Komentáře - Říjen 2013

|< 10 11 12  >|

Bojovník smrti

Autor: Aknel      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Ne, ne. Po první kapitole končím.”

Pomocná ruka

Autor: Copper's Mama      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Chlast = slast

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Myslela jsem, že jde o originálku a ono to jsou krásní zmalovaní chlapečci, produkujicí úžasný popík(prosím, to je ironická poznámka od punkáče)Ale to není důležité a navadí mi to.Asi vás bude prvních pár kapitol bude připadat matoucích-mě tedy ano a to z důvodu počtů mužu, kteři Adamovi projdou posteli.Samotný příběh je čtivý, sice bych si asi odpustila tu první lásku-Dominika, ale mělo to své opodstatnění a stála na tom celá zápletka.Jak řikala Akkarra, tak to vždy autor na konci příběhu zabije.Tady to tak zcela nebylo, jen bylo znát, že to autorka chce ukončit a tím pádem byl konec předvídatelný.Přesto to bylo hezké-sex, násilí, coming out a lidovější slovník.”

Dovolená

Autor: Sax      Jazyk: ČJ

Dahaka:

“Musím uznat že tuhle povídku mám moc ráda. I v jednoduchosti je síla. Líbí se mi originální příběhy ze součastnosti. A také občas nevím koho mít raději. Takže vzdávám hold autorce jak krásně dokáže vykrreslovat děj i své postavy.”

Lekce pro Harryho

Autor: Remuslives23      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Happy Christmas

Autor: nehalenia      Jazyk: AJ

Benny:

“Jistou trapnost v dialozích jsem taky našla, ale hlavně tohle je PWP!Nemusejí pořád kecat.Zkrátka by stačilo:"Blacku, kurva ošukej mě!" "Jak chceš, Snape" A s dialogy jsme skončili.Kecat můžou u oběda(já vím, že fakticky ne, ale hypoteticky ano:D)”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Lekce tajů nejvyšších

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“dám 3, ale jen proto, že vím, že kdysi dávno, když povídka začala vycházet, jsem ji měla ráda =)”

Lekce pro Harryho

Autor: Remuslives23      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Lék na nespavost

Autor: Sev´s Lil Secret      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Happy Christmas

Autor: nehalenia      Jazyk: AJ

kami:

“Už ma nebaví ani tradičné PWP s mladým Severusom a Siriusom. Pomaly sa mi zdali niektoré scény smiešne a nie vzrušujúce.”

Snape's Fantasy

Autor: TheAtomicBoom      Jazyk: fanart

KalamityJane:

“Skvělé”

Snape's Fantasy

Autor: TheAtomicBoom      Jazyk: fanart

Mrmla:

“Krásný”

Snape's Fantasy

Autor: TheAtomicBoom      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Taky už byste mi mohli přestat šmírovat v oblíbených na DA. :-D”

Snape's Fantasy

Autor: TheAtomicBoom      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tak to mě dostalo na první pohled. Svět podle Snapea, jako fauvistická - trochu hrozivá, barevně nespoutaná šelma.”

Snape's Fantasy

Autor: TheAtomicBoom      Jazyk: fanart

kami:

“Úsmev? To je prejav absolútnej radosti, povedala by som. :D Veľmi sa mi to páči, málokedy si vytvorím vzťah k takémuto typu kresieb, ale tento má v sebe atmosféru (?)”

Snape's Fantasy

Autor: TheAtomicBoom      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Mě nejvíc dostává ten jeho... Úsměv? :D”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

sarin:

“Není to můj šálek kávy.”

Pomocná ruka

Autor: Copper's Mama      Jazyk: ČJ

Benny:

“Do toho mě navezla Salazaret:)Miluji nevinné chlapečky, masturbaci a PWP..takže asi tak:D”

Důsledky našich činů

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Akae21:

“Líbilo se mi to. Kapitoly jsem vždy netrpělivě očekávala.”

Láska je silnejšia ako klietba

Autor: Desperate      Jazyk: SJ

Salome:

“Mám dojem, že tohle ani nemá smysl příliš komentovat. S logikou to nemá nic společného, je to jen sex, sex a sex. V celku řemeslně slušné, erotika je také popsaná slušně. Jenže... když chce autorka zobrazit své erotické fantazie (které vcelku chápu, nic proti), nechť napíše PWP. Tohle je na PWP moc dlouhé, na příběhovou povídku tomu jaksi chybí příběh... A Severus ve svých sladkých chvílích je jak v šatech babičky Longbotomové, takže to působí spíš jako karikatura.”

Důsledky našich činů

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Celou dobu se mi to líbilo. Nepovažovala jsem to za bůh ví co, ale docela se mi to líbilo. Ale ty poslední 4 kapitoly - to je masakr a pohřeb povídky v jednom. :(”

|< 10 11 12  >|