Komentáře - Červen 2016

Stránky: 

Blíženci

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Poviedka super, ale nedokončená!!! Ach jaj, ešte, že som narazila v komentároch na príspevok od KalamityJane, ktorá to tak nejako ukončila :D”

Následky našich rozhodnutí

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Poviedka bola zaujímavá. Nemám rada mpreg, ale tu mi to vôbec nevadilo. No ako veľká väčšina píšete, mala rýchly spád a nečakané ukončenie, akoby sa autorka chcel tej poviedky už zbaviť a čo najrýchlejšie ju ukončiť. Škoda toho, inak by mal tento príbeh skutočne veľký potenciál. No aj napriek všetkému, príjemné čítanie, lepšia trojka.”

Blíženci

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Lilda:

“Krásná oddechovka.”

Drarry/Snarry - Krátké zamyšlení

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Nerozumiem načo takéto články vôbec vznikajú.”

Víc než výzva

Autor: Pajka      Jazyk: ČJ

Hachina:

“Skvělá povídka, ráda se k ní vracím :)”

Symfonie

Autor: Lyra Vronska      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Myslím, že jsem to už kdysi četla a také jsem pak hledala, jak se to jmenovalo. Navíc to byla má první povídka s tímto párem. Pořád si na to nějakým způsobem vzpomínám, tak to asi zapůsobit muselo :) Ale také si pamatuji, že to bylo takové rozvláčné. Určitě neurazí.”

Kvapka tvojej krvi

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Cora:

“Opět Malfoy starší, vzdálený od "mého" Malfoye staršího na sto honů. A opět jsem se více než jednou žulila jako jeliman, celá šťastná, jak to dalšímu páru zase tak pěkně vychází. K tomu, že by to těmhle dvěma vůbec jít mohlo, jsem skeptická (vyjma fikce Ostré jako sluneční světlo), a tak se ani moc nedivím autorkám, že ve svých povídkách Luciuse často opravují na "okouzlující, charakterní správňák, jen ho poznat". A tak třeba léta jeho věrné služby Pánovi zla se odbydou chvatně, protože prostě není proč se v tom hrabat; není to tu důležité. Je to nic víc a nic míň než romance mezi dvěma muži, ve které se SPOILER! občas mihne nějaký ten čarodějnický homofob, fotříkovský Draco nebo upíří stalker, který skončí rychle a blbě KONEC SPOILERU!. Zrelaxovala jsem u toho hezky. 3-4.”

Krásný

Autor: Raec      Jazyk: ČJ

Cora:

“Ach...”

Křehký

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Cora:

“-”

Pravý původ mastných vlasů Severuse Snapea

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Cora:

“:)”

Karmínový remienok

Autor: gravidy      Jazyk: SJ

Cora:

“Upřímně - nemyslela jsem, že dočtu... než jsem začala chápat pointu. A ta mi přišla docela dobrá a do akurátního místa v povídce zasazená. Stejně tak ale doznávám, že i když oceňuji odvahu pustit se do něčeho podobného (podobně nepopulárního), silnější emoce ve mně nevzplály; snad pro ten patetický a nepříliš uvěřitelný rozjezd. Naopak ve mně v samém závěru povídky zabublal opravdu hnusný cynismus, když jsem poslední větu v duchu zneuctila reakcí „Máš recht“. 2-3.”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Cora:

“3-4. Vtipné a milé je to.”

Hello there

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Velká_koule_chaosu:

“:P”

Electrical-Storm-pink_mint

Autor: Ellie      Jazyk: fanart

Velká_koule_chaosu:

“:O Páni, ten Dracova pohled! :)”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Skvělá povídka, moc mě bavila! :) Mně k sobě Harry, Draco a Severus skvěle pasovali. :)”

Heat

Autor: Zjackt      Jazyk: fanart

Mr. Robot:

“Čajovú ságu mám hrozne rada a preto som si pri pozeraní na obrázok pripomenula jednu z najlepších scén tej poviedky :)”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Lilda:

“Ze začátku jsem byla nadšená. Sice to bylo drsnější, ale to mi až tak nevadilo. Ale ve chvíli, kdy se do toho začal montovat Snape, tak mě to přestalo bavit.”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Úžasná povídka, jedna z nejlepších drarry co jsem kdy četla. Líbí se mi, jak jemně je tam vztah H. a D. naznačen. :) Jen bych uvítala víc Severuse a Lupina a celkově, kéž by ta povídka byla mnohem delší! :)”

Stratený v temnote

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Tato autorka ma zatial nikdy nesklamala, som jej vazne vdacna, ze stale pise a prinasa do sveta HP dalsie nove a nove skvosty. Poviedka bola uzasna a epilog dokonaly :)”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“První asi 4 kapitoly mě neskutečně nudily a musím přiznat, že jsem i dost přeskakovala. Pak mě ale povídka pohltila, děj se rozjel a já si jí užila až do konce, který je sice velmi otevřený, ale k povídce krásně sedí. :) Doporučuji vydržet a začátkem se nějak prokousat. :D”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Nevím, jak se mi povedlo tuto povídku vynechat a dostat se k ní po dlouhé době, ale nějak se povedlo. Povídka je dobře napsaná a solidně se čte - sem tam jsou nelogické skoky nebo posuny v ději, ale na čitelnosti to neubírá.”

The Gilded Cage

Autor: BeautifulFiction      Jazyk: AJ

lymmet:

“Je to místy zbytečně rozvleklé, poslední kapitola je přeslazená, ale bavilo mě to. Když jsem teda konečně začala číst alfa - omega povídky.”

Víc než výzva

Autor: Pajka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Příjemné počtení. :)”

Víc než výzva

Autor: Pajka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, Pottere, na Severuse si jen tak nepřijdeš. Že, Hermiono... ;)”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

Popelka:

“Jedna z prvních Drarry povídek, které jsem četla, a vůbec nejlepší příběh o nuceném svazku. Povinnost každého Drarry fanouška. 4-5, nesoudím přísně, mám pro ni slabost.”

Stránky: