Komentáře - Srpen 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Fred/Gunn AU: "Not a couple?"

Autor: iBadFred      Jazyk: fanvid

Neferet:

“Jo tohle je dobrý video a tvoří docela zajímavej příběh.”

Velmi nebezpečné hry

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Rozhodně zajímavá povídka a ve své krátkosti dokáže rozvinout čtenářovu představivost a překvapit ho svým koncem.”

Velmi nebezpečné hry

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Na tohle jsme nedávno narazila náhodou, když jsem hledala povídky na Nevilla, a teď koukám, že je to i tady. Je to velice zajímavá povídka, abych tak řekla.”

Bláznivka

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

Lau.:

“Tato povídka mě opravdu zaujala. Když jsem na tom byla jednou hodně zle, musela jsem si jí číst stále dokola. Pochopila jsem díky tomu spoustu věcí. Hodně s tou dívkou mám společné, ne všechno, ten konec byl poněkud krutější, ale... tak nějak od hrsti ano. :)”

Čo tak dieťa?

Autor: Yolen      Jazyk: SJ

LadyS:

“Po pravdě, takový typ povídky jsem četla poprvé, ale docela mě to pobavilo”

Star Trek Phase 2: "Blood and Fire" - Part 1

Autor: James Cawley a Jack Marshall      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Tomuto se mi ani nechce vyčítat, že to vizuálně není dokonalé, protože to TOS (původní Star Trek) z dnešního hlediska taky není. A ono se mu to bez problémů vyrovná. Herci hold nejsou ti naši známí (Nimoy a Shatner tu zkrátka nehrají), ale na amatéry a na Star Trek :) hrají dobře, zvuk a vizuální stránka přesně odpovídá originálu a ještě bod za to, že tam konečně dostali tu homosexuální postavu. Jak bych si mohla přát víc? :)”

Velmi nebezpečné hry

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

LadyS:

“Na to, jak je povídka krátká se mi hodně líbila.”

Metrénský incident

Autor: Anna Štefánková      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Na tohle má smysl se podívat už jen proto, aby si člověk uvědomil, co za zázrak se povedlo tvůrcům těch ostatních fanfilmových záležitostí, které jsem na FF deník přidávala (Star Trek Phase II, Born of Hope, Hunt for Gollum). Takhle prostě vypadá průměrná amatérská práce a to i za předpokladu, že se všichni zúčastnění moc snaží. Ty primitivní vizuální efetky bych jim i odpustila (chápu, že navíc prostě nebyly možnosti), ale ten mizerný zvuk mě vážně štve. (To nikdy neslyšeli o postsynchronech? S tím není až tak těžké něco udělat a celé by to bylo mnohem koukatelnější.) Na trojku hodnocení vytáhnu hlavně z vlastenectví nebo řekněme to jinak: jako ocenění toho, že tu někdo něco takového taky zkusil, ale uznávám, že sledovat to je tak trochu utrpení. Pokud jde o příběh je to takový StarTrek-ovský průměr. Nic mimořádného, ale docela pobaví a při tom neurazí.”

Vánoční čaj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

LadyS:

“...”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb Walt Disney přijel do Bradavic... ;)”

Kdopak by nechtěl do Bradavic?

Autor: hippopotamie      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Super argumenty. Moc jsem se bavila.”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“skvělé. přečetla jsem si komentáře a pak tu poslední větu. (jen tu jednu jedinou) no ale schází mi v ní nějaké sloveso, anebo se mi to jen zdá? ale skvělé, fakt. dnes rozhodně za pět. Dne: 2012-06-25 16:17:35 ................ Využívám možnosti editovat a edituji. Přečetla jsem si celou povídku, číselné hodnocení neměním. Jen doplním něco k tomu, co jsem napsala, hlavně k tomu svému "dnes". Ten den jsem jednala se dvěma pány, kteří mi natolik naštvali svým předváděním se, podivným a nesolidním jednáním atd., že jsem o nich pak v soukromí mluvila značně naštvaně jako o ptácích. Dvou. No a pak přijdu sem, přečtu si komentáře, zmínku o poslední větě, nemám trpělivost a náladu číst celé, tak povídku jen přelétnu a... píšu komentář. (To je prostě život, není ladný ani spravedlivý.)”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tak trochu jako problém vidím, že při znalosti dotyčného videa, už povídce tak nějak chybí to správné překvapení. Tak bez předchozí znalosti videa asi 4, s ní spíš jen 3. /Jako skalnímu fanouškovi tvorby Ariel Lindt a Gobuss mi to prostě nedá upozornit, že video můžete hodnotit i zvlášť a to zde: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3229 . :)”

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Na mě takové moc hrr, moc naivní, řekla bych. Když pominu věk a to, že se Harry chová jako malá zamilovaná holčička... Číst se to dalo, ale určitě se k tomu už nevrátím.”

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povidka me nejak nezaujala... nevim, jestli je to vina tohoto dilka, nebo moje (prece jenom je jeste moc brzo rano), takze planuji precist jeste jednou. zatim to ve mne zanechalo dojem ve stylu footfetish”

Vliv fandomu na otaku mysl

Autor: Kalisto      Jazyk: ČJ

belldandy:

“To je druhá (vedle "Yaoi očima akademiků") ze dvou přednášek, které se mi na Animefestu 2012 líbily nejvíc. Nu, tématu tohoto webu se dotýká jen okrajově, ale styčné body se najdou, tak jsem si ji dovolila přidat. Tady musím říct, že jsem se dozvěděla i leccos nového (viz. třeba paragrafy 34 a 63 nebo pojmy tsundere a yandere).”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Basiliscus:

“Tak to mě nezaujalo. Video bylo ohromné. Za to video dávám vyšší hodnocení”

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“To je hezké.”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to skutečně originál, nikde ani náznak jakéhokoliv klišé, špičkové charaktery a famózní závěr. Ale něco tomu prostě chybí. Přečetla jsem to a nějak mi bylo jedno, že už je konec, po celou dobu mi bylo šumák, jak to dopadne - co bude s Luciusem, co Snape... Tohle mě přes svoje mnohé kvality zkrátka nechytlo. :(”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Souhlasím s tím, co už bylo řečeno. Nápad velmi dobrý a originální, ale pak uspěchané, nevěrohodné... Konec za hodně málo, ale vyvažuje to dobrý začátek.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nic moc, ale milé.”

Svůdný profesor

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Video je geniální, to všem doporučuji. Asi prostě nejsem na takovýhle styl parodií (což je bohužel většina), ale mně to připadalo dost slabý a až na větu: „Severusi, to už je doba ty kluku jeden mastná!“ mi to ani nepřišlo vtipný. Oceňuji ale, že se tam autorka zuby nehty nesnažila protlačit vtipy a humor, takže to nebylo trapný.”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Ten nápad mě vážně dostal a strašně se mi líbilo, že byli tentokrát Severus a Harry vlastně rovnocenní. Velmi slušné čtyři hvězdičky. Dnes jsem nějaká emocionální. :D”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Casiopea:

“Trochu mě mrzel Harryho věk a taky mi tak úplně nesedla ta sexuální scéna. Učitelka jasnovidectví byla zas příliš přímočará. Nicméně, tím zbytkem a těmi pocity, které se z toho valily, jsem byla natolik převálcovaná, že vím skoro jistě, že si to v budoucnu ještě jednou přečtu.”

|< 10 11 12 13 14  >|