Komentáře - Duben 2012

|< 10 11 12 13 14 15  >|

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Bože...”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tuhle si pamatuju... :) Severus jako upír mě zrovna moc nebere, ale ta část, která se odehrává ještě na škole - pro tu mám slabost.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zbožňuji Severuse, draky i Charlieho a tak jsem se na povídku opravdu těšila. Přišlo ovšem velké zklamání. Čekala jsem od toho tedy více. Povídka hezky napsaná, ale opravdu mě nijak neuchvátila a vlastně jsem se povětšinu čtení nudila a čekala na dějový zvrat co tomu dodá trochu "šťávy" - bohužel jsem se nedočkala. 3* za kvalitu psaní a skvělý popis, ale už se k tomu neholdám vracet.”

Jahody

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Zajímavé... :)”

Pomocná ruka

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavá to kolonka na hodinách... :) A ty ostatní taky stály za to.”

Na místech, která nikdo neměl spatřit

Autor: girl_tarte      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jsou pořád stejní... :) Ani trochu se nezměnili.”

Harry Potter and the Betrothal Contract

Autor: munkeymaniac      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nechci téhle povídce ublížit, zdá se dobrá, ale… pubertu už mám za sebou (dávno) a nechci si to nešikovné období připomínat. Takže někde kolem šesté kapitoly jsem to vzdala (jinak bych je oba musela přehnout přes koleno ;) Tak jsem to nakonec přece jen přečetla, i když spíše "přečetla", spoustu částí jsem jen prolítla či rovnou přeskočila. Je to jak dívčí románek pro náctilleté, a já nejsem cílová skupina. Slabší 3”

Na místech, která nikdo neměl spatřit

Autor: girl_tarte      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“.....”

Světlo pod vodou

Autor: Maya      Jazyk: ČJ

mariaa:

“Dlouhý, delší a ještě delší!!! Kdyby povídka byla o polovinu kratší váhala bych mezi 3 až 4. Ale protože to bylo nesnesitelně dlouhý (mám ráda dlouhé povídky, ale musí mít děj a né točit se neustále, kolem jedné a té samé věci), myslela jsem, že to snad ani nedočtu. Ze vztahu Harryho a Draca jsem též nebyla zrovna unešená. Maya se určitě nezařadí mezi mé oblíbené autory slash....”

Na místech, která nikdo neměl spatřit

Autor: girl_tarte      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pri čítaní tejto poviedky som mala zo začiatku taký bezdôvodne smutný pocit, ale potom som si uvedomila, že je to neskutočne krásny príbeh. Je to preklad od Sinam takže čo viac dodať.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná povídka. Myšlenky Draca jsou zde popsány fantasticky a poslední kapitola je dokonalým koncem...”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tahle povídka se potýká s jedním z největších problémů fanfiction - dokud je Severus Severusem, čte se to špatně, protože je na zabití a text nefunguje tak, aby čtenáře udržel, a když je Severus romantikem, čtenáři začne vadit, že je příliš mimo charakter. Dějová linka nebyla příliš výrazná, jak už to tak u Vanityfair bývá, což ale není na škodu zas až tak moc, nicméně odhalení záporáka příjemně překvapilo. Celkově to bylo na můj vkus příliš natahované a nudné, hodnotím tedy na dolní hranici průměru.”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Kočičák

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Roztomilé a hlavně vtipné.. :D Mínus za krátké kapitoly.”

Pomocná ruka

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3+”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Téma zajímavé, ovšem to je asi tak jediné co mě zaujalo...”

Pomocná ruka

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“3-4*”

Předtančení

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Moja závislosť sa rozšírila o ďalšiu skvelú autorku. Neviem popísať ako veľmi sa mi príbeh Ansema a Damiána páčil. Milujem ho a je mi hrozitánsky ľúto, že skončil. Budem sa k nemu určite vracať. ___________________________________________________________ Zuzana”

War in our veins

Autor: Naya Snake      Jazyk: AJ

Luna Snape:

“stejně skvělé jako první díl”

Prokletí hlavolamu

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Před třemi lety jsem byla z téhle povídky naprosto unešená, ještě si vybavuji, jak jsem po dočtení zůstala zírat a dál přemýšlela o tom, co bylo napsáno. Teď už pro mě povídka spadá spíše do průměru, a proto je čtvrtý bod spíše jen z nostalgie. Moc se mi líbila Dušínova schopnost, která vychází z kánonu (především z komiksů) skutečně uvěřitelně, a také vsuvka o Danešovi. Crossover s tím druhým dílem mi naopak spíše vadil. Kdyby byl použit striktně jen pro dějovou linku, asi by to bylo ještě dobré, ale množství citovaných nebo parafrázovaných detailů rušilo. Časové umístění mě také nenadchlo, stejně jako mě to nenadchlo ani u některých Foglarových románů. Změna perspektivy a vyprávěcího stylu na konci byla nečekaná a celé se to tím hodně roztříštilo, byť bez souvislosti s první půlkou bych to hodnotila prostě jen jako dobře napsané. Celkově ale - líbilo.”

A Time For All Things

Autor: Meri      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tři a půl hvězdy, ale abych ji neházela do průměru, zaokrouhlím nahoru. Začátek není zas tak dobrý, ale druhá polovina je jízda, tam se oči na monitoru nezastaví. Pobavilo.”

A hiding to nothing

Autor: Meri      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Dědečkův malý andílek

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Muž byl lepší, ale i tak to bylo suprové :))”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

kripolik:

“suprová povídka! :)”

|< 10 11 12 13 14 15  >|