Komentáře - Květen 2014

|< 10 11 12 13  >|

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Úžasná povídka. Jen ze zkušeností ostatních vím, že není dobré ji číst jako svou první Snarry, protože vaše nároky stoupnou tak vysoko, že vše ostatní - ač dobré - vám stačit nebude.”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Mariella:

“3 - 4. Brumbál. Jak jinak, že. :D”

Cena, kterou splatíš

Autor: paní archivová      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Hodně dobré. (A zajímavý pár, samozřejmě. I když stále radši mám Drarry.)”

Banishment

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Přidám se k ostatním - tohle na náhodu nevypadá, známe Zmijozely. :)”

Atrapa lásky

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Moc dobrá povídka. I když je pravda, že tam nějak nevidím to drabble, ale to nic nemění na tom, že je to velmi dobré.”

Special One

Autor: Nancy Black      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Místy to bylo dobré. Ale spíš to skřípalo. Dost skřípalo. A ten konec... škoda mluvit. A taky je pravda, že mi tam vadila první osoba. Obyčejně ji zvládnu, ale tahle skřípala a drhla.”

Opuštěný

Autor: Starvation      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Napsat dobré PWP na klasického Sherlocka... fuuu. Velmi povedená povídka, a ano, žena dokáže zničit každý vztah.”

Drarry... How do you love?

Autor: Codra Foymal      Jazyk: fanvid

Benny:

“Paradox je, že se mi na tom nejvíc líbí píseň.Ashley zpívá o tom jak se cítí dítě při rozvodu, což se dá lehce aplikovat na Draca a jeho pozici mezi rodiči.(O té písňi se nezmiňujte před Cobainem, ten by ze mě rotoval v hrobě, nebýt zpopelněný)A líbí se mi i výběr scén až do těch nešťastných 'milostných'.A toporné objetí na konci.No, vždy se nepovede vše.”

Of kittens and teacups and love

Autor: Ren      Jazyk: AJ

Lex-san:

“Hodnocení: 3, 5 - Je to AU, je to sladké, ale i tak je to milé překvapení. To, že je to psáno z Erikova pohledu, tomu dodává na příjemnosti.”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“to jako fakt?!?”

all you had to do was ask

Autor: averzierlia      Jazyk: AJ

Lex-san:

“Charles a lžička aneb když nedochází souvislosti, je třeba názorné vysvětlení :)”

Realisation

Autor: sienna      Jazyk: AJ

Lex-san:

“Trochu tvrdé prozření pro Moiru, ale příjemné čtení pro slashaře/ky. Protože všichni víme, že ti dva prostě patří k sobě :)”

Trio Destruo I

Autor: Furthad      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Začiatok je katastroofe... ale postupom času sa autor veľmi zlepšoval... isté momenty sú pre mňa nezabudnuteľné. Asi do polovice poviedky, alebo skôr do konca Harryho prvého ročníka AEACC je to viac-menej o tom, kde všade sa bol Harry ožrať... no potom to bolo, akoby vymenili autora.. niektoré z tých vecí boli čistým Remarqueským naturalizmom... skutočnosť, že vojna mení ľudí aj ich pohľad na svet, na lásku, na všetko... bolo to... iné než čokoľvek, čo som doteraz čítala. To, čo mi na diele najviac vadí, je prílišná dľžka spôsobená popisom všetkých zbraní, ktoré boh-vie-kde skrývajú. Váčšinu nepoznám a fakt sa mi nechce každých 10 minút googliť. Poviedka to nie je zlá... už som sa k nej niekoľkokrát vrátila... ale na 4 to nie je.. skôr tak 3, 6...”

Doctor Burton 1

Autor: MichaelthePure      Jazyk: fanart

Mariella:

“Úžasné.”

Most napříč světy

Autor: Manori, D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Četla jsem to sice už před nějakou dobou, ale pořád mi v mysli utkvívá pocit, že tohle se opravdu povedlo. Ačkoliv jsem před začátkem nevěděla o Klubu, tohle mě donutilo si ho přečíst.”

Jdu do tmy

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sirius mi přišel vždycky slepý, co se lásky týče.”

Potterovy stíny

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sakra.Takhle rozpolcená jsem dlouho nebyla.Jde o to, že se mi líbí jak je to napsáno.Harryho nespokojenost, dopisy mezi Malfoyem a Harrym, ale ten konec.Je to..připomíná mi to ten poetický styl z ff.ph.netu v rozmezí let 2006-2008.Lepší trojka.”

Draco

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Benny:

“Klasika.Neurazí, nepřekvapí, alespoň mě ne.”

Medzi dvoma výstrelmi, Pán Holmes?

Autor: Leylon      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Prostě popis, no. Takové hodně obšírné shrnutí. Je to pěkné, ale něco tomu prostě chybí.”

Jdu do tmy

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Siriusi...”

Draco

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkné.”

Loki si poradí

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Loki je zkrátka nezmar. :)”

Až na kost

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

RidiPotty:

“...”

Draco

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

RidiPotty:

“...”

Jdu do tmy

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

RidiPotty:

“...”

|< 10 11 12 13  >|