Komentáře - Květen 2014

|< 10 11 12 13  >|

Drakoušek a tři nebelvíři

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemná milá jednorázovka.”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“Shadow naprosto vystihla mé pocity z povídky... úplně zlé to není (když se to čte s velkým nadhledem =D), ale než se mi podařilo povídku dočíst, trvalo to nesmírně dlouho...”

Bless The Child

Autor: Richenza      Jazyk: ČJ

Regi:

“Jedna z mnoha věcí, které mne na této fanfikci (nedokážu tomu dílu už říkat povídka, jak je rozsáhlé ) uchvátily, je to, že se propojila i se světem Tolkiena. V Richenzině světě Tolkien nikdy nenapsal Silmarillion. Ten je totiž součástí mytologie kouzelnického světa. Zato Pána Prstenů si hlavní hrdina čte, jako knihu mudlovského spisovatele, ve které se ona mytologie odráží... Opravdu zde všechno souvisí se vším. A souhlasím s tvrzením, že je to velmi návykové čtení. Autorka naštěstí přidává kapitoly poměrně pravidelně, každých osm dní. EDIT: s hodnocením nebudu čekat, až Richenza dílo dokončí. Je to ještě na dlouho... :-)”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Regi:

“S velkými pauzami stále čtu a líbí se mi to. Po dočtení doplním výsledné dojmy.”

Malé lekce etiky

Autor: ioannina      Jazyk: ČJ

Regi:

“Prostor pro Nevilla, který je takový, jak si jej po určitém dozrání představuji. I Severus je v takové poloze, jakou mám ráda. (myslím tím, Severus, který není jednobarevně temný, ale má mezi svými vrstvami i ty dobré, třebaže z různých důvodů skrývané a mnohdy nepřiznané) Skloňování jmen mi také vadilo, ale bohužel nemůžu moc nadávat, protože je to tak správně. Jen se mi podoba, kterou těm jménům dal český překlad líbí a jsem na ni zvyklá. Tahle muška mi ovšem nezabrání v nejvyšším ohodnocení”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Regi:

“No... co na to říct. Své čtenáře povídka nepochybně má, já k nim ale patřit nebudu. A pokud mám vyjádřit po třetí (a poslední) přečtené kapitole svůj osobní názor, víc než 1 dát nemůžu. Ale nesouhlasila bych s názorem, že u nás v současné době nic pozoruhodného nevzniká. Mám rozečteno pět - šest povídek, které si výraz pozoruhodné skutečně zaslouží. Bohužel jen dvě z nich přibývají natolik pravidelně, abych si čtení opravdu užívala bez nutného opakování předchozího děje.”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

shadow:

“Jedna z mále povídek, kde mi na nervy lezl víc Snape než Potter. Mělo to i dobré momenty, ale pokaždé, když se Snape skoro složil z toho, že jeho chtíč je příliš silný a tak musí vojet psychicky narušeného Pottera, jsem musela povídku na čas odložit. Jedno přečtení mi stačilo.”

