Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Chrám

Autor: Sssnake      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nevím teda, když koukám na předchozí komentáře, ale já tu povídku pochopila jinak a zasáhla mě už když jsem jí četla poprvé a i podruhé, potřetí, .....”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Brumbál noo.. :D Tato povídka mi přijde spíše vtipná a nicmoc. 2-3*”

Nevěříš mi?

Autor: Wendy A. Darling      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...a za trest dnes sectumsempra petkrat opise:" priste dam na intuici a komentare pod dilem a nestravim tak vecer ctenim odpadni tvorby"”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“MALY OZNAMOVATEL: nabizim stenata z dobreho chovu, po jednom z rodicu napul ciste krve, ke kazdemu bonus samolepkove album "my little wolf" a pokud objednate do deseti minut, obdrzite jako darek sadu "young poison master".. a to se vyplati! ze byste radsi nejaky smysluplny komentar? vyborne: ted bych potrebovala, aby se mi vsechny vzpominky na tuto povidku vyparily, protoze nocni muru na toto tema opravdu, ale opravdu nechci!! nikdy vic.”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“...opravdu me bavi tyhle "lasky az za hrob"/cekam na tebe cely zivot, abys neprisel/apod... kazdopadne moje predstava ubreceneho setkani se nastesti nevyplnila:)”

Že by zvrhlost?

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“u jednoho mista jsem se skvele pobavila - nez mi doslo, ze tam neni napsano prostata, ale podstata (a mne hned bylo divny, co by na ni melo byt magickeho...)”

Pod jmelím

Autor: catriona Iceyga      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Bum bác! A je po tobě Weasleyová:D! Jedna nula pro Draca:P.”

Just Add Water - fanart

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

belldandy:

“Jen tak pro zajímavost, přidávám i ilustraci k této povídce. Neříkám, že nějak zvlášť zajímavá, ale koneckonců kolikrát máte možnost vidět tenhle pár? Je v manga stylu ... snad vám to nevadí... / A navíc yukipon by si nějaké to zastoupení tady zasloužila”

Cordelictus

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Tuto povídku jsem četla již dříve a dnes jsem se k ní vrátila. S jistotou můžu říct, že i na druhé přečtení povídka neztrácí nic ze své dokonalosti :). Patří k mým oblíbeným...”

Cordelictus

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tomuhle opravdu není co vytknout. A co teprve, jak bych si to užívala, kdybych byla na snack :) PS: Nevíte někdo, je ta Fabula Rasa z Irska nebo jsou ty narážky na Irsko jen náhoda?”

S is for Severus devoured by all - fanart

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

belldandy:

“Tak tohle je podle mne nejlepší věc od yukipon, aspoň z těch co znám. Taky máte rádi Edward Goreyho? To je ten kreslíř absorudních temných surreálných příběhů. Myslím, že ho yukipon docela trefila. Kdyby jste snad nevěděli o co jde: http://www.youtube.com/watch?v=srvJ5RZ_9rc .”

S is for Severus devoured by all - fanart

Autor: yukipon      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Tady nemá smysl vést nějaké blbé kecy. :) S.L.”

At the End of Waiting

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

belldandy:

“Severus Snape je velmi trpělivý a precizní i když jde o smrt a Harry Potter mu jako vždy všechno kazí ... Kraťoučký komický angst. (Já vím, že je to oxymoron.) Pro normální lidi normální příběh, pro osoby s fantazií preslash. :)”

Just Add Water

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

belldandy:

“Seamusi Finneganovi se podařil husarský kousek, vyrobil z vody rum. Při takové příležitosti je těžké odmítnout pití. Ovšem Harry se tak dostává do potíží. Alkohol způsobuje, že se mění v homosexuála :). Celkem úsměvná, mílá povídka na nepříliš obvyklý pár. Za rovné čtyři, rozhodně ne víc, ale řekla bych, že snad ani ne míň.”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Čtěte, máte-li rádi absorudní humor.”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Takovéto povídky na mě většinou udělají dojem, ...tato nic.”

Harryho nový domov

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

belldandy:

“Napřed pozitiva: Mám ráda tu scénu, ve které Sirius, Arthur a Lucius Malfoy společnými silami odstraní Popletala. A přišlo mi docela zajímavé jak je toto AU vlastně věrné originálu. Je to svým způsobem takové bezbolestné řešení problémů, jež měl Harry v kánonu. Jak by to vše mohlo proběhnout, aby se to nikoho moc nedotklo. - Což je zároveň ten problém, proč si zamilovat příběh, kde nikoho nic moc nebolí a vše se celkem snadno vyřeší ... Ale hlavní problém téhle povídky je Harry a obecně děti. Já si možná prostě neumím zamilovat FF, kde je Harry malý. Mám stálé rozpaky v FF z vykreslováním dětí. Málokdo umí popsat, jak dítě myslí, aby to nebylo prostě jen roztomile infantilní. Vlastně poctivě v tomto směru existují i víc odstaršující případy než tahle fikce, jenže já si vždy představovala, že Harry se chová na svůj věk jako starší a ne naopak jako tady. A Harry je tu příliš důležitou postavou, aby se to dalo snadno přehlédnout. / Asi nejsem cílová skupina. Poctivě se neumím vžít do člověka, který si tohle užívá, i když evidentně se takový najdou. Já děti doma mám a nepříjdou mi roztomilé :), ne takovým způsobem...”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Naplněni úžasem

Autor: krysnel - nicavis      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Horší čtverka.”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

The Courtship of Harry Potter

Autor: Diana Williams      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

The Courtship of Harry Potter

Autor: Diana Williams      Jazyk: AJ

Luna Snape:

“rozhodně netradiční nápad....pěkná povídka”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“milý nápad :)”

Naplněni úžasem

Autor: krysnel - nicavis      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Mám rada ten vtieravý pocit viny, túžby, tajomstva, lásky a nehy. Mám rada aj sladkosti. Tie k incestu patria. Predsa kto si môže byť bližší, než súrodenci.”

Citróny v Bradavicích

Autor: Ms-Figg      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dodržala som radu a nejedla som :) Vtipné a iné.”

|< 10 11 12 13 14 15  >|