Komentáře - Prosinec 2012

|<  >|

Jen ty víš, co cítím, tak mě chyť za ruku a pojď tančit

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Memorin:

“některé slova se tam zbytečně opakují, ale účel stále plní, ačkoliv někdy trochu kazí lehké vyznění náznáků..”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Mám od Estriel raději jiné, ale Harlekýn je také vážně pěkný. :)”

Matchmaker, Matchmaker

Autor: Vash The Humanoid Sunshower      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Četla jsem už dvakrát a pravděpodobně si v budoucnu dám ještě párkrát repete. Je to sranda, má to jiskru a OOC je to jenom decentně. Má to atmosféru, kterou nezapomenu. Sibeliův houslový koncert už nikdy nebude znít stejně, tak jako Imperial March ze Star Wars. A taky tipuju, že po tomhle prudce stoupne poptávka po zlatých rybkách :D”

Led

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,”

Dopisy ze dna šuplíku

Autor: nieniti      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“...”

Každý den zdraví netopýr

Autor: Therea      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“také milé a niektoré jeho pokusy ma veľmi pobavili :D”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Krásně svázané Vánoce

Autor: Olivia Lupin      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Jablko

Autor: De4d Lady      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Lyrika je úžasná věc, ale musí se to s ní umět. A tady se autorka musí ještě hodně učit...”

Daň z tupých hláv

Autor: Scattered Logic      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Od jistého okamžiku to sice postrádá jakoukoli logiku, ale na snamionku to nebylo nejhorší. :) Oceňuji zejména absenci ťuťu-ňuňu scén.”

Dopisy ze dna šuplíku

Autor: nieniti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten první dopis je hodně zvláštní... Dokonce tak moc, že nevěřím, že to psal Potter.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“I přes to, že je povídka nedokončená, se k ní ráda vrátím, protože je přesně podlé mého gusta, žádné rychlé zvraty, ale drobné změny pěkně po krůčkách. Úžasné čtení”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Oblíbená věc, ráda se k ní vracím”

Každý den zdraví netopýr

Autor: Therea      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb co všechno se dá dělat, když si to druhý den nebude nikdo pamatovat. :) Když se nad tím jeden zamyslí, tak je to příšerná kravina - naprostá slátanina postrádající jakoukoli stopu logiky. Ale na druhou stranu je to opravdu roztomilé... :)”

Jak ojet Hermionu Grangerovou

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Garfielda:

“Pointa předvídatelná, ale přesto pobavila.”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Garfielda:

“Aha:)”

Potvůrka

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Garfielda:

“Z principu jsem dočetla povídku do konce, ale nějak nechápu to vysoké hodnocení tady. Námět dobrý a několik zajímavých nápadů, ale vlastní dialogy a scény občas postrádají smysl a zdá se, že jsou nejslabším místem povídky. Lidé kolem Snapea se chovají jen jako hloupé okolí; Brumbál to odnesl asi nejvíc. Za povšimnutí stojí, že Hermiona toho vlastně ani moc nenamluvila a hlavním aktérem je v podstatě Snape. Nakonec dávám plus za scénu ve sborovně, u které jsem se od srdce zasmála. Jo, a možná by to chtělo Betu.”

Kravál

Autor: Demona 0      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Za psychologickou povídku to tedy rozhodně nepovažuju, ale má to svoje kouzlo.”

Led

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nápad dobrý, ale zase tak neuvěřitelně doku*vený patosem, že se tomu ani nechce věřit... Asi mě nikdy nepřestane udivovat, jak moc dokáží autoři mrzačit svá vlastní díla. :(”

Rolničky

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je to milé, to nepopírám, ale... Takové nijaké a o ničem.”

Každý den zdraví netopýr

Autor: Therea      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Roztomilé, pobavilo mě to. Severus a jeho způsob opakování jednoho dne, velmi specifický :-D”

Dopisy ze dna šuplíku

Autor: nieniti      Jazyk: ČJ

Memorin:

“ale Odhalená identita byla pro mou osobu zajímavějším pojetím - 4, 5, ale Sbohem bylo slabší 3”

Jablko

Autor: De4d Lady      Jazyk: ČJ

Memorin:

“mám chuť dát i pět, ale natolik mne to neoslovilo, tedy 4, 5”

Porada učitelského sboru

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Memorin:

“brilantní :) 4, 5 i víc”

|<  >|