Komentáře - Říjen 2013

|< 10 11 12  >|

Skryté vzpomínky

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Kolikrát už tohle bylo zpracováno? Já chápu, že existují témata, která mají autoři touhu zpracovat si po svém, ale čekala bych inovaci, nějaký nápad nebo alespoň atmosféru, kterou tam vloží, aby se odlišili. Tady není nic z toho. Lupin a Snape bez paměti mezi čtyřmi stěnami po dvacáté sedmé. Tohle už si zítra pamatovat nebudu.”

I see you, …snow

Autor: May Darrellová      Jazyk: ČJ

Slovanka:

“Roztomilé ..:)”

Vždy som chcel len teba

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

l.terka:

“:)”

View Askew

Autor: Seeker      Jazyk: AJ

Casiopea:

“Nemůžu, prostě nemůžu dát jenom trojku. Na to byly ty Dracovy vnitřní monology příliš úžasné. Obzvlášť jeho neotřelé popisy Pána zla. :D Moc hezké Drarry na zvednutí nálady.”

Iluze nelásky

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Tohle je zajímavé... první, co jsem s touhle dvojicí četla a prostě nevím, nějak si takhle Rona vůbec nedokážu představit. Ale napsané je to moc hezky. 3-4”

Iluze nelásky

Autor: Miraella      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

Rich Bitch

Autor: Tea      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Za trochu lásky šel bych světa kraj: Estel

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

belldandy:

“To je tak, je tu pár věcí, se kterými musím bojovat a za které autor vážně nemůže. Já mám stále problém spojit si tu elfí vznešenost s něčím tak lidským (nebo dokonce živočišným) jako je sex. Z jedné strany mi něco tak oduševnělého prostě nepřipadá vzrušující a z té druhé je pro mě stále těžké přistoupit na takové ohýbání a přepisování originálu. Je mi ještě stále zatěžko představit si, že elfové (potažmo další postavy z Pána prstenů) vedli také nějaký normální život. Vsadím se, že nejen Tolkienovy postavy, ale ani Tolkien sám nikdy neklel. :) Nu, doufala jsem, v důvěře v D.J. jméno, že tahle fanfikce by mohla být tou, která mé vidění změní. A to se bohužel nestalo. / Nicméně doznávám, že i tak to nebylo špatné počtení. Docela mě tady bavilo, jak se to celé opíralo o vyfabulované rozdíly mezi elfí a lidskou kulturou. Asi proto, že jsem slashistka, jsem dokázala pobrat celé to pojetí homosexuality jak přirozené součástí elfí civilizace. Mám dojem, že s tím v podtextu pracovali i jiné elfí slashové povídky, které jsem četla, ale teprve zde to bylo autorem nějak zřetelně popsáno. Asi nejsložitější pro mě bylo přistoupit na onen milostný trojúhelník v závěru a pak také na literární pasáže z "Příběhu Aragorna a Arwen". Tolkienův styl je zrovna v tohle dodatku příliš "vysoký", aby mohl přirozeně zapadnout do zbytku textu. Přesto mám dojem, že v rámci vážně míněné české slashové LOTR fanfiction má tahle věc vážnou konkurenci jen v díle Mats Christiany. Na tu čtyřku mi to stačí ... / PS: Co mají všichni zrovna na těch elfech? Já bych si, přiznávám, daleko raději četla o lidech, trpaslících a zejména ... o hobitech. :)”

Být tvým kocourkem

Autor: Mamodo      Jazyk: ČJ

Slovanka:

“...”

The Civil War series

Autor: Sushi      Jazyk: AJ

belldandy:

“Co napsat? Harry a Severus. Protivný zmetak a Umaštěný parchant. Milující se a škádlící se. Místy je to PWP a jindy jsou zas oba až tragicky zcela cudní. Občas je to crack a často hodně angst. Severus tu má tolik osobních problémů, že porazit Voldemorta se mezi tím jeví jako celkem jednoduchá záležitost. Skládá se ze 17 nezávislých povídek, během nichž se mění žánr i úhel pohledu. Tři z toho jsou kapitolovky. Zabírá to překvapivě velkou časovou plochu - sedm let - od školních dob - až po poválečná léta . A když si to přečtete, naučíte se hodně slangových výrazů z angličtiny a pár latinských milostných frází: "Mei maritus es", "Amo te", "Semper fidelis et semper tuus sum". To koukáte, jak jsem teď vzdělaná? :) Sice to není úplně má nej fikce, ale mám to vážně ráda. Takže nejde jinak než dát plné hodnocení. PS: Jenom pořád nechápu, proč se to jmenuje Občanská válka?”

Tolik se ti po mně stýská?

