Komentáře - Květen 2014

|< 10 11 12 13  >|

Dvě mouchy jednou ranou

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Žádné extra nadšení”

Dárek

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Nejjemnější toaletní humor.”

Byl to jen sen, Molly

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Nic extra”

Beze stopy

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Dost dobrý horor”

Zatímco jsi spal

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Zatímco jsi spal

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

shadow:

“Nevím, prostě jsem v tom fandom HP nepociťovala. Pojmenovat postavy třeba Pepa a Vašek a napsat, že jde o vlastní fikční svět, vyšlo by to myslím lépe.”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“slabá 3”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásna poviedka. Určite si ju ešte prečítam, ale epilóg už radšej čítať nebudem. Ten ma bolel.”

Ambivalence

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Patetický štýl? Niekedy sa tak nazýva aj taký, ktorý je zasnený a taký mám rada.”

Zatímco jsi spal

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“2-3”

Daruj mi křídla

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

shadow:

“Aidene Cartere, kde ses přede mnou tak dlouho schovával?! Na povídku jsem narazila taky teprve nedávno a byla jsem jí doslova okouzlená. Trochu mi to ke konci sice skřípalo - na obou stranách rodinné problémy, tak jsem zvědavá, jestli při novém vydání nedojde třeba k přepsání této zápletky. Ale jinak velká spokojenost. Škoda, že (podle mě) kvalitních povídek, ať už Benny zmiňovaných snarry či originálek, vzniká méně a méně. Daily Slash v poslední době jen prokliknu.”

Daruj mi křídla

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

bwews:

“Po delší době zase něco, co mě vážně zaujalo. KalamityJane, píšeš skvěle, jsem tvůj nový fanoušek!:). Mám přečtené ze 3/4 ale myslím, že už to mé hodnocení asi nijak neovlivní:). Benny děkuji za tip.”

Zatímco jsi spal

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

AnneMaria:

“Úžasná povídka. Určitě se k ní ještě vrátím.”

Draco+Harry | You were a kidness

Autor: Malfoyinmyheart4ever      Jazyk: fanvid

Benny:

“Obrňte se trpělivosti při retrospektivě jejich vztahu, nebo to šlouchá na maják z těch scén jen mně?Opět je to o rozuzlení na konci.|| Tohle video mi nedá spát, tu píseň miluju(National-You were a kidness)a ženská romantická stránka vyhrála(Hanba mi)Zvedám na pět.”

On The Last Day of Our World

Autor: Sansa      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Nápad zajímavý, i to vysvětlení se mi líbí, ale vůbec se mi nezdálo, co z toho autorka udělala. Zaprvé Harry, který se nestará o své přátele a nemá záchranářský komplex a nemá vůbec žádnou soudnost, neboť jako vyčerpaný jde dobrovolně proti Voldymu, když zrovna v tu chvíli nemusí, není pro mě Harry. A také si nemyslím, že by se dalo bez ztráty rozumu žít pět let v úplně prázdném světě bez nikoho.”

Severus Snape and the GhostWritten Romance

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Na motivy Cyrana z Bergeracu. Hmm, Cyrana mám ráda, povídka docela pěkná, ale štvalo mě u ní, že je to až tolik podle Cyrana, to mě docela rušilo. Kdyby tam bylo více originálnosti a na určitých místech Cyrana tolik nekopírovalo, líbilo by se mi to daleko víc.”

Sick

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Relativně milá a průměrná oddechovka”

The Pain of a Promise

Autor: Sansa      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Krátké, jako příběh nic moc, ale pěkně napsaný a hezky vyvolávající pocity. 3/4”

A Scientific Approach

Autor: Sansa      Jazyk: AJ

Adelaine:

“:D. Pobavilo”

Disenchanted

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Taková milá, pěkně napsaná oddechovka s přiměřenými charaktery. Bavilo a líbilo se.”

Půjdu s tebou

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Autorka v žánrech vysloveně napsáno preslash má, takže já bych ji rozhodně taky respektovala. Navíc ke konci ty myšlenky tomu definitivně napovídají. K povídce: Nepřipadá mi špatně napsaná, možná chvilkama lehce zmatená, jen mě nedokázala vtáhnout do děje ani do postav a prožít to.”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Mně osobně ten styl, který byl spíš jako poznámky než souvislý text, docela lezl na nervy. Líbilo se mi tam jen pár menších myšlenek, ale jejich zapracování už tolik ne. Bod za kostru příběhu a druhý za Draca.”

Půjdu s tebou

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Protokol opraven.Je to totiž preslash, jak avizuje autorka.Opravdu slaboučký preslash z Regulusovy strany.A Sirius je blbec:)|| Budu respektovat přání zadavatelky.Přesto sama autorka má tuhle ff označenou za preslash.Tudíž si to lze vyložit jako slash či nikoli.”

|< 10 11 12 13  >|