Komentáře - Květen 2015

Stránky: 

Nemožné?!

Autor: SweetDreams      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Přehlédneme - li fakt, že Harry se při setkání s "neznámým mužem" v knihkupectví choval jako smyslů zbavený a vážně ho měl poznat ... a autor mohl rozvinout příběh trochu jiným směrem, tak se to dalo bez problémů číst ..... mám celkem ráda tento typ příběhu ... bohužel za očividnou stupiditu na začátku nemůžu dát lépe jak za 3”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Dobrá oddechovka”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Moc se mi to líbilo .. myslím, že postavy byly autentické a perfektně zapadly do příběhu nebylo to přesládlé a ani kýčovité, rozhodně se k ní ještě vrátím”

Dokonalý plán

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Rulie:

“:D Dokonalé.... chudáček malý pak to muselo být hodně zajímvé”

Long Will I Tarry

Autor: CariZee      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Byl nejvyšší čas najít si nový fandom a nový OTP a se svojí volbou jsem navýsost spokojená. Mám dojem, že pár Barduil je parníček, který se teprve rozjíždí, a jsem ráda, že jsem do něho naskočila dřív, než z něj bude plnou parou vpřed se ženoucí Titanic se zavazadlovým prostorem nacpaným překombinovanými praštěnými historkami a palubou přetékající nezřízeně křepčícími úchyláčky. Tohle byla první dlouhá kapitolovka, kterou jsem o nich četla, a taky první, ve které se i sexovalo – což jsem si ve světě Hobita pořád nedovedla tak docela představit. Líbil se mi styl vyprávění a to, že postavy byly IC (samozřejmě myslím filmové charaktery, protože v knize jsme se o nich dozvěděli minimum). Moc se mi líbí, že u FF o Bardovi a Thranduilovi se pokaždé klade důraz na rodinu, na to, že jsou oba svobodní otcové a mají svých dětí někdy plnou hlavu. I vedlejší postavy tu měly dost prostoru a jejich příběhy mě zajímaly, stejně jako jejich vazby k ústřední dvojici a jejich vzájemné interakce. K dokonalosti mi tu něco chybělo, věci, na které jsem se těšila, ale nakonec nepřišly, protože autorka je zkrátka za důležité nepovažovala. A naopak přebýval mi tam ten sex. Nemám nic proti erotice, ale naturalistické líčení sexu mě prostě nebere. Navíc mi připadá, že příběhu schází nějaká velká zápletka na pozadí – takhle se hlavním motivem stává pouze to, kdy do toho Bard s Thrandym budou konečně moct praštit, a to mi nestačí. Nicméně se mi příběh líbil a autorka dobře vylíčila nevyhnutelnou tragičnost jejich lásky, která mě u téhle dvojice fascinuje úplně stejně jako u Aragorna a Arwen.”

Blasphemy

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

zmije:

“Fakt asi nejsem ta správná cílová skupina čtenářek. Pro mě to byl naprosto neuvěřitelný škvár...”

Seth

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Special Training

Autor: Brandivina      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Evansovy děti

Autor: ???      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Seth

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Moc moc dobré”

Krádež v ředitelně

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Regi opustila své oblíbené pole drabblecí a napsala delší příběh, ve kterém potkáme všechny naše oblíbené postavy včetně portrétu Severuse Snapea. Upřímně jsem se bavila, přestože je to detektivka, temnoty a tragédií se bát netřeba. Nicméně, mozek si zapněte, třeba budete jedni z mála, kdo záhadu, jak mohlo v dokonale zabezpečené ředitelně dojít ke krádeži, rozluští.”

Seth

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

shadow:

“Tak tohle mělo šťávu. Moc dobře napsané. Klidně bych si se Sethem užívala dál. (Jen škoda, že autorka nemůže bez ručního opravování vymýtit jistý nešvár v textu. Ale už se o tom zmiňovat nebudu, slibuji. Jen mě to prostě mrzí.) Jdu se mrknout, co dalšího tu od Extasy máme.”

Blasphemy

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

shadow:

“Slaďák? Ano a moc příjemný. Jsem ráda, že to Adam nevzdal. Jen tu zápletku s otcem Josephem bych už oželela. Až na ty proklaté uvozovky (Nevím, jestli je to tím, že jejich české nastavení každý blog neumožňuje, nebo čte autorka pouze anglicky a tak jí to nepřijde chybné.) mě nějaký ten úklep nerušil. Jdu vybírat, co dalšího si od Extasy přečtu. Slabší 4.”

Sklenka na dobrou noc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“:D”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Pěkná povídka, sice opravdu dlouhá a než ji dočte tak vám to zabere opravdu dost času - obdivuji autorku, že toto napsala - námět se mi líbil, jen v některých chvílích jsem tak úplně nevěřila postavám, že by se chovaly jak se chovaly, ale mělo to hlavu a patu :D”

Nikdy nebuď spícího draka (bez důkladného zaškolení)

Autor: eeyore9990      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Mě nejvíc pobavilo, že se Minerva naučila rozeznat Freda od George čistě v obraně :D Obdiv překladatelce, tohle bych zastřízliva asi nedala. :D”

Special Training

Autor: Brandivina      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Úžasné PWPčko s mými oblíbenci. Bavila jsem se! Adam a Matty jsou sexy pár. Mohli by takhle trénovat častěji :D”

Special Training

Autor: Brandivina      Jazyk: ČJ

tomsar:

“pěkně žhavé PWP”

Změna

Autor: ellannor      Jazyk: ČJ

tomsar:

“Hmm, a dál?”

KAŽDÝ DOBRÝ SKUTEK JE PO ZÁSLUZE ODMĚNĚN

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Změna

Autor: ellannor      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Rozpadající se piedestal

Autor: Shivani      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“To nedám.”

Drakoušek a tři nebelvíři

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

tomsar:

“Je to tak nějak jiné, Potter jako moták, no moc nesedělo, Snape je prostě Snape ať je kde je a dělá cokoliv. Neumím si představit, jestli pak takhle žili šťastně až do smrti, v tom případě Pottera lituju , i když ho nemusím :)”

Stránky: