Komentáře - Květen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|

Jak jsem strávil léto v Bradavicích (a další věci, které nechcete, aby vaši studenti věděli)

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“tak konečne viem, v čom spočíva pravá práca primusa :)”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“absolútne presvedčivý vývin udalostí... verila som autorke každé slovo”

Jak jsem strávil léto v Bradavicích (a další věci, které nechcete, aby vaši studenti věděli)

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Stříbrný měsíc

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“V případě zájmu vizte můj komentář k originálu, jemuž taky patří všechny body. Nemyslela jsem si, že to někdy řeknu, ale ve chvílích jako je tato mě ani nemrzí, že už nemám čas překládat ff. :) S.L.”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Já to říkám pořád, lepší prosté, ale dobře napsané PWP s vtipem, nadhledem a myšlenkou, než Elysejský klíč bez jediné z těch ctností. :) S.L.”

Fanged Frisbees for the Win

Autor: nimrod_9      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“"Amazing Race" v Bradavickém stylu – kdyby byl závod na začátku víc rozepsaný, dala jsem 4. :) Zvlášť s přihlédnutím k tomu, že autoři musí napsat 30 (!) povídek za měsíc. Nakonec teda 3, 5, ale na bodech stejně nezáleží - hlavně jsem ráda, že nimrod a spol nenechali LMOM zemřít a i letos se objevilo dost fajn povídek. :) S.L.”

Záchodová romance

Autor: Mystick      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“zaujímavý vývin situácie”

Dvoutýdenní výpověď

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Začátek byl divný, prostředek se mi líbil a konec je absolutně nedotažený. Je to škoda, protože Hermionina práce v zaprášeném knihkupectví byla popsaná moc pěkně, člověku se chtě nechtě vybaví Black Books se Snapem v hlavní roli, a to je téma, o kterém bych byla ochotná číst mnohem déle. Takhle bohužel slabší průměr.”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Peklo

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Na PWP dost vtipné. Chtělo by se napsat něco o příběhu, ale tvrdit, že ho to má, by asi byl hodně velký eufemismus (takže se naskýtá otázka, jestli se dá čisté PWP označit jako lyrika?). Každopádně to pobavilo a velké plus za překvapivý konec.”

Stříbrný měsíc

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Na základě názvu jsem čekala nějakou další ukňouranou pobitevní a lásku vyznávající povídku a nemohla jsem se plést více. Dokonce se mi název k tomuhle typu povídky, k téhle povídce líbí hrozně moc, ačkoliv mě prve málem odradil. Nicméně... nepůsobilo to na mě tak, jak mělo, pořád to bylo hodně uhlazené a nepříliš věrohodné. Tohle je skutečně těžké téma, když jsem ho zkoušela zpracovat já, selhala jsem, ale na druhou stranu, já nehodnotím snahu, ale výsledek. Takže lepší průměr.”

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“tuhle povidku jsem si precetla hned po vydani prekladu a do ted si ji dobre pamatuji... skvele:)”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“povedene :D...zajimalo by me, co se stalo s veverkama :D”

Ztraceno a nalezeno

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“od zacatku jsem mela nutkani to zavrit, ale vytrvala jsem a muzu tedy s cistym svedomim napsat, ze to byla desna kravina”

Poprvé je nejhorší

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Boží. Začátek bych klidně shrnula do dvou vět, ten je nudný a obyčejný, ale ten zbytek... super. Co dokáže trocha alkoholu... a hrozně se mi líbí ten rozhovor na konci. Vážně pěkné.”

Vylomeniny

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“cela povidka mi prisla docela realna a libila se mi - dokud neprisla posledni cast (z te bych tam nechala jen posledni vetu)”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“dobre se to cetlo, ale ze by to bylo neco extra, to se rict neda...”

Poslední most

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ano, určitě se to dá napsat i hůř, ale už tohle je dost špatné. Je to tak hrozně... hrozně... hrozné!”

Tvůj svět je můj

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Podobné povídky jsem psala, když mi bylo třináct, a dodnes se za ně hluboce stydím. Napsat z kontextu vytrženou patetickou scénu zvládne kdekdo. Napsat, co jí předcházelo a čím je oprávněná její existence, už je těžší...”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Hezká srandička, jen chvílemi už dost křečovitá. Ale za přečtení stojí, koneckonců je to dostatečně krátké.”

Vylomeniny

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Žertíky byly hezké, konec trochu tuctový. Ale četlo se to pěkně, o tom žádná...”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Hezké, moc pěkně napsané, příjemně stroze, ale nikoliv stručně tekoucí dialog. A vyberte si z toho komentáře, co je vám libo :)”

Poslední mise

Autor: Archea Majuar      Jazyk: ČJ

mariaa:

“,”

Ztraceno a nalezeno

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Kdo rád hodně cukru, ať si přidá bod nebo klidně dva. :-)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >|