Komentáře - Červenec 2016

Stránky: 

Dopisy Henryho Sheffielda

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Najs.”

Sám na vode

Autor: MadLori      Jazyk: SJ

Sectumsempra:

“Namet dobry, ale zpracovani trosku zdimacka na emoce.”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Rulie:

“:D :D LOL”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Povidka je fajn, epilog stoji za prd.”

An angel in his office

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Souhlas s belldandy. Cetla jsem dvakrat a podruhe mi zminene nedostatky vadily jeste vic, nez pri prvnim cteni.”

Lepší málo než nic

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Jedno slovo: Bellus!”

Nedosažitelnost vítězství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Nechapu, jak je mozny, ze jsem nehodnotila... Sice nikdy nezkousnu Severuse, ale i presto (nebo mozna proto) povazuju tuhle serii za jednu z nejlepsich, co jsem kdy cetla.”

Silniční anděl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Och! Netrpelive ocekavam neco dalsiho:)”

Pokoj na konci světa

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Strasne dobre napsana povidka.”

Zadusme se pocity

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pekne:)”

Café

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Libilo.”

Baby in a trenchcoat and a little hunter, covered in feathers and hungry for love

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“Prvni Destiel, co jsem kdy cetla a proste... je to strasne moc cool :)”

21 Shades of Cas

Autor: Sempaiko      Jazyk: fanart

Sectumsempra:

“Pekny styl kresby.”

Loki's Greatest Challenge

Autor: Artemisa-arcanum      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“Treti z 'Loki series'. Cetla jsem ji jako prvni a prijde mi ze vsech tri nejlepsi.”

Loki's Awakening

Autor: Artemisa-arcanum      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“O trochu slabsi nez sequel, ale i tak je to fajn”

Loki's secret

Autor: Artemisa-arcanum      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“Moc, moc pekne :)”

krátká studie Wincestu

Autor: medúsa neplave      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle je prostě krátká PWP a popravdě vlastně nečekám, že by se to někomu líbilo tak jako mě. Nicméně já to čtu už po x-té a pořád si mi to líbí a pořád to pro mě má ten náboj. Deanovi myšlenky neuvěřitelně sedí. Včetně toho, že je schopen i v takové situaci vyplodit myšlenku, jak by to bylo v celé své nedůstojnosti důstojnější, kdyby byl aspoň nahoře on. Jenže co můžete dělat, když je váš mladší bráška takovej vysokej obřík.:) Nejen, že je to má nejoblíbenější česká wincest povídka, to při tom malém počtu není žádné umění, ale je to má nejoblíbenější česká incestní povídka. Takže ode mě za pět.”

krátká studie Wincestu

Autor: medúsa neplave      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No do prdele... Tak jo... Kurva, tak jo. Tohle je vážně snad nejlepší pwp wincest. Přitom by se dalo říct, že na té povídce vlastně ani není nic pěkného, ale je to prostě tak... Ne, k tomuhle smysluplný komentář prostě nevyplodím. Řekněme, že mi zase projednou došla slova...”

Dopisy Henryho Sheffielda

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Heredhether:

“Ohodnotím na 4, 5. Nenadchlo, neurazilo, pobavilo. Na moje poměry to eskalovalo nějak moc rychle (což je nejspíš důvod, proč se to tolika lidem líbí, a důvod, proč se skoro nikomu nelíbí to, co se mně obvykle líbí, rozumíte). Angst byl na mě ještě hodně mírný. Zase jednou mi lezlo na nervy opěvování Sherlockovy krásy, ale aspoň si ho John nechtěl každých 5 minut fotit. Že byl Sherlock OOC je nejspíš fakt, ale vždycky se to dá svést na to, že v takové situaci jsme ho nikdy neviděli a víme tudíž houby o tom, jak by se zachoval. Milostná scéna byla trochu suchá (nebyla dostatečně romantická, ale ani pikantní ve stylu -"Zalehnout, vojáku!“ -"Pro tebe jsem kapitán!“). Nicméně jsem si vždycky chtěla přečíst scénu se sexem přes telefon (ne přes SMS, tu už mám splněnou) a teď si ji můžu odfajfkovat a dělat machra až do večera. Mimochodem větu „Co máš v lednici?“ budu odteď používat místo „Co máš na sobě?“, a snad mi neexploduje poklopec. Oceňuju i originální způsob, jakým hoši vyřešili svou riskantní situaci. Usměvavý červený puntík dávám za etudu s Henryho haksnou v mražáku.”

Gemini

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Komentáře mě navnazují. První kapitola pojatá jako žalozpěv na zbytečně přehnané utrpení Harryho Pottera mě zase dost odpuzuje. Tak uvidíme... /// Dočteno. Bylo to vážně pěkné, opravdu mě to bavilo. Ale stejně to někdy bylo zbytečně přehnané. Na druhou stranu to zas vyvažoval perfektní Draco, kterému naprosto dokonale sekundoval Blaise. Za mě spokojenost. :)”

Dopisy Henryho Sheffielda

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná povídka! I když ve 2. části se choval Sherlock dost "nesherlockovsky", ale zamilovaní lidé dělají bláznivé věci. :D”

Velmi nebezpečné hry

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Pěkné. Zajímalo by mě jak to pokračovalo.”

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Měla jsem z ní lepší pocit než z prvního dílu. I když mi přijde celkem šílené že by mohl být Severus až tak nejistý.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Celou dobu co jsem povídku četla jsem si říkala že už to asi odložím, protože mi na tom něco nesedlo. Ale neudělala jsem to. Nevím co mě nutilo pořád číst dál, nakonec to dopadlo tak, že jsem to přečetla na jedenkrát a pak jsem se okamžitě vrhla na pokračování. A do teď netuším co to bylo co mě u čtení pořád drželo.”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Pobavilo :D”

Stránky: