Komentáře - Červenec 2011

|<  >|

Harry Potter & The Heir's Ring

Autor: monbade      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Potřebovalo by to betu, a to nejen kvůli překlepům (vážně, Huffinpuff ?), ale i kvůli nelogičnostem a protimluvům. A navíc autor kopíruje části z kánonu. Ach jo. Ale občas jsou tam zajímavé či zábavné kousky.”

The death of Harry Potter

Autor: monbade      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP spáchá sebevraždu a kouzelnický svět se vzepře a vypořádá s Voldemortem. A pak se čte poslední vůle HP a rozdělujou dárky. Bylo by lepší, kdyby to byly dvě samostatné povídky, protože mi prostě svým zaměřením k sobě nesedí, první část melancholická (asi tak za 4 hvězdičky), druhá spíš žert až fraška (samostatně taky ne špatné), ale celkově 3 s odřenýma ušima”

Screw the Magical World

Autor: monbade      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Myšlenka je dobrá, ovšem půjčená ze Snipera, provedení horší. Zbytečné a občas podivné rozhovory, přeochotní goblini a díry v logice. Někde zbytečné poddrobnosti a naopak to, co by mělo být rozepsáno, jen stručně proletí. Ty dvě hvězdičky jsen s odřenýma ušima za moje oblíbené téma”

Revolution

Autor: Shadrac      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP se vrací do minulosti, ale tentokrát jen předá svému 11-letému já dar a zemře. Brečela jsem jak želva. A teď hurá na pořádný bashing. Potenciálně 4”

All's Fair in Love and War

Autor: Shadrac      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort je mrtvý. Jenže HP odmítne Ginny a Weasleyovi se spojí s Malfoyem a dalšími bigoty a začne štvanice na nového temného pána. Tak HP spolu s přáteli unikne do minulosti. Vrací se na začátek prváku. A začne bashing. Zatím 3, 5, počkám, jak se vypořádají s parchanty”

Betrayal

Autor: Shadrac      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry zjistí, že je obětí lektvaru lásky. Je to spíš smutné a Ron je skoro politováníhodný (když se všechno svede jen na něj). 2, 5”

Harry Potter and the Prime Minister of England

Autor: ladylaughalot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jednorázovka, která, kdyby pokračovala v podobném duchu, by mohla být velice zajímavým příběhem, kde hrají větší roli mudlové.”

Snapova Vianočná koleda

Autor: Severusgirl      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Nezačalo to špatně, ale postupem času... Ach jo, škoda mluvit. :(”

An Inconvenient Truth

Autor: old-crow      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Susan vypráví své tetě o konci třetího ročníku a ta se rozhodne popovídat si s Potterem. A dál už to jde jiným směrem, než kánon, vždyť s šéfovou DMLE není žádná sranda a navíc ji nemá v kapse Malfoy. Musím říct, že když došlo na třetí úkol Turnaje, dostalo to úžasný spád (a moje hodnocení poskočilo nahoru). Čte se to moc dobře a líbí se mi, jak postupujou proti Voldemortovi, odsekávat zdroje, jak peněz, tak lidí, a to včetně podpory. HP není žádný superman a poctivě trénuje.”

Miešať prácu s potešením sa (ne)vypláca

Autor: Leann      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Že bol Malfoy úplne iný - no dobre, takmer každý ho mení. Ale Grangerová, ktorá je presvdčená, že piatok večer sa nemá zakončovať knihami ale v bare, netrávi v práci víkend a považuje workoholizmus za divný pre mňa nie je Grangerová (a nemá čo hľadať na plese pozrazenia temnoty? pcha!). Ale kvôli tým hlodom, čo z nich občas vypadnú, 2, 5 zaokrúhlené na tri. Ale vracať sa k tomu teda nebudem.”

