Komentáře - Říjen 2014

|<  >|

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Zatím mám teda přečtené jen přeložené kapitoly (AJ neumím, takže originál si přečíst nemůžu) ale nic jiného než nejlepší hodnocení dát nechci. Povídka je vtipná a vážně člověka pobaví. A i když nevím, jak to celé dopadne (i když tak trochu tuším) tak bych řekla, že hodnocení stejně později měnit nebudu ;-)”

Jack Harkness

Autor: MrJunjouYaoi      Jazyk: fanvid

Certina:

“Dokonalé video. Kdo nezná Torchwood, zaručeně se na něj po shlédnutí tohohle podívá :)”

Phil Coulson: Secret Agent Man

Autor: LynnisaMystery      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Jeho jméno je Agent, ano, určitě je jeho jméno Agent. :-D”

Myslet čtyřrozměrně

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“veľmi vydarené a za záverečnú pointu nemôžem dať nič iné než..”

Harry Potter a Nezvratné cesty osudu

Autor: Lucy      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Prsten

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Pán cti

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Us

Autor: lim      Jazyk: fanvid

Salome:

“5 pro lim a 5 pro Belldandy, protože tak skvěle už dlouho nikdo nevystihnul mé pocity.”

Langsyne

Autor: Bloody Fox      Jazyk: ČJ

Kirra:

“:)”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

Mandelinka:

“:-D”

A Child of Gallifrey

Autor: Veronika Arisu Kuncová      Jazyk: fanvid

Mandelinka:

“:-)”

different portrait of Snape10

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Mandelinka:

“:-)”

Us

Autor: lim      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Nehodnotím. Jen si ukládám odkazi, poněvadž si chci někdy později najít čas na přemýšlení o tomhle klipu. / Tak jsem si to promyslela a dávám za pět :). Výsledek toho svého přemýšlení jsem uveřejnila zde - http://belldandy.webnode.cz/news/us/ .”

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Cora:

“Hodně čtivé a hodně dobré. Chvílemi jsem tedy nepobírala všechno to objasňování důsledků akce/reakce (které bývá u časovek vždycky tak nějak vošajslich), ale nakonec mě potěšilo finále, kde mi ty skutečnosti nakonec opravdu - až na pár maličkostí - začaly dávat smysl. Jen... ten Potter. Ach můj bože, to je blb! Podnikne takovouhle (byť z pohledu romantické duše naprosto omluvitelnou) hurá akci, načež sedí bůhví-jak-dlouho na zadku a nedělá zhola nic. Ostatní už vymyslí, jak z té bryndy ven, no ne :-) Chudák Severus; žonglovat s tolika míčky na hřišti já, skončím u Chocholouška. Děkuji autorce, bavila jsem se.”

Mistr a vlk

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Mám to jako kami, ten PWP bonus pro mě byl vlastně navíc. Ale taky si nehodlám stěžovat. :) Pěkná pohádka.”

different portrait of Snape10

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Amarilli:

“To je proste... "TY KOKOS!" kissyushka je u mňa úžasnou autorkou, ktorá dokáže na relatívne malom poli ukázať veľa a v tomto to vo mne vyvolalo také pocity, že... ... nemám slov... v pozitívnom slova zmysle :D :D Presne takto si predstavujem "polonahého" Snapíka :D”

Salazarův kruh

Autor: Mariella      Jazyk: ČJ

Benny:

“Povídku jsem sledovala od začátku a chvilku jsem potřebovala na pochopení.No ano, ani já nejsem dokonalá a prala jsem se se stylem.Autorka to uchopila na velmi specifické vlně.Poetizmus s neurčitou kapkou kýče?Zase mě mrzí, že po kritickém komentu tu ff autorka ukončila.Sice asi už od začátku psala s vizí bad endu, ale klidně bych tam něco víc očekávala.Známka pouze za styl, který mi nesedl.”

Invictus: Neporažený

Autor: StarCrossed      Jazyk: ČJ

lymmet:

“A to jsem si myslela, že přesně vím, co se tam dělo, vždyť už jsem to četla z Harryho pohledu... Skvělá povídka.”

Výročí

Autor: Shiv5468      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Tak 3 -4.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Do značné míry souhlasím s komentářem SinamLlumi. A to já normálně snamionky docela můžu.”

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ach jo, čtenáři jsou potvory. Autor se jim všem nikdy nezavděčí. :) Takže já se narozdíl od Anne přiznám, že Isamira mi pil krev. Mohla bych to zkoušet odůvodnit racionálně - zkusit polemizovat s faktem, že Japonci přijímají homosexualitu jako normální nebo pochybovat o vhodnosti užití přípony-chan v tomto případě. Pravda však je, že já v jeho existenci prostě nevěřím. Myslím si, že je pro Evropana psát Japonce o hubu. / Taky jsem měla pocit, že většina dějových posunů se v této povídce odehrává přiliš rychle a tak nějak uměle. Prostě je mi oznámeno, že některé věci jsou tak jak jsou a já tomu mám věřit. Jenže, co když tomu nevěřím? Působí to na mě jako text, který autor píše aniž přesně ví, kam ho chce vést. Jakoby tu bylo příliš mnoho motivů, které nedostaly prostor k pořádnému rozvinutí. / Jestli si tu ale přeci jen mohu něco pochválit, tak - Obvykle mi motiv: "někoho vášnivě nenávídím a ona je to ve skutečnosti skrytá láska" přijde nevěrohodný (neuvěřitelně přesvědčivě podané to bylo v Čajové sáze, ale jinak...) , ovšem tady jsem tomu v Blanchině podání věřila. Harryho sebereflexe daného stavu mi přišla výborná. / Na druhou stranu úvod a závěr mi připadal na zbytek příběhu tak nějak uměle nalepený. Zdá se mi, že zápletka s Harryho osvojením nebyla pro zbytek děje vůbec důležitá a ... třebaže se mi jistým způsobem líbí ten nápad, že měl Snape nějaký rafinovaný plán, který Harry níkdy neodhalí, ten plán samotný je pro mě přehnaný a neuvěřitelný. / Nicméně musím říct na závěr ještě aspoň tohle: Myslím si, že tahle fikce je lepší než Blanchino Bellum iustum a tudíž mi připadá nespravedlivé, že má tady na FF deníku horší hodnocení. :)”

Oheň a růže

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

Nobody4U:

“Povídka, která má všechno, co jsem hledala. Je vtipná, seriózní, ale hlavně dlouhá a ohromně dobře napsaná...”

Draco´s Terrible Night

Autor: thenerd1026      Jazyk: AJ

finde:

“docela humorné PWP,”

Draco´s Terrible Night

Autor: thenerd1026      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“milé pwpéčko.. :) chudák Dray ´D”

Deliver My Letter Please, Hedwig?

Autor: misundersnape      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

|<  >|