Komentáře - Listopad 2017

Recnac Transfaerso

Autor: Celebony      Jazyk: SJ

Rulie:

“Bylo to hodně zvláštní, v některých směrech hodně povedené, v některých naprosto nikoliv. Autorka Harryho rozhodně nešetřila, ale docela se mi líbilo chování postav a celkový nádech povídky. Jestli to budu číst v budoucnu, netuším. Nicméně z povídek, kdy má Harry rakovinu, tak je asi nejlepší. ps. Povídka je dokončená”

Případ pražského domu

Autor: Miamam      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nádherná povídka!! Krásně rozpracované pocity hlavních hrdinů, že jsem se s nimi smála, milovala je i podlehla sentimentu a smutnu. + Jako bonus zajímavý detektivní případ. 4, 5*”

Orpingtonská koleda

Autor: miamam      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nádherná povídka plná sentimentu, naděje, lásky a vánoční pohody.”

Vernetovské prokletí

Autor: kratula      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Skvěle promyšlená a napsaná povídka, jen místa až moc zdlouhavá. Ale jinak opravdu tleskám! 4, 5*”

Poslední hit

Autor: kratula      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Velmi originální podání johnlocku. 3, 5*”

Spojení klanů

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Skvělé, roztomilé a originální. Nacházím jen jedinou chybu - je to moc krátký! Chci číst dál a dál. ;) 4, 5*”

Vzhledem k důkazům

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná povídka. S detektivní zápletkou a s ideální dávkou humoru a sexu. Jen na mě tam po chvíli bylo až moc toho "tak budeme spolu, vlastně nemůžeme, ale vlastně proč by jsme nemohli?..." a tak pořád dokola. Ale jinak skvěle vymyšlené, úžasné charaktery Johna a Sherlocka, skvělý humor (vážně jsem se nasmála) a mnoho žhavých scén.”

Lektvar lásky

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímavé pojetí johnlocku. ;)”

At last

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Milé. :)”

Přátelé s výhodami?

Autor: johanafremdeman      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Při rozhovorech mi postavy Johna a Sherlocka nepřipomínají ani trochu, ale to nic nemění na tom, že je to celé zatraceně žhavé. :P”