Komentáře - Únor 2012

|< 10 11 12 13 14  >|

Harry Potter: Let me inside... - Severus Snape/everybody SLASH & CRACK

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

SaraPolanska:

“Moje neoblíbenější video už nějaký ten rok. Vůbec mě nenapadlo ho sem dát a jsem ráda, že to někdo udělal za mě. :-D Tohle video mě natolik inspirovalo, že jsem musela jít a sepsat na něj parodii. Baví mě tenhle typ humoru. :-)”

Garry Poker a Ohnilý pohár aneb: Jak Garry Poker zvedl vojnu pro kdejakou sukni

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Závěr mě sice trochu zklamal, (ostatně stejně nepředpokládám, že by něco mohlo překonat virtuální realitu z prvního dílu) ovšem zakomponování Star Wars mě naprosto dostalo. A za nejvtipnější moment považuju okamžik, kdy Garry Poker přibíhá k rybníku (nebo to byla řeka?) a v ruce si nese igelitku z Lidlu... :D”

Brk a inkoust

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdo by to byl řekl, že bude mít Severus takové spisovatelské nadání... :)”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No co by se asi tak mohlo stát... ;) Na mě je to trochu slaďák.”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

SaoKissa:

“Krásné, inspirující:).”

Anything - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

belldandy:

“Moc pěkné!”

Brk a inkoust

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Uf. Nemám slov! A to znamená v tomto případě, že to bylo dobré.”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

ranchan:

“Harry otrok, Severus jeho pán... četla jsem už takové povídky, ale tato byla zcela originální, dobře napsaná, dobře popsán vztah mezi hlavními aktéry”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Pro mě asi jedna z "nejšílenějších" povídek, co jsem zatím četla, velmi originální a nápaditá...”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na počátku jsem se musela popasovat se zápletkou, která Harrymu předepisuje sexuální zotročení a všichni se s tím na můj vkus až příliš snadno smíří. Když toho odmyslíme, lze si to myslím už pak docela užít. Nejslabší bod byla scéna znásilnění, která je totálně nevěrohodná, ale aspoň je vidět, že si v násilí autorka zrovna nelibuje :) . Vrchol byl (předpokládám že nejen pro mne) závěrečný obřad. U toho jsem přímo slintala. A druhou polovinu příběhu (Cambiare podentes: Maduare) jsem si pak užívala už od začátku bez výhrad a proto tam dávám za pět .”

Breakfast on the First Day - fanart

Autor: brewing-trouble      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Brumbál a vločky - nevím proč, ale přijde mi to úchylné a děsí mě to.... :D”

Anything - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Chvíli jsem dumala nad tím, koho mi tady Brumbál připomíná a už jsem na to přišla - horského kmeta z filmu 12 úkolů pro Asterixe. :)”

Špatné na tolika úrovních

Autor: Barbarella      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ronovy myšlenkové pochody mě tedy skutečně dostávaly. :) A naprosto věřím tomu, že přesně tohle by se mu honilo hlavou, kdyby ty dva spolu takhle viděl. ;) Je to sice povídka při nejlepším průměrná, ale já si naprosto iracionálně nemůžu pomoct...”

Draco-Luna - fanart

Autor: MeryChess      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“nádhera”

Breakfast on the First Day - fanart

Autor: brewing-trouble      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“veľmi vydarené a ani tie hrnčeky nemajú chybu :)”

Barfly, Sweet Dreams, Roll in the Hay - fanart

Autor: venturous      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“skutočne najlepšia je tá koza! :-D”

Anything - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

Fleur Tera:

“veľmi dobre vystihnuté emócie”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Po hodně dlouhý době parodie, co mě rozesmála. Přesto dám 3*, protože mi to přijde hodně jednoduché, nijak nepropracované.”

Dokud nás smrt nerozdělí

Autor: Nexin      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tu povídku jsem četla 4krát*pokaždé s úmyslem, že pokud si ji přečtu znova, třeba jí více pochopim) a pokaždý na mě působí stejně a to tak, že Harry je naprostej spratek co se opět vetře Severusovi do života, jen protože už nechce být sám. A žádnej *happy end* si k tomu přimyslet nejde. V této povídce Harryho opravdu hluboce nesnáším, a Severuse lituji - a dodnes nevím proč to zrovna tak cítím, ale je to tak.”

Jak to děti často dělávají

Autor: Lux      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Jedna z prvních slash HP/SS co jsem kdy četla a dodnes patří mezi ty nejlepší. (Co se týče Harryho věku nějak jsem to neřešila jako uvětšiny povídek)”

Špatné na tolika úrovních

Autor: Barbarella      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Moc mě to tedy nezaujalo. Dobrá kvalita psaní, ale to je asi tak všechno... 2-3*”

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

mariaa:

“Mám ráda tuto autorku, protože všechna její díla stojí za přečtení. I když zrovna toto dílko nepatří k mým nejoblíbenějším od této autorky.”

Nákupní seznam

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

patolozka:

“Bezvadná povídka i následující dva díly!”

Šťastné dny v pekle

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

ranchan:

“mučení, beznaděj... vytvářející se vztach dvou vězňů během pobytu v žaláři...s vyhlídkou blízké srmti... povídka přeložena super, je to napínavé a končí to dobře.”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Začátek mi přišel, nevím proč, spíš vulgární než svůdný. Ale ten konec se mi líbil.”

|< 10 11 12 13 14  >|