Komentáře - Červen 2015

Stránky: 

Ariel

Autor: kathkin      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Velmi originální nápad i přes drobné nesrovnalosti”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Nemůžu uvěřit, že jsem tuhle kapitolovku neobjevila dřív .... :-* je naprosto jedinečná - vrátím se .. určitě mi to nedá”

Ředitelův portrét

Autor: Ziasudra      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Líbilo, proč nebylo něco podobného i v epilogu kánonu?”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“jak já tuto povídku miluji! =D a jak moc chci Luciuse!!! ach... =D”

Autobusová zastávka (Bus Stop)

Autor: Marmelade Fever      Jazyk: ČJ

Rulie:

“milé, sladké, no proč ne”

Hon na nymfu

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Další variace na Popelku, ale nakonec mi to nevadilo :D”

John Watson's Twelve Days of Christmas

Autor: earlgreytea68      Jazyk: AJ

lymmet:

“Skvělou povídku kazí zoufale kýčovitá poslední kapitola. Jinak bych dala 4-5.”

Ředitelův portrét

Autor: Ziasudra      Jazyk: ČJ

Salome:

“Milé.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Rulie:

“chudáček malý :D :D”

Osika

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Cora:

“Hodně, hodně zvláštní povídka. A líbila se mi moc.”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Cora:

“Pobavilo :)”

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Cora:

“Já s tou ztrátou magie problém nemám, díky vysvětlení mi přišla docela dobře uvěřitelná; i Harryho neschopnost ten fakt přijmout. Je to ne moc tradiční příběh, ať už námětem, tak prostředím, do kterého je situovaný, hořko-sladkým koncem, kdy se zázrak nakonec přece jen nestane, ale i tak se to přežívání "nějak" změní v žití... Představa Severuse bez vlasů je podle mého zbytečně rušivá, autorčina volba jeho povolání je přinejmenším zvláštní, prskám nad dětinským způsobem, jakým Snape reagoval na příjezd Hermiony... ta povídka má ale vážně šťávu (takové to NĚCO) a já jsem si ji zatraceně užívala. Děkuji.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Cora:

“:)”

Ředitelův portrét

Autor: Ziasudra      Jazyk: ČJ

Cora:

“Na chybějící portrét v ředitelně slyším. Nějak takhle by to mohlo (a hlavně mělo) být.”

Těžký život Pána času

Autor: MAKYOREL      Jazyk: fanvid

belldandy:

“-”

Once Upon a Sleepless Night

Autor: Daaro Moltor      Jazyk: SJ

shadow:

“Tak jsem na překlad poslední kapitoly nevydržela čekat a dočetla si zbývající kousek v angličtině. Za mě jednoznačně palec nahoru. Drarry přesně podle mého gusta - pobaví, nedeptá, hepáček. Překlad se mi velmi pěkně četl. Škoda jen, že jsem to tak rychle slupla, obávám se, že jsou přede mnou (co se překladů týká) dlouhé suché měsíce. Takže (trošičku nadsazeně) 5.”

What Meets the Eye

Autor: worldaccordingtofangirls      Jazyk: AJ

lymmet:

“...”

Impossible

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Jebada:

“Povídka je psaná krásným jazykem. Když jsem ji četla poprvé, okouzlila mě, protože jsem byla zamilovaná, lačnící po porozumění. Teď, po dlouhé době, kdy jsem povídku přečetla znovu, promluvilo moje mužské alter ego. Harryho pohled na celou záležitost mi připadá naprosto zbytečný, ba dokonce otravný, stejně jako dvě poslední kapitoly - ty se daly srazit v jednu, protože v nich vlastně napadlo nic důležitého, jenom dlouhá cesta za láskou. Nejvíc mi asi vadí, že tady sentiment nepůsobí jako záměr, ale jako chyba, něco, bez čeho se autorka - která je podle mě jinak literárně zdatná - nedokáže obejít. Možná šlo jenom o špatně zvolené postavy a nesprávný odhad, kdy má povídka skončit. Čtyři hvězdy jsou podle mě zasloužené.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Renée:

“Nádherná povídka... moc mi přirostla k srdci... velmi doporučuji =)”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Renée:

“Povídka mne velice nadchla, nádherně se mi četla. :) Mohu ji číst stále dokola (mám jeden ze soukromých knižních výtisků) a nikdy se neomrzí. :)”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Pansy:

“Povídka mne velice nadchla, doporučuji :) Mohu ji číst stále dokola (mám jeden ze soukromých knižních výtisků) a nikdy se neomrzí. :)”

Long Will I Tarry

Autor: CariZee      Jazyk: AJ

Danae:

“Velmi, velmi dobrá povídka. Ve většině chvály i výtek souhlasím s Heredhether. Postavy Barda i Thranduila jsou krásně zpracované a zapadají do filmového kánonu, jejich rostoucí cit je velmi podmanivý, realisticky je vystižena nelehká situace Jezerního města zanechaného po smrti Šmaka v ruinách. Nějaká silnější dějová linka mi vlastně nescházela, je to prostě příběh rodícího se milostného citu na pozadí pohnuté doby plus trochu toho hurt/comfortu, abychom se měli o koho bát. Silnou stránkou příběhu je péče věnovaná vedlejším postavám, z mnoha odboček, nápadů a hlubokých myšlenek by mohlo vyrůst deset nových povídek, zejména rozhovor Tauriel a Dís je výjimečný kousek. Erotické scény k povídce patří, taky k nim nepokrytě směřuje, ale přestože nejsou špatně napsané, síla a kouzlo této povídky je jinde než přímo v nich.”

The Wounding and Healing of Man

Autor: northerntrash      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Vysledovala jsem, že ze všech nemnoha povídek o tomhle páru je tahle asi nejznámější. Považovala jsem tedy za svou povinnost si ji přečíst. Už chápu, proč je tak populární. Je totiž překrásná. Jestli vám můžu radit, neřešte, jestli je Barduil váš oblíbený pairing nebo ne, a čtěte, protože ono je vlastně úplně jedno, o kom ten příběh vypráví. Tohle může být číkoliv historie, dokonce snad klidně i reálná, jelikož na kouzla a nesmrtelnost se tu nehraje. Je to v podstatě velké klišé: válka mění tvář světa a semele při tom miliony nevinných životů, a na pozadí téhle nekonečné hrůzy sledujeme osud jednoho muže, jednoho otce, který vprostřed toho všeho přežívá jen díky myšlenkám na návrat ke svým dětem. Pak to šílenství konečně umlkne a zanechá za sebou hordy fyzických i emocionálních kryplů. A když se setkají dvě srdce, která žár války vytvrdil na kámen, zdá se, že tady žádná láska nevykvete. Nebo že by...? Jakkoli neoriginální se může ten námět jevit, vůbec na tom nesejde, protože styl vyprávění, psychologie, tempo, atmosféra – kvalita toho všeho tenhle fakt předčí. Křehké, syrové a hořkosladké až do konce. A přísahám, že tihle dva mě snad naučí mít ráda děti, brr :D”

Lets Do the Time Warp Again

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

Rulie:

“dalo se to .... opravdu někdy mi to přišlo infaltilní ... (slovo nenenávidí bylo použito tolikrát až to hraničilo se snesitelnou mírou), někdy zase dobré .... řekla bych, že je to jedna z těch univerzálních povídek, kdy si najdete vždycky něco na co se zaměřit a pokračovat ve čtení, ale že by to nadchlo natolik abych to "žrala" a musela to číst opakovaně to ne”

Stránky: