Komentáře - Květen 2013

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|

Jahodové karamelky

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sorry, ale nic jsem necitila.Ovšem to se mi děje vždy, když Draco chrlí svoje myšlenkové pochody.Jednoduše řečeno, četla jsem jen slova, která na sebe navazují.Slibuji, že mu ještě dám šanci a přečtu si to někdy znova.”

Prvorozený

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Benny:

“Takový miloučký příběh o coming outu, užasné matce rodů a na konci i vtipek na Billův účet.:)I když nemusí většina souhlasit, dám 5*”

Jidáš

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Benny:

“Z tohodle mne mrazí xy měsíců po přečtení.Doporučuji si povídku přečíst jen jednou, ten první dojem je důležitý a vím jistě, že z dalšího čtení by jste ten požitek už neměli.Název vám hodně napoví.”

Poškození pod kontrolou

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Naprostá fascinace. Je to tak temné, perverzní, zvrácené...”

Invisible

Autor: carolinelamb      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Tohle byl celkem šok, nemohla jsem spát, tak jsem jen ze zvědavosti koukla. A ono mě to chytlo tak, že i když už se mi chtělo spát, nedokázala jsem přestat, dokud jsem nedočetla. Protože proto. Žádná hluboká myšlenka se nekoná, ale má to v sobě něco, co člověka nutí chtít vědět, jak to skončí. Hodnocení spíš průměr, ale někdy se k tomu s radostí vrátím.”

Anachronism

Autor: StarCrossed      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Edit: Já se ze sebe snad zblázním. Abych se vyhnula LJ, tak jsem sem hodila odkaz někam, kde to nebylo dokončený. Opraveno, pardon. //Bože můj, to bylo geniální!!! Autorka je velice inteligentní, takže jsem čekala něco úžasného a nebyla jsem zklamaná. Vůbec nevím, jak to pořádně uchopit. Začíná to jako detektivka, která vás vtáhne do děje a nepustí. Snape se nejenže probudí po kousnutí Nagini o šest let později, ale navíc zjistí, že těch šest let očividně prožil, vybudoval si firmu a pustil se do vztahu zrovna s Potterem. A teď musí zjistit, co se vlastně stalo. Jednu chvíli jsem byla zklamaná (byl tam dost náhlý přerod pocitů, a přestože bych do té doby označila Snapea jako docela IC, pak mi už takový nepřišel), ale rozuzlení mě nadchlo a zároveň zklamalo, já vůbec nevím, jak to popsat. Nakonec se mi vlastně nelíbil jen úplný konec, ale netuším, jak by se s ním mohla poprat lépe, jedině že by to usekla dřív. Nicméně takhle propracovaný detektivní příběh jsem snad v HP ještě nečetla.”

Poškození pod kontrolou

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Wendyses:

“Skvělé pokračování.”

Dotek

Autor: leela_cat      Jazyk: ČJ

Benny:

“Hodně zvlášťní.”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

Benny:

“Hm..ano, líbilo.Ale z části souhlasím s Adelaine, zbytečně zdlouhavé po odkrytí pointy.A na konci dopis psaný Luně byla zbytečnost.”

O Snapeovy koule

Autor: Magmarill      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tohle je absurdní, vzhledem k tomu, že je to povídka z Fantasmagoria, dám bod.Ale celkově se to hodnotí těžce.”

Lacrimosa in the Tesco Coffee Aisle

Autor: gingertart50      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Jednu povídku na téma Harry je ženatý s Ginny, ale miluje i Snapea, jsem poměrně nedávno četla, takže se nedokážu ubránit srovnávání. Bráno realisticky, taková situace by měla být hodně dramatická a možná i depresivní. Autorka téhle povídky ale celou věc vzala spíše s nadhledem. Jistá míra napětí tomu nechybí, obzvlášť toho erotického, protože Harry je Snapem jako by uhranutý a nějakou dobu trvá, než se od snů, které mu celé roky připadaly prostě... jako sny :), dostane k naplnění své touhy. Když to shrnu, moc se mi to líbilo a krásně se to četlo. Úžasně napsaný Albus Severus a scény mezi ženatým Harrym a "vím co chci" Severusem, kteří si, jakmile se ocitnou poblíž, prostě nemůžou pomoct. Dávám trojku, ale je to hodně hodně hodně dobrá trojka.”

O Snapeovy koule

Autor: Magmarill      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Asi nejsem schopná pořádně hodnotit. Je to absolutně o ničem a strašný, jenže mi to přijde, že je to takovýhle schválně... No subjektivně prostě nelíbilo, ale asi to tak má být.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

IfBrooks:

“Povídka je určitě propracovaná, jenže mi prostě přijde moc dlouhá. Po zlomení vztahu hlavních postav je pořád natahovaná, někde to vyznívá až uměle. Ale rozhodně jde o uznáníhodné dílo.”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Jj, takhle má vypadat romantika v podání Snapea. Tady byl romantický na něj až neobvykle, ale velice svým způsobem. Celý motiv, celé jejich pomanželské rozvíjení vztahu se mi velice líbilo.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Jj, Harryho myšlenky mě taky brzo přestaly bavit, ale nepopírám, že dílo u mě nejspíš dosáhlo svého. Chtít a zároveň nechtít a nesnášet.”

Prsten s erbem

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Benny:

“Také nepopírám, že mi imponuje slizský a krutý Malfoy(no jo, když máte doma hodného chlapa)Ovšem zde je Malfoy zřejmě pod vlivem chemické kastrace, sorry, vlastně víliho kouzla.Harryho myšlenkové pochody mne bavily, jen už jich v polovině bylo hodně a cyklicky se opakovaly.Kdybych to měla hodnotit jako PWP, klidně bych tu pasáž se "sexem" vyprávěla jako pohádku na dobrou noc pětileté neteři.Upřimně mne to zklamalo.”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Benny:

“Prvně:no, Poppy, kdo by to do tebe řekl:)S vývojem nebo realičnosti problém nemám.Jen mi vadilo, když si Severus Blackovi v záchvatu zuřivosti výleval srdečko.To mi rozum nebral, ale za nápad a ve výsledku i hezké PWP;4*”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Benny:

“U všech svatých, kdo by si kdy myslel, že Zlatoslav umí být tak krásně iniciativní a dominantní:D”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

Benny:

“Co k tomu dodat?Jestli přijde apokalypsa, nepůjdou do nebe:)Líbilo.”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Taková jednoduchá povídka, nenadchne, neurazí... Dávám horší 3. EDIT: když se zpětně podívám, čemu všemu jsem dal 3*, musím jít s hodnocením dolů. Nicméně vůbec nejde o špatnou povídku, jsem rád, že jsem ji přečetl ;)”

Půlnoční duel

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Tak tohle bylo rozhodně lepší než první díl. Většina nešvarů prvního dílu se tady neobjevila. Taky tomu prospělo to "laškování" na začátku, které mě jako čtenáře patřičně navnadilo (což je podle mě lepší než v prvním dílu, kde se šlo na věc prakticky hned). Dvě věci mi ovšem zabránily v tom, abych dal vyšší hodnocení. A to zaprvé příliš detailně popsaný kdejaký polibek, ovšem málo detailního popisu sexu samotného, jelikož u PWP požaduji opravdu všemožné sex. detaily. Zadruhé, reálnost. V prvním díle mi chyběl nějaký charakter postav - toho jsem se zde nabažil, charaktery postav docela hezky vykrystalizovaly. Ovšem nebyl jsem moc spokojen se scénou análního sexu. Byla sice vzrušující, ale hodně nereálná :)”

Nečekaná návštěva

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Na začátku mi vadily příliš krátké věty, které působily dojmem, že je povídka psaná téměř v bodech :) Chyběla mi tam nějaká delší souvětí. Postupně to naštěstí mizí, jednak se objevují delší souvětí, ale také přichází "akce" a tam ty kratší věty vyloženě sedí. Další věc, co se mi moc nelíbila (a opět především na začátku) byla stavba textu, text mi totiž nepřipadal příliš souvislý, chyběla mu určitá dávka celistvosti a možná i promyšlenosti. Tudíž jsem si na začátku říkal, že tohle zavání docela laciným PWP. Postupně ale šlo docela výrazně vidět, že se autorka do povídky slušně vžívá a já se díky tomu vžil také. Celkový dojem z povídky mám tak hodně dobrý, líbila se mi a jsem i navnaděn na pokračování :) Ještě bych kromě výše zmíněného dodal (a to vídám u PWP docela často), že povídka nepůsobí dojmem, že se "skutečně" stala v jeden konkrétní okamžik, na jednom konkrétním místě, dvěma konkrétním lidem... působí spíš mnohem více jako vytržená ze snu, tak nějak mlhavě, oba dva hlavní aktéři jsou na mě moc "obecní", prostě jako dva typičtí zástupci mužského pohlaví bez nějaké detailnější charakteristiky. Není tu mnoho věcí, které by tomu všemu vdechly život a punc reálnosti. Ale chápu, že je to u krátkých povídek (kor u PWP) těžké a možná ani ne tak úplně žádoucí ;)”

Diamantem

Autor: Eodrakken      Jazyk: ČJ

Benny:

“Sama nevím, jestli tenhle druh trestu se mi kdy bude zdát adekvátní.Možná být obětí, smyšlela bych jinak.Mohu jen doufat, že Rona to uspokojilo.”

The First Taste

Autor: Lex      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Oblíbené téma bangel fanynek. Povídku mám prostě z nějakého důvodu ráda i když není naprosto dokonalá a vkládám ji hlavně proto, abych ji pak nemusela někde hledat když si ji budu chtít znovu přečíst.”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Benny:

“Zase můj problém s Tirou Nog.//SPOILER:Na začatku protivný Potter se svým mesiášským komplexem, x kapitol tlachaní o ničem.I když musim uznat, že felace u stromu se líbila, ovšem Severusovo vnitřní podceňování bylo už moc.Následoval podivný sex, kdy všemocný Potter přivede Seva k neskutečné orgastické extázi pomocí své užasné magie.Následoval nový záporak, mimochodem, má 4letá neteř by vymyslela lepši štrašidlo.Pak přišlo překvapko v podobě znásilněni Seva a posledních 30kapitol zase zničená troska v podobě mistra lektvarů.KONEC SPOILERU//Dílo má 79kapitol, přiliš nápadu splacaných a nedotažených.Toť můj názor.Samozřejmě ten bodík je Slimče za překlad.//Edit:Mé hodnocení je nespravedlivé.Upozorňuji, že ne kvůli autorce samotné, ale ke Slimči ano.Přeložit 79kapitol je HEROICKÝ výkon, tudíž zvedám hodnocení na dva body.Ale aby bylo jasno, přiběh samotný je pro mne za 0.”

|< 10 11 12 13 14 15 16  >|