Changes

Autor: procyonblack      Jazyk: AJ

Crystal:

“Velmi pěkné, ale divila jsem se, že ostatním podle Harryho vzhledu nedošlo už dřív, že Sev je Harryho otec. Dala bych tomu tak 3, 5 :)”

Miešať prácu s potešením sa (ne)vypláca

Autor: Leann      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Hrozně se mi líbí jak je jejich vztah rozepsán, i když je Hermiona ke konci dost nechápavá, stejně je to super.”

Šálka čaju

Autor: Hawlaw      Jazyk: SJ

Keiko.kei:

“Chytře vymyšlené, nápadité a pobaví to...”

Alea Iacta Est

Autor: EllaEleniel      Jazyk: AJ

biaca:

“nyní začala Ankaj překlad této užásné povídky - zatím přeloženo 6 kapitol. ankaj.blog.cz”

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

sirina:

“Mám ráda Ferniho povídky a tato není výjimkou....vůbeec mi nedalily ooc postavy, myslím, že si to snape odbyl v prvních kapitolách :-)”

Šálka čaju

Autor: Hawlaw      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ano, zase jedna úžasná povídka. Hermiona napochoduje do Snapeova sklepení se stupidním požadavkem, aby hned na to skončili v posteli, kde mu posléze Hermiona poskytne vyčerpávající lektvarovou přednášku a Severus se jí na to konto vyzná z nehynoucí lásky a obav z odmítnutí.... "Hermiona, miláčik..." Dám jeden bod, ale to pouze z toho důvodu, že tento týden jsem četla i o něco větší zvěrstva....”

Opatrovník

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Tuhle povídku mám opravdu ráda, hlavně Draco je tady naprosto úžasný... Povídka se moc pěkně vyvíjí a je tam více hlavních postav :)”

Harry Potter and the Obvious Solution

Autor: sadisticblondlettes      Jazyk: AJ

Crystal:

“Nejsem si jistá, jestli to původně měla být napůl-parodie, ale pokud ano, pak to autorka napsala dokonale. Harry, který má PMS. Voldie, který pije piňa-koládu (vážně netuším, jak se to píše), Blaise a Hermiona jako dohazovači... 4, 5 hvězdičky :)”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Luna:

“Dokud bude tolik překrásných povídek od tak nadaných autorů, asi ze své 'Top 10' budu muset zavést 'Top 100'. :D Dechberoucí děj a nádherný konec! :)”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Luna:

“Šílenství byl jeden z mála mých pocitů, když jsem tuto povídku dočetla, naprosto mne překvapilo, kterým směrem se příběh nakonec odebral... Avšak nelituji přečtení, i když mám ráda jiný druh konce. :)”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Luna:

“Souhlasím s Crystal, Draca jsem si musela představit v podobě, kterou mu ve filmu propůjčil Tom Felton, nedokázala jsem si jej představit jako ty dnešní "emo boye" a ani se mi popravdě ta myšlenka nelíbí... Pokud jde ale o příběh, děj je tak napínavý, že jsem jej četla potají celé noci, co na tom, že jsem další den vstávala do školy. :D Kdo je noční tvor, nechť neodolává skvělému příběhu, jako je tento, sama jsem se k němu po několika týdnech znovu vracela a četla se stejným nadšením. :)”

Jak končí hrdinové

Autor: sevik99      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:) Práve som to prečítala už možno desiaty krát. Ja sa k tej poviedke viem vždy časom vrátiť, túžim po tom a vždy, už aj keď to poznám pomaly naspamäť, som spokojná, keď to dočítam. Veľký skvost.”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Luna:

“Do téhle jediné kapitolky jsem se v okamžiku zamilovala! :) Je překrásná a mám chuť ji číst stále a stále dokola.”

Dostat se tam

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Luna:

“Krásná povídka, zajímavý stručný děj a romantika, opravdu nádherné! :)”

Ani za zlámaný svrček!

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

AiShine:

“Takové veselé! :-) Líbí se mi to.”

|<  >|