Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Povídka hezká, příjemná, dobře napsaná, ale ten konec mi jaksi nesedl. Snad až věty: „Co jsi tentokrát udělal, že jsi ho rozrušil?“ - „Díval jsem se na něj.“, to jaksi zachránily - mě tedy strašně pobavily, no ale tak já měla vždy ujetej humor. :D Noo... Trošku lepší průměr. Ovšem čekala jsem od toho více. 3-4*”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus byl poměrně roztomilý, jen kdyby ho autorka nenchala tak děsně šišlat... :D Co mě ale naprosto rozladilo, byla závěrečná sexuální scéna, která se sem ani trochu nehodila a kterou tam autorka vysloveně narvala násilím, jenom aby z toho byl slash... :/”

14, 12, 13

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Selen:

“Z tohoto fandomu jsem ještě slash nečetla, ale můžu říct, že tohle dílko má něco do sebe :) Nevěděl by někdo o nečem podobném?”

Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na to, že většinou nemám ráda roztomilé a ještě k tomu šišlavé děti, mě to docela příjemně překvapilo. :) To šišlaní tam nakonec mělo svůj význam, stejně jako hra Otrušník. Paralely mezi malým a dospělým Snapem se mi líbily. Jen ten konec mi přišel trochu moc uspěchaný a poněkud mi celý zážitek zkazil. :( Kdyby dostal příběh takhle nádavkem pár dalších kapitol, aby měly postavy čas se k tomu uvěřitelně dopracovat, nebo kdyby by skončil jen jako takový lehký preslash, byla bych mnohem raději. Zkrátka to mohlo být i mnohem lepší, potenciál tu byl. S tím koncem, bohužel ani ta trojka není čistá.”

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“podarené”

And even now I remember

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

belldandy:

“Na hranici vkusu, ale nezapomenutelné. :P”

Of days long past

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

belldandy:

“No ano, nesedí to. Jsou dočista OOC, chcete -li? Ale mám pocit, že právě o tom to je. Přece každý člověk ... se někdy ... s někým ... občas ... zasměje. A je bezstarostně šťastný. Nikdo není takový robot, aby se alespoň jednou někde nezapomněl. :) - Tohle je jako rodinná fotografie z dovolené. Právě ta provokující "mimocharakternost" mě na tom fascinuje a baví ... Říkám si, co zatím asi je? Severus a Lucius se dali dohromady a teď spolu objíždí nějaká nová místa? :) Nebo se jen spolužací opili, vyprávěli si historky ze školních let a kolem jedné v noci dostali skvělý nápad se vyfotit? :D - Každopádně vypadají konečně spokojeně. Já jim to chci popřát. Vše platí i pro (a ještě o něco více) "And even now I remember". Provedení je velmi precizní ...”

Otrušník

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Polibek na veřejnosti

Autor: D.J. Orlovský, Bella      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Quiet Desperation

Autor: VeronicaMartinez / Lilyhbp      Jazyk: fanart

Mrmla:

“..”

And even now I remember

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

Mrmla:

“...”

Of days long past

Autor: my-dark-desires      Jazyk: fanart

Mrmla:

“...”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“První část je příjemná pohádka za dva body. Druhá část začíná sice poměrně slibně letaxováním Brumbálovi, ale pak už jde jen o popis sexu a absolutně neuvěřitelně podprůměrný tuctový konec, takže za nulu. Sečteno vyděleno mi tu vychází hodnocení za jedna. Škoda.”

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Rým a rytmus tu ujížděl častěji než v prvním dílu, ale zase bylo nápaditější téma a některé obraty. A děsně jsem se zasekla na verši "třikrát denně dolů gatě", než mi došlo, z čeho je mi to tak povědomé :) Líbilo se mi to moc, a kdyby se to ještě maličko vypilovalo, bylo by to dokonalé. Takhle je to ode mě silný nadprůměr.”

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

René.K.:

“Povedené, vtipné, občas trochu neseděl rým nebo rytmus, ale budu se k tomu vracet rád :)”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Můj názor na věc naprosto vystihla Nerla.”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..ů”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Ano či ne?

Autor: Vash the Dork      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Sice mi nezdá být ve všem hodnověrně napsána, ale já tuhle povídku určitě nepovažuji za pouhé PWP. :) Přijde mi, že u mužů je takový vývoj vztahu celkem hodnověrný. Tedy forma - napřed sex a pak se uvidí ... :) Tenhle motiv se mi na tom líbí...”

Zdá se ti to nemožné?

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Miluji pohledy do minulosti”

Úplavice v Bradavicích

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

belldandy:

“I mně připadala Děsivá epopej lepší, ale to vůbec neznamená, že tohle není skvělé.”

Hledání jezera

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Onnyinka:

“Bradavice už pro mě nikdy nevzniknou jinak”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Vždycky, když to čtu, vzpomenu si na Havlíčka nebo Magora. "Jedna hora vysoká je a druhá je nízká,/ kdo nemá své muzikanty, na hubu si píská." - "Abych zas nepsal výtržnicky/ zaznamenám jen sporadicky/ jak jeden odsouzený přelíz/ druhému zločincovi penis". :) - Říkám si, že pokud by tohle byla nejlepší česká fanfiction, bylo by to docela příznačné. :)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|