Komentáře - Červenec 2014

|<  >|

squire: Tiché ševelení

Autor: cathedral_carver      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Co je Sherlock schopen vymyslet, aby nemusel , čistě hypoteticky, věšet měsíc prádlo, nakupovat, vařit, nebo nedej bože koukat na telku! :D Celé je to od základu ujeté, ale mě to fakt pobavilo. :)”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“oddechovka na pobavení”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

KatherineE:

“:-)”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3-4 =)))”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Sherlockovi knoflíci (crack!fic)

Autor: miamam      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“:-)”

Dialogy Johna a Sherlocka

Autor: cwb      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Boží :-D :-D /// Dočteno. Méně boží. Co se dá dělat... :-)”

Dialogy Johna a Sherlocka

Autor: cwb      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Cloak of Courage

Autor: Wendynat      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Taky už mám po krk sladkých a cukrujících Severusů, ale tohle nebyl ten případ. Ta temnota, Volání... to tomu dodává šťávu. I když si myslím, že by se na sebe hned od začátku vrhali, bylo to dostatečně hodnověrné.”

Keď hranice prestanú existovať

Autor: Eonah      Jazyk: SJ

Lanevra:

“Problém je zhruba stejný jako Vločky, prostě líbí, dobře, postavy myslím pěkné, ale pořád je tam takový ten pocit, že jsem to už četla, jenom jména byla jiná.”

Aj snehová vločka niečo váži

Autor: Eonah      Jazyk: SJ

Lanevra:

“Já nebudu nijak hodnotit návaznost na kánon, takže číslo je jen za pocit z povídky, pocit, že autorka dodržela charakter a jazyk. Každopádně je tu váhání mezi 3 a 4, protože, mě se to jistým způsobem zdá jako klišé. Ne ta zápletka, ale prostě druh povídky.”

Jeden princ mezi všemi-A Prince Among Men

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

mariaa:

“4-3”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Dialogy Johna a Sherlocka

Autor: cwb      Jazyk: ČJ

Mariella:

“3 - 4. Začalo to dobře, pak to trochu kleslo. Ale další vztah byl skvělý a sms zprávy dost bavily.”

Z růže květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Krátké, krásné, úsměvné. :)”

This Mortal Coil

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

jesssnape:

“...”

Z růže květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Moc pěkné.”

Z růže květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“:-D Tohle vzniklo docela zábavným způsobem a děkovat můžeme Salarazet;) Dokonalé, perverzní, tupé chování, velký penis a Lanevra.Já vím, jsem trapná s bodováním autorky, ale potřebuji jí k něčemu dokopat ;-)”

Dialogy Johna a Sherlocka

Autor: cwb      Jazyk: ČJ

Benny:

“Joj!Lidi, to je úžasné.Už jen první kapitola(zatím jen jediná)stačí a nemohla jsem.Tolik narážek, gagů a ty zamilovaná oslovení(těma se taky doma titulujeme :D) || *tříská hlavou do zdi*Proč?!?Ne, tohle je šílená škoda.S každou kapitolou se klukům penis tlačil dovnitř a stali ze z nich ženy.Škoda.”

Have you ever

Autor: Lady Moonglow      Jazyk: AJ

Slythoryn:

“Tuhle povídku považuji za nejlepší Tomione, kterou jsem kdy četla. Autorka je spíše vysazená na rázný ženský charakter, který se stará o své mužské protějšky, což je tak asi jediné mínus (spolu s koncem, alternativní konec, ten původní, je mnohem více logický a "všeobjasňující"). Každopádně je to něco, co určitě stojí za přečtení, i když je to anglicky. Nemohla jsem se od příběhu odtrhnout.”

Compulsion

Autor: Arionrhod      Jazyk: AJ

Fleur Tera:

“táto poviedka spája moje dve najväčšie vášne - hp ff a krasokorčulovanie.. bola som príjemne prekvapená, hoci koniec bol mierne mimo Severusov charakter, celý dej bol logicky stavaný, v niektorých chvíľach však predvídateľný.. no to že autorka ešte hľadala aj hudobný podklad jednotlivých vystúpení skutočne veľmi oceňujem, takže za to bodík na vyše :)”

Z růže květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle mě opravdu rozesmálo. :D Svaly a penis místo mozku, ukořistěný keřík, Loki, který si doslova kecnul na zadek... Nádhera, prostě nádhera. :D”

Dialogy Johna a Sherlocka

Autor: cwb      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Přečetla jsem si originál. Začalo to slibně, na pět bodů. Pokračovala kolísavě na tři body. Skončilo zvracením karamelu možná tak na jeden bod. // Proč? Proč...? Protože, tak je to vždycky. Začne to slibně a zábavně a skončí hrozně, kdyby existovala jenom první část, je to geniální dílo a dala bych pětku, jenže autoři nevědí kdy skončit.”

Dialogy Johna a Sherlocka

Autor: cwb      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Proč? Řekněte mi někdo proč? Přitom to tak pěkně začalo. Jenže pak se ze Sherlocka Holmese stalo... No, já vlastně ani nevím, jak to pojmenovat. :(”

|<  >|