Komentáře - Srpen 2015

|<  >|

Ochočím si tě!

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Tak trochu stockholmský syndrom. Musela jsem se prokousat autorčinými gramatickými začátky (vůbec by neškodilo, kdyby si vzala povídku do parády a opravila ji), ale jako celek jsem si to užila. Chvílemi je to dost sadistické, jindy zase hodně sladké. Slabší čtyřka, protože se k některým pasážím určitě ještě vrátím :D”

www.valleysecret.com

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Sice to bylo na způsob Padesáti odstínů, ale nevadilo mi to. Líbily se mi Tommyho myšlenkové pochody, erotické scény byly... inspirativní :D Povídka na kterou se nezapomíná”

Maskovaný manžel

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jééé... To bylo tak ňuňu. Ale takovým tím hezkým způsobem. :)”

He WHo Must Not Be Normal

Autor: lettered      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Wow. Povídky psané čistě z pohledu Draca mě baví čím dál víc. Žádný Ron, žádná Hermiona, žádné moralizování... Tohle je jedna z těch, kdy jsem se nemohla odtrhnout. Draco zná Pottera, ví, co je zač, ale... Ví to doopravdy? Ani nevím, co je na téhle povídce nejlepší. (možné spoilery) Psychologie Draca, který je přesvědčen, že má přesně to, co si zaslouží, a víc nikdy nedosáhne? PSychologie Harryho, který vážně není normální? Celá ta poválečná hysterie, kdy lidi neví, co si počnout sami se sebou? Myslím, že nejskvělejší je, že ta povídka v nejlepším končí. Zůstávají tak otázky a pouhý příslib něčeho nového, a ne žili šťastně až na věky a všechno bylo super...”

Strážce tajemství

Autor: switchknife      Jazyk: ČJ

Cora:

“Poměrně dost působivé. Temná erotika, řekla bych.”

Řekni proč

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Cora:

“Jedno se dá o téhle kapitolovce říct určitě - autorka psát umí, a to setsakra dobře. Jistě ne každému to neobvyklé prostředí, do kterého je povídka převážně zasazená, bude po chuti. Pokud ale čtenář tuhle "realitu" (a novou osobnost, která se z Draca Malfoye za posledních pár let stala, včetně jeho profese) bude schopen akceptovat, čeká ho probděná noc jako mě. Není to až tak úplně děj jako takový, co mě oslovilo (akčností tohle dílo neoplývá); to ten sugestivní styl psaní - pozvolné, nepolopatické dávkování informací, dobře načasované přeskakování mezi oběma světy, popisy citových ran bez patosu, vzájemné emocionální provázání postav... A i když líčení životních osudů Adrianových mudlovských přátel jdou co do množství tak trochu na úkor Adriana samotného, i když bych pro Severuse snesla více prostoru, a i když bych něco málo potřebovala dovysvětlit, jakmile jsem se do téhle povídky ponořila, zůstala jsem ponořená :) až do konce. Je to hodně zvláštní povídka, z mého pohledu téměř dokonale napsaná.”

Skryté vzpomínky

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Cora:

“Většina povídky se mi moc příjemně četla; závěr mě ale hodně, hodně zklamal.”

Není to láska

Autor: Snegurochka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Hezký příběh, pěkný závěr. Bohužel jsem poslední dobou poněkud přesycena situací, kdy se jeden z Pobertů pokouší vyrovnat se smrtí druhého; přiznávám, že hodnocení zřejmě nebude úplně objektivní... Asi nejvíc se mě pocitově dotkla ta jedna věta z Konce dobrodružství. Krásně řečeno.”

Soví pošta

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Cora:

“Přečíst jednou mi postačí. Žádná hrůza to rozhodně není, i když ubrat na množství všech těch polopaticky podaných vyznání a emocí by asi neuškodilo; ve slashi tíhnu spíše k síle nevyřčeného. To, proč se na druhé čtení nechystám, je předvídatelný (a tím pádem ne zcela záživný) děj i závěr.”