Desiderium Intimum

Autor: Ariel Lindt a Gobuss      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Takže původní zápletka je absolutně divná a nepřesvědčivá, ale v momentě, kdy jsem přijala, že Harry prostě lektvar vypil a že ten v něm probudil skrytou touhu po Snapeovi a donutil ho se podle ní řídit, sebral mu sebekontrolu, tak jsem si to užívala. Jasně, postavy mi přišly OOC, ale v době, kdy mám v povídkách dost Snapea, který je vesměs milý a charakterní a spravedlivý, jen je chudák nepochopený a šikanovaný a bůhví co, jsem si tuto jeho až krutou povahu nesmírně užívala. Navíc ta povídka je prostě strhující, zvláště některé kapitoly. Vyhrocené pocity, kradmé pohledy, tajné schůzky, nejistota, Snape něžný i naprostý zlý bastard a Harry s obrovským záchranářským komplexem, neboť si vzal za osobní poslání Severuse spasit a probojovat se k jeho zledovatělému srdci. Jejich vztah je definitivně nezdravý, ale o tom to je. Oni sami nejsou zrovna příkladem mentálně zdravých, bezproblémových lidí, tak jaký jiný vztah by mít mohli? Taky přiznávám, že mě Harryho chování strašně dlouho štve, strašně dlouho mi vadí, co všechno je ochoten si nechat líbit, ale do té povídky to tak nějak patří. Nechci si furt číst o světě, kde se všichni milují a cukrují spolu... Takže ano, jakmile jsem přijala zápletku, tak jsem uvěřila postavám a užívala si drsnost, rozporuplnost, vyhrocenost a nejistotu. Asi poprvé jsem zažila tak silně to belldandino zmiňované 'odložení nevíry po dobu čtení'. Osobně jsem měla potíže jen s docela dost věcmi ohledně závěrečné bitvy, ale vzhledem k délce povídky a pocitů, které mi dokázala obstarat, to vesele zanedbám:). A musím vyzdvihnout epilog, který se mi strašně líbil.”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já nebudu nadávat bell, já budu nadávat Benny, která mě na tenhle "skvost" upozornila. :) Bylo to jedním slovem otřesné a navíc je tu jedna nelogičnost vedle druhé. Jdu radši naučit naše kancelářské pavouky žonglovat se šanony - to bude menší ztráta času než četba tohoto.”

He Named His Albus Severus?

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

KalamityJane:

“:-)”

Vysoká cena - High Priced

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Charity

Autor: protowilson      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Chudák! :D”

He Named His Albus Severus?

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Zajímalo by mě, co se mu tady honí hlavou...”

Harry Potter: Book 2, Cover

Autor: TheGeekCanPaint      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Paráda. :)”

Malé lekce etiky

Autor: ioannina      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Tahle povídka je pro mne zvláštní. Hodně se mi líbí tady prostředí, že po bitvě není jen prostě velká oslava a konec, vše šťastně skončí. Mnoho nápadů a zamyšlení stojí za to, sice mi nepřipadá vysvětlení úplné, ale to proto, že autorka přistupuje k problematice podle všeho z jiného úhlu pohledu než já. Líbí se mi i vztahy popsané v povídce, jen kdyby to nebyly postavy, které bych měla znát. Neville tu má daný velmi pěkný charakter a jako postava se mi líbí, stejně tak Anzelm. Problém mám ovšem se Severusem, který je tu vlastně milý, hodný, vtipný, úžasný a charakterní člověk, stačí ho jen poznat. Což není prostě Severus a je to ve výsledku relativně nezajímavý člověk;-) . Navíc jeho skvělá povaha je vyrýsovaná na úkor Lupina, Harryho a všech ostatních. (Takže to, že Lupin údajně vykecal podobu Nevillova bubáka je strašný přečin hodný popravy, ale to, že Severus vykecal Lupinovo tajemství je očividně v pořádku). Stejně jako autorka má očividně ráda zmijozelské na úkor nebelvírských. Sloh je chvílema skvělý, chvílema skřípe hodně, takže nevím, asi to nechám na průměru, protože to tak nějak kolísalo kolem.”

Chtít a mít

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Zajímavé... Děsně mě rozčiloval Severus, který sebou nechal zametat, ale Remus měl pravdu, stokrát opakovaná lež se stává pravdou, a Severus tomu zkrátka uvěřil... Tahle povídka na poměrně malém prostoru vykresluje vážně hodně, i když se to nezdá, a já si to užila. Asi nemám co vytknout.”

After The Rain

Autor: AngelSpirit      Jazyk: AJ

assez:

“Nadprůměrné v tom, že mě to štvalo jen na začátku. (Deštivě ukňouraná holka.)”

Chtít a mít

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Charity

Autor: protowilson      Jazyk: fanart

jesssnape:

“=D =D”

He Named His Albus Severus?

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

jesssnape:

“=D”

Harry Potter:Less loved

Autor: mayanna      Jazyk: fanart

jesssnape:

“...”

Harry Potter: Book 2, Cover

Autor: TheGeekCanPaint      Jazyk: fanart

jesssnape:

“...”

Green eyed monster

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

jesssnape:

“kouzelné =)”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Fawkes to the Rescue - fanart

Autor: tripperfunster      Jazyk: fanart

jesssnape:

“=D”

|< 10 11 12 13  >|