Komentáře - Srpen 2011

Stránky: 

Bradavický láskomat

Autor: Lara      Jazyk: ČJ

Cairo:

“tak tahle povídka mě hodně pobavila :D”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

Cairo:

“Moc povedená povídka. Výborná zápletka, několik opravdu dobrých a originálních myšlenek a skvělé zpracování. A navíc, jako bonus, Draco v podobě nádherného vlka, co víc si přát :)”

Proč se mi nesmí líbit Johnny?

Autor: DVS      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb jak to vypadá, když se dospělákovi dostanou do rukou nevinné říkanky pro malé děti... Horké půlky! :D”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Čítala som tento "hriech" už ani neviem koľký-krát, napriek smútku, ktorý z toho mám, ale keď Draco je tak nádherná postavička na ľútosť. Dokonalé, trpko-sladké.”

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

kripolik:

“opravdu smutné :(”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

Mája:

“Nádherná rozepsaná povídka, občas trochu složitější, aktualizace časté, příjemné počteníčko.”

Jedna divoká noc

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Dobré a sex bol výborný.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Skvelá poviedka. Napriek tomu, že nové postavy vo FF neobľubujem, očaril ma Dula. Táto postava je úžasná, samozrejme aj Draco a obdivujem ako autor dokázal udržať charakter Severusa Snape počas celého príbehu aj keď mi obvykle nevadia OC postavy, tento Severus bol ozajstný.”

D.J. Trauma

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle by mnohé události v Horizontu vysvětlovalo... :) Váhám mezi 4 a 5, ale jisté dvě věty jsem si musela přečíst několikrát takže...”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Super :)”

Sexuální výchova

Autor: KaoruSaionji      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“James Potter je opravdu na pěst - arogantní fracek jdoucí ve stopách svého otce. U toho incestu jsem se doslova klepala odporem - je tady tak slizský, že mu to může závidět i slimák.”

Stávka

Autor: vanityfair      Jazyk: SJ

Akkarra:

“První část se mi líbila, ale ta druhá už mi přišla přitažená za vlasy... U mě tak 2, 5.”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

angie77:

“Ehm... tak se musím přiznat, že povídku už jsem kdysi četla, ale po přečtení komentáře od SinamLlumi jsem se k ní vrátila... a došlo mi, že mi tam vážně napoprvé cosi uniklo :-) Aneb opravdu hodně netradiční náhled na Hermionu. Líbilo.”

Stávka

Autor: vanityfair      Jazyk: SJ

angie77:

“Pěkné, ale od vanityfair jsem čekala přece jen o chloupek víc. Nicméně to, jak se oba z té sázky vykecali, se mi moc líbilo :-)”

Láska nepřítele

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

angie77:

“K přečtení mě nalákaly ty velmi protichůdné komentáře. No a... nedočteno - respektive, přeskákala jsem až na konec, jestli to třeba někde začne dávat smysl, ale fakt ne. Já bych asi i dokázala uznat, že se Lucius dokáže upřímně zamilovat do mudlovské šmejdky - ono toho o něm z kánonu zase tolik nevíme, aby se to dalo úplně vyloučit. Ale muselo by to být nějakrozepsané, aby tam byl nějaký vývoj, úvahy a tak... nebo tam být nějaké mimořádné okolnosti, za kterých se to stalo. Což tady chybí a povídka tím totálně ztrácí věrohodnost. Opravdu, tahle postava má s Luciusem společné jen to jméno...”

Láska nepřítele

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Lucius jako vyšitý.... Už vidím, jak Lucius Malfoy riskuje svoje postavení u Pána zla a všechno ostatní kvůli mudlovské šmejdce... Navíc jeho slovník (a koneckonců i Severusův) je často docela mimo... :( A hlavní hrdinka je MS jak vyšitá... Nedočteno! /// SÁRA: Řeknu ti, komu to vadí - mě to vadí. :) Tohle prostě není postava, která by měla s Luciusem Malfoyem kromě jména cokoliv společného. Netvrdím, že se Lucis nemůže do nikoho zamilovat, ale ne že se zblázní do holky, které by se kvůli jejímu původu už z principu prakticky štítil. :) A jen tak mezi námi - kdyby nevznikaly takovéhle povídky, tak by mi to vůbec nevadilo. Toť můj názor a za ním si stojím. :)”

Láska nepřítele

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Ditto Akkarra. Lucius miluje svou ženu a syna, nenávidí mudlovské šmejdy a určitě má důležitější starosti a víc sebeúcty, než aby pervil školou povinné holky. Prostě autorky si představovaly jak by to bylo pěkné, kdyby se do nich zamiloval Malfoy senior. Já jim to neberu, ale, upřímně, číst se to nedá. Příběh je o ničem, totálně OOC Snape v roli prostředníka milostných vztahů a Voldy s Brumbálem, kteří nemají na starosti nic jiného, než řešit kdo s kým š.... a ty dialogy, k tomu už ani nemám slov. Voldemort na Severa: „Měl jsi vidět toho usmrkance, když mi prásknul svého vlastního otce. Byl úplně mimo…“ No, hlavně, že skloňování jmen je 'jazykově korektní'. S.L. //// EDIT: Já... se omlouvám, ale: Když je poznáme jen podle jména, tak už to nejsou ty postavy, víš Sáro? Od toho je originální fikce.”

Láska nepřítele

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“No, proto se to jmenuje fanfiction. Mě se povídka líbila, a že byl Lucius mimo napsaný charakter? Koho to v dnešní době zajímá. :-) Nějak mě nabaví všude slyšet, jak jsou postavy mimo charakter, protože kdyby opravdu byly všude charakterové, těžko by vznikaly povídky tohoto typu a to neznamená, že vždycky špatné... Jediné, co mi fakt vadilo, bylo oslovování Sever, Lucie a konec :-D”

Láska nepřítele

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nuž, Luciusa mám rada, v tejto poviedke je dosť iný, ale prečo by sa nemohol poblázniť do mladej baby.”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já to dočíst nedokážu (skončila jsem v druhé půlce Sedmilháře). Nesedí mi sloh a Potterovy vnitřní dialogy mi lezou na nervy, strašně mě nudí. Má to utahané tempo a je to hrozně rozvleklé - půlka věcí tam vůbec nemusela být. Bohužel... :(”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Blanch sa presťahovala: http://blanch.blog.cz/rubrika/sedmkrat-jinak odkaz hore som upravila, je to skvelá poviedka.”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“mě se taky líbila ta sedmička. prosímvás, kdo ví, co se stalo se stránkama Blanch? já si její povídky potřebuju přečíst znova..”

Stávka

Autor: vanityfair      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Pekný súboj dvoch inteligentov:)”

Léto jako žádné jiné

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Draco je v Lete vážne na zabitie (neverila by som, že ľahšie niekedy budem znášať Pottera)”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Isis jako autorku nesnáším, ale tady se jí musím zastat. Myslím, že povídka dost ztratila překladem a přesunem do jiné kultury. Např. zatímco každý Američan pochopí žert se Sierrou Nevada a Donner Party, čeští čtenáři netuší, oč kráčí. (A myslím, že tím pádem některým unikla i pointa. :)) U mě slabší průměr. S.L.”

Stránky: