Komentáře - Říjen 2012

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Harry Potter Friday Parody

Autor: The Hillywood Show®      Jazyk: fanvid

Fleur Tera:

“Voldemort, Voldemort sucks! a v tom kine potom... no koniec :D”

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

Fleur Tera:

“veľmi pekné video... obrazy presne zapadali do textu a ten sa na celý príbeh neskutočne hodil”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Mě to hodně nebavilo. Resp. asi by mě to bavilo, kdyby to bylo lépe literárně zpracované, ale tohle mi přišlo hodně odfláklé i na parodickou hříčku. Vlastně je ten bod asi jen za Minervinu omluvenku - ta mi přišla (asi jediná) vtipná.”

Dohodnutý sňatek

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jóó, jiskry touhy v očích, to je celý Snape. Naopak uhánění skrze chodby krátce po několikanásobném mučení kletbou cruciatus, to je celý XY. A Voldemort uprostřed bitvy mluví zastřeným šepotem a všichni ho dobře slyší. A ta důmyslnost posledního kouzla! A ano, nesmíme zapomenout na frustraci ze ztráty pamlsku, že neuhádnete, kdo tohle pociťuje? Jakože nechápejte mě špatně, já mám Vanityfair ráda a na cukru v jejích povídkách si skoro vždycky pochutnám, ale tady už to bylo moc - a na úkor věrohodnosti, atmosféry a všech podobných atributů, které od povídek požaduji.”

Harry Potter Friday Parody

Autor: The Hillywood Show®      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Není to tu už někde dané?// bell: Tak možná není, já už to znám dlouho, byla jsem přesvědčena že to znám odsud, ale možná ne. Člověku už to pak splývá.”

Harry Potter Friday Parody

Autor: The Hillywood Show®      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Jeden z těch případů, kdy je nějaký internetový (potažmo youtube) fenomén tak známy, že musí vzniknout jeho mutace do všech možných i nemožných podob. Tento fenomén je pravda poněkud starší než Gangnam (a Klingon, Obama nebo Sapa ... ) style, ale ani HP verze "Friday" klipu prostě nemohla nevzniknout. A tohle je výsledek, který vůbec, vůbec .. není špatný, jen si nejsem jistá jestli je tak dobrý jako počet cen, které získal (viz. seznam na youtube u tohoto klipu :)) .. ale co už. PS: Titulky také stojí za podívání. / Lana: šmarja, nevím o tom! :)”

Harry Potter | The War

Autor: agentofCHAOS13x      Jazyk: fanvid

Neferet:

“Tohle video se mi moc líbí. Začátek je asi nejlepší a pak taky konec se mi moc líbí, tedy ty sestřihy dřívějších a novějších časů :-)”

Všechno není ztraceno

Autor: Eriador117      Jazyk: ČJ

shadow:

“První část nebyla špatná, ale ta druhá ... na tak příšerně popsaného Severuse, jsem snad ještě nenarazila :(”

Harry Potter Friday Parody

Autor: The Hillywood Show®      Jazyk: fanvid

kopapaka:

“Rozhodně patří k tomu lepšímu, co lze k HP na trubce najít...”

Harry Potter Friday Parody

Autor: The Hillywood Show®      Jazyk: fanvid

Casiopea:

“Já jsem si nejvíc užila ty titulky. :D”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Nejsem do toho fanda, ale lhala bych, kdybych tvrdila, že mě to nepobavilo. Je to prostě třeskutý, přehnaný a humpolácký humor, jaký čekám od správného cracku.”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

belldandy:

“No možná to není zrovna dokolané, ale ... Sara Polanska je (myslím nejen) v mých očích královnou českého HP cracku .. a .. tuhle její povídku mám nejraději. Mám ji dokonce raději než obecně asi oblíbenější "Dovolenou ..." . Nu a toto své uznání pro Saru a speciálně pro tuto povídku přeci musím nějak vyjádřit, třebaže fanynka tohoto žánru obecně zrovna nejsem. (Minimálně představu Minerviny maminky píšící omluvenku svému dítku už z hlavy nevystrčím. :) )”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Přišlo mi to moc násilné nucení do vtipnosti, až to vtipné nebylo.”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“.”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Je to… prostě pohádka. Bylo nebylo… statečný, citlivý a chytrý prince se zamiluje do statečného, krásného a milého prince a po mnoha nástraháh spolu žíjí šťastně až na věky… Asi tak. Bylo to příjemné čtení, řekla bych, že až moc zdlouhavé a kvůli pár větám, jsem to málem přestala číst. Ale strávila jsem u toho docela milé chvíle.”

Time for Changes

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“nebolo to zlé len strašne rýchle”

Úhel pohledu

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

Lost dream

Autor: NoriTenshi      Jazyk: SJ

shadow:

“:-)”

Okamžik

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

shadow:

“Ať se začtete do jakékoli povídky od Alice, vždy je to nádhera, která vás emocionálně vycucne :).”

Námluvy a sázky

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

shadow:

“Nečetla jsem lepší povídku.”

Sparkless

Autor: Dyamirity      Jazyk: ČJ

shadow:

“:)”

Myrtilles II.

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

Dekadentní

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

Ve jménu Říše

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

shadow:

“:-)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|