Autor: Calligraphy      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Popravdě nejsem tím natolik uchvácená jako ostatní (možná proto tím nejsem tak uchvácená, díky těm komentářům). Nicméně vřele doporučuji k přečtení. Na mě to nepůsobilo tak silně, nezatřáslo to mými emocemi ani nijak výrazně nepohnulo (možná proto, že mně už můj slashařský sen splnily), ale city jsou tam velmi nepateticky schované mezi řádky. Rozhodně jedno z těch lepších Snarry děl./Edit: Ok, dlouho nad tím přemýšlím, ale zvyšuju. Není to čistá pět, něco neurčitého mi tam chybělo/mírně vadilo, ale objektivně je to prostě dost dobrá povídka a rozhodně patří do top 10”

The Civil War series

Autor: Sushi      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Ok, tak jelikož to v dohledné době asi fakt nedočtu, tak hodnotím teď. Skončila jsem cca v polovině a musím říct, že jsem tím... nadšená není úplně vhodné slovo, ale v zásadě to vystihuje. Strašně se mi líbí jejich vztah, i to, jak se neustále střídá, jak spolu řeší problémy. Ano, takovéto nastavení mezi nimi se mi hodně líbí.”

What's your Patronus?

Autor: Emily      Jazyk: AJ

Salome:

“Tak mně vyšel panter - po druhé jsem to raději nezkoušela. Je to dobře, nebo špatně :) Jo, a zapomněla jsem hodnotit, takže tři - také jsem trochu nepochopila vztah mezi otázkami a výsledkem.”

What's your Patronus?

Autor: Emily      Jazyk: AJ

kami:

“Líška.”

What's your Patronus?

Autor: Emily      Jazyk: AJ

belldandy:

“To se snad ani nedá hodnotit. Ona je otázka, jak by se vlastně správně mělo zjišťovat, jaké má kdo své vnitřní zvíře? Nejsem si jistá, ale tady tak nějak nevidím souvislost mezi otázkami a výsledkem. Nicméně, za snahu a zábavnost ... tři. PS: Strašně ráda bych v tváří v tvář naštvanému Snapeovi řekla: "You know, you're quite handsome when you're angry...", ale musím doznat, že tak silná osobnost nejsem. :( Jo a mně vyšel jestřáb.”

What's your Patronus?

Autor: Emily      Jazyk: AJ

Sargo:

“Hmm, panther. ... ... ... No proč ne. :-D”

Mozkomorův polibek

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborné. Tak nějak by to mohlo být. A přiznám bez mučení, čekala jsem, že... ale ne, takto to bylo lepší.”

Skryté vzpomínky

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Pěkné, romantické, přiměřené, ale nikterak strhující”

Rich Bitch

Autor: Tea      Jazyk: ČJ

Benny:

“Kde začít?Tohle dokáže ocenit/docenit asi jen fanda My Chemical Romance.Sečtelým slashařkám to nedoporučuji, asi by vás to nenadchlo.Frererd a celkově shipping okolo MCR a Used čtou a píší(psaly)náctileté slečny.Ale Tea vybočuje, je to top co si v tomhle fandomu můžete přečíst.Navíc i ten příběh je slušný..ano, bavíme se zde o bezdomovcích, alkoholismu(Gerard Way byl alkoholik-oblíbené to téma) a prostituci(FUJ!Mé morální hodnoty byly nabouráný!:D)Pokud vás jen zajimá jak hoši vypadají, po kapitole 8 jsou jejich fotky.Mimochodem Frankie..no, vždycky jsem byla na zlé chlapečky.Konec příběhu..asi mě to trochu zklamalo, ale na průměr to není.”

What's your Patronus?

Autor: Emily      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Jo no, test trochu jak z Bravíčka, ale což. Zajímalo by mě, co bych měla za patrona, to jistě, ale vzhledem k úrovni testu k tomu nejde moc přihlížet:)”

Most napříč světy

Autor: Manori, D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,”

And We All Fall Down

Autor: Rumaan      Jazyk: SJ

Licona:

“Príjemná poviedka :)”

What's your Patronus?

Autor: Emily      Jazyk: AJ

Sectumsempra:

“Vysel mi panther.”

Manželské intermezzo

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Červenec i Srpen se mi hrozně moc líbily. Všechno vyznělo realisticky a opravdově. Miluju Nevilla a moc se mi líbí, jak se Severus zdůvodňuje vlastní projevy náklonnosti. :)”

What's your Patronus?

Autor: Emily      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Napoprvé mi vyšel panter a napodruhé jezevec. Hmm, asi jsem někde dala podruhé jinou odpověď, nicméně si prostě jen ty dva prohodili první dvě místa. Zajímavé.”

|< 10 11 12  >|