Jsi na tahu

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Cora:

“Jak mě se tohle trefilo do vkusu a nálady... Originální, hravé, vtipné. U podobně podařených jednohubek nemůžu neobdivovat, jak se autorům povede nacpat vše podstatné do tak relativně malého prostoru. A ještě s takovou šťávou.”

Hodiny

Autor: Aries      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Tuhle povídku nedokážu hodnotit objektivně, neboť jsem byla u jejího zrodu. S každým čtením mně však připadá lepší a lepší. Dokonce snad začnu mít ráda Kadrnožkovy!”

Vlkodlak na kraji města

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Melancholicky realistický příběh ze zimní Prahy roku 2013. Na služebně městské policie v Bohnicích se setkávají utajený vlkodlak a jeho nová kolegyně. Ani jeden z nich netuší, jaká překvapení jim život přichystal...”

O čem doma nevíš

Autor: Aloisie Trpkošová      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Vrchol celé liškomágovské série. Doufám, že brzy přibudou další příběhy.”

New divide

Autor: Aisling-Siobhan      Jazyk: AJ

Salome:

“Tuto povídku není jednoduché hodnotit. Protože ona je na první pohled slušná, docela dobrý nápad, slušné provedení, snaha o charakteristiku… Jenže jí jednoduše nedokážu uvěřit. Nejen proto, že (POZOR SPOILER) mpreg vnímá jako cosi zcela normálního, co se přihodí zřejmě i bez kouzel (ano, jsem ochotná přijmout vysvětlení – „to je magie, Pottere“), změně Harryho v poslušnou manželku nevěřím, změně Voldemorta také ne. Dobře, nešišlá, ale to ho nedělá příliš uvěřitelnějším. Nějaké proroctví – proč si s ním lámat hlavu, že. Existence chlapce, který chodil sedm let do Bradavic, je rodinným tajemstvím? Anathema a Harry měli být stejné podstaty – autorka lehce nepostřehla rozdíl mezi chlapcem, který nebyl schopen zabít ani vraha v sebeobraně, a chlapcem, který byl srozuměn s vyvražděním mudlů. Takže pro mě je to zahozený nápad na téma – jak porazit Temného pána silou, kterou nezná… Takže: Originalita – 4, logika a uvěřitelnost děje –1, postavy (logika IC)- 1, reálie, faktografie – 2, struktura – 3, Styl – 3, formální stránka – 3, přesah – 1, celkový dojem – 1., tj. celkem 2, 4”

Fluff n Stuff - Ňuchňací plyšáci

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

shadow:

“Přečetla jsem několik roztomilých fluffek, ale tahle, na kterou jsem kdysi narazila na kizi, mi přišla naprosto pitomá.”

Fluff n Stuff - Ňuchňací plyšáci

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

lymmet:

“...”

Lék na nespavost

Autor: Sev´s Lil Secret      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“celkom dobre pwp”

Vkročil jsi do mých snů

Autor: Sharp Tonque      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Tak konečne bol hrozny.. bolo to absolútne nedokoncene..”

Darth Vader, My Father – Můj otec Darth Vader

Autor: mrsgeneralstanley      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“sranda”

Maskovaný manžel

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Zaujímavé”

Fluff n Stuff - Ňuchňací plyšáci

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Šalamounek

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Brrr!”

Upřímné trailery: Star Trek: Do temnoty

Autor: Screen Junkies      Jazyk: fanvid

Nel-ly:

“:D hm, jo... dvojka se jim fakt nepovedla”

Lilie a Bílá růže

Autor: grimmy      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Byla to sranda. V době, kdy jsem to četla, to pro mě bylo dost inovativní a byla jsem spíš v šoku, co všechno je ve světě ff možné :D Zpětně uznávám, že začátek je bída a konec ještě horší, ale dočetla jsem a myslím, že povídka opravdu stojí za přečtení... už jen aby člověk nestačil zírat. Každopádně "průměrná" ta povídka určitě není.”

Všechno zlé

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Co to sakra...!!! (u té 2* je "ve zdraví přečteno", ale bylo to fakt těsně)”

|<  >|