenuje, ta ji vystihuje perfektně. EDIT: Čert ví, že si v detailním líčení prasečinek nelibuju, ale tohle byl ten nejvíc psychologicky fascinující a k příběhu přispívající blowjob, s jakým jsem se kdy setkala. EDIT PO PŘEČTENÍ ZÁVĚRU: Tahle povídka je dokonalým příkladem toho, jak fanouškovská tvorba spojuje lidi a různé druhy umění. Zapůsobila na hodně čtenářů: někteří nakreslili fanarty, další dali dohromady playlisty, a autorka to všechno hezky sepnula dohromady. Postavy i jejich vztahy prochází vývojem, který dává smysl, a navzdory tomu, že jsou Bard s Thranduilem zasazení do úplně jiného prostředí, než je Středozem, jsou vypodobnění zcela věrně a uvěřitelně. Jejich vztah se většinu děje nedá označit jinak, než „fucked up“ - žádná romance o zapovězené lásce, ale hra na kočku a myš, zvrácená přitažlivost a nezdravé pouto. Úžasná povídka, kterou bych si mileráda koupila jako tištěnou knihu. Konec mě rozbrečel, ale všechno bylo tak, jak to být mělo.”

Fire of life

Autor: yixuan      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Zas jednou tradiční Barduil ze Středozemě; ale pro mě obsahovala nejednu originální a zajímavou myšlenku a pobouřilo mě, že mě nenapadly už dřív – obzvlášť při vymýšlení mé vlastní FF. Přiměla mě k zamyšlení nad rozdíly mezi elfskou a lidskou sexualitou, kde se mi doposud všechno jevilo víceméně jasné a prosté. Ústředním tématem je láska mezi smrtelníkem a neumírajícím elfem se vší krásou a bolestí, která k ní patří. „Fire of Life“ nám nabízí Thranduilův úhel pohledu, navazující povídka „Tales of the Immortals“ je tentýž příběh z Bardova POV, což je podle mě super nápad. Nemá to kdovíjakou zápletku a je to spíš studie jednoho unikátního, křehkého a nepravděpodobného milostného vztahu, která má za úkol připomenout mi, že jsem zatracená masochistka, když jsem si za OTP vybrala právě tuhle dvojici.”

Odvrácená strana mince

Autor: Ygritte      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jakou svou druhou FF napsala ygrette johnlock. A je lepší než ta první !”

deus ex nihilo

Autor: Valinde (Valyria)      Jazyk: ČJ

belldandy:

“2/3 Jako krátký romaticko erotický příběh o okřídleném Bohu, který dostane jako oběť zelenookého chlapce, ze kterého si udělá druha, je to docela pěkný. Jako FF na Supernatural je to horší. Jak to u AU chodí často, musíte se ptát, co tohle sakra má společného se Supernaturalem? No, mnoho ne ... Ale zas nemůžu říct, že bych si čtení neužila. A ten fanart k tomu byl příjemný bonus. :) Vlastně jsem to přečetla s větší chutí než takové Angel´s Wild (a s menším skřípěním zubů), kterému jsem při tom dala bodů víc. Musím asi sama ještě popřemýšlet proč a jak k tomu došlo.”

the taste of gravel in the mouth

Autor: beenghosting      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5”

The Dance of Inanna

Autor: PeppermintWind      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4”

Lokiho armáda

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-D”

Bodieho problém

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“3+ :-))”

Červnové odpoledne

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-))”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-D”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-)”

The Frost Is All Over

Autor: Chryse      Jazyk: AJ

lymmet:

“Johnlock příběh v dickensovském duchu.”

Lekce pro mistra lektvarů

Autor: SORA 77      Jazyk: ČJ

Rulie:

“...........”

Rodinné vazby

Autor: xXDesertRoseXx      Jazyk: ČJ

NikaV:

“Bezvadná povídka a ráda bych četla pokračování, kdyby teda nějaké bylo...”

Stránky: