Komentáře - Červen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“ke sve uchvatnosti nepotrebuje tato povidka ani predchozi a ani nasledujici dil (coz muzu napsat z pohledu cloveka, ktery si kdysi omylem precetl tento dil jako prvni ze vsech tri...)”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...dobrou chut:)”

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ja to nechapu. Jak v necem takovem ti dva dokazi pusobit tak verohodne? :-))”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...jak se pise v popisu k tomuto hodnoceni "se zatnutymi zuby precteno"...od zacatku se mi tahle povidka nelibila SPOILER (jo, jasne, snape a dvacetipatrovej dort, uplne ho vidim, jak je z toho nadsenej a jeste k tomu to 11. zari, co mi tam absolutne nesedelo), davam bod za originalni napad, ale to je tak vsechno...”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“mam rada povidky, ve kterych je brumbal "prechcan"- ale taky si nemyslim, ze se vyjadruje jako retard...”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Nerla:

“To by chtělo tak dvacet kapitol. Ach jo, a přitom se mi to líbilo, a teď vůbec nevím, jak mám hodnotit. Pohybuji se někde mezi dvěma body za stručnost vyprávění a třemi body za vcelku neotřelý příběh. Dva - tři - dva - tři... Hm. Dám na pocit, takže za tři.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Je to zvlastne silny pribeh.”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Vytecne napsana povidka, zejmena prvni polovina - smiri vas s pojmem "poeticky" a taky "romanticky" a je to idealni slash pro odpurce slashe :-) Skoda toho nevydareneho konce, upne jako by ho dopisoval nekdo jiny. Ale presto je vytecna, byt hlavne stylem a dojmy, ktere umi vyvolat.”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Pomiňme fakt, že to zkrátka není o Hermioně, byť se tak hrdinka jmenuje, a užijme si to. Já se nad tím bavím už poněkolikáté.”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jako popis delší povídky by to šlo. Kdyby to autorka rozvedla na odpovídající počet kapitol a zvládla se vyhnout přeslazenosti, bylo by to výtečné :-) Takhle je to na dva body a ten třetí za... éééé... asi mám dobrý den. I když, vlastně se mi to docela líbilo :-D”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Uáááá :-D :-D :-D”

Ukradený šálek čaje

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

delatrix:

“nejdřív jsem si myslela, že je to pořádná blbost, ale na konci jsem se musela smát”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Vcelku roztomilá hříčka, podobné konverzačky mám ráda.”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

delatrix:

“No prostě skvělý. Ten na koho přišli si z toho vůbec hlavu nedělá a pokračuje dál.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hledám slova, kterými popsat své pocity :). Je to o dvou osamělých lidech, kteří si přejí být trochu míň sami. Je to plné intenzivních citů a palčivé touhy. Líbí se mi, jak tu má erotika svůj fyzický rozměr, kde hrají roli všechny smysly: chutě a vůně a hmat. Tak to mám totiž ráda. Líbí se mi, jak tu lze najít určitý emocionální bod, ve kterém se nechuť a touha potkávají. Bez jakéhokoli patosu tu postavy dojdou k docela patetickým rozhodnutím. Skvělé ... a je to můj první snupin. :) // Zajímavé, jak každý můžeme věci vnímat jinak. Mně třeba ve srovnání s Delatrix přijde Vlažný nejsilnější úplně hned ze začátku. Úvodní věty můžu citovat z paměti, i když mě vzbudíte o půlnoci. :))”

Případ ztracených duší

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“stejne povedene jako prvni dil:)”

A Very Potter Musical

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

Nerla:

“Když jsem to viděla poprvé, byla jsem z toho mnohem nadšenější než teď. Pravda, Draco Malfoy byl na šest bodů z pěti i tentokrát, spíš mě zklamala dua Voldemorta a Quirrela, byť jsou oba dva úplně k sežrání. Zdaleka nejvíc si pochvaluji první dva díly nabité písněmi, které ladí, a pak se mi moc líbí konec na hřbitově. Zato otravná Ginny otravovala mě i jako diváka, a to už je co říct. V hodnocení jsem na třech a půl a nevím, jak se rozhodnout. Možná body ještě několikrát změním.”

Ozvěny starých případů

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“perfektni:)”

Watson se žení

Autor: Muraki a Bea      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jedna z prvnich povidek tohoto fandomu, co jsem cetla (a vzdy si ji rada prectu znova:)”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jednim slovem: genialni”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásne. Dracove umenie "hrať sa" je dokonalé a Harryho neschopnosť pochopiť takmer očividné je úplne roztomilá :)”

Za odměnu Azkaban

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Realistická, dobře napsaná povídka, vadil mi (spoiler) jen ten úžasně slaďoučký konec, kdy Snape jen krátkou dobu po několikanásobném znásilnění nejrůznějšími předměty prosí Pastorka, aby ho ošukal. Taky teda Pastorkův vkus na partnery je trochu zarážející, vzrušit se při pohledu na téměř mrtvou zjizvenou hromadu kostí je přibližně stejně pochopitelné, jako když se ve spoustě povídek zamiluje Snape do Pottera, sotva co ho poprvé spatří v jeho jedenácti letech. Každopádně pasáže z vězení a z následného věznění jsou napsané výtečně.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Uz nevim, kolikrat jsem to cetla, ale rezu se pokazde jak blazen. Proste dokonale, od prvniho do posledniho slova. Nektere hlasky uz mi zlidovely :-) (na netu je vickrat, kdo muzete, upravte odkaz na citelnejsi, prosim - pozor, ne vsude je cela:-)) Asi nejlepsii ff povidka, co znam.”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“oooch....tak to bylo uzasne:)”

Hořkosladké

Autor: Beatrix      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“myslim, ze kdyby chtelo bravo vydat specialni hp dil, tenhle namet by meli pouzit na fotoroman...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  >|