Komentáře - Duben 2011

|<  >|

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“:) moc pěknej konec”

Noli Me Tangere

Autor: Shoshanna      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bolestivé.”

Stroke of Midnight

Autor: switchknife      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc pěkné.”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mája:

“Je to parodie. Veselé čtení, občas trochu morbidní, pouze preslash. Doporučuji přečíst, pobavíte se.”

Profesore, Pozor, Potter!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mája:

“Veselá rozverná povídka plná humoru. Některé postavy jsou OOC, ale změny podporují děj. Kapitoly přibývají často a pravidelně. Stránky jsou bez Bety, ale občasné chybičky a překlepy nejsou rušivé. Doporučuji přečíst.”

Zakalený křišťál

Autor: Anna      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Já si myslím že je povídka velice pěkná a dobře napsaná. Ano, Spock je tam trochu OOC, ale v paralelním vesmíru je možné všechno. Navíc je to pár který se mi zamlouvá a najít na to něco v češtině je jako hledat jehlu v kupce sena.”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Beltrix:

“Tak tohle mě fakt dostalo :D Hoochová s Woodem- to ještě vydýchám, Prýtová s Nevillem? To je taky v pohodě, ale McGonagallová s dvojčaty? To mě naprosto odbouralo :D”

A Choriambic Progression

Autor: Mairead Triste and Aristide      Jazyk: AJ

assez:

“Hm, hm, hm… dá se.”

Bystrozor

Autor: Zazo      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Pěkná povídka...”

Tajemný oblouk

Autor: Belatrix Black      Jazyk: ČJ

Beltrix:

“Tuhle povídku mám moc ráda. Líbí se mi, že se aspoň trochu zachovává charakter postav, že Harry je na Bellatrix správně hnusnej a ona mu to s chutí oplácí.”

Očima smrtijeda

Autor: Belatrix Black      Jazyk: ČJ

Beltrix:

“I když nemám pár Lord Voldemort a Bellatrix Lestrangeová moc ráda, tak jsem se s chutí začetla a jsem zvědavá jak to bude pokračovat.”

Starý vs. Nový život

Autor: Belatrix Black      Jazyk: ČJ

Beltrix:

“Tuhle povídku mám moc ráda, protože obsahuje můj oblíbený pár.”

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Mája:

“Humor, který se mi líbí, už jsem četla dvakrát a jistě si zase za čas přečtu.”

Better Be Slytherin

Autor: Jharad17      Jazyk: AJ

Aha_Lucia:

“je to zaujímavé čítanie, no časom ma to prestáva baviť. jedna záležitosť popísaná z dvoch pohľadov je super, len je to niekedy príliš zdĺhavé.”

Amortentia

Autor: Nadesiko04      Jazyk: AJ

Crystal:

“Milé :)”

Revolution

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Mája:

“Skvělý překlad. Nádherně zpracované akční scény a skvělé nápady kam se může ubírat magie. Pravidelné přidávání kapitol, moje pravidelná týdenní stálice.”

Resonance

Autor: GreenGecko      Jazyk: ČJ

Mája:

“Tato povídka je moc zajímavá, stejně jako její pokračování. Zajímavě se rozvíjející vztah otec syn, rozhodně zajímavě se rozvíjejí Harryho schpnosti. Doporučuji ke čtení. Výborný překlad.”

Tequila

Autor: tallulahbell      Jazyk: ČJ

Mája:

“Vtipná a rozverná :-) určitě se k ní někdy vrátím.”

Harry Potter a noční můry minulé budoucnosti

Autor: Viridian      Jazyk: ČJ

Mája:

“Krásná povídka u které opravdu doufám, že bude dokončená.”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Mája:

“Skvělý překlad, pravidelné přidávání kapitol u pokračování, nádherná povídka. Dávám plné hodnocení a doporučuji...”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Mája:

“Nejlepší povídka FF HP, jakou jsem četla a jistě ještě několikrát číst budu. Alice je genius ve vyjadřování pocitů jednoduchými slovy. Nezapomenutelné...”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

Mája:

“Pěkně napsaná povídka, určitě se k ní časem vrátím.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Mája:

“Jedna z mých nejoblíbenějších povídek, už jsem se k ní vrátila 2x. Skvělý překlad a moc pěkné doprovodné povídky od fanoušků. Doporučuji.”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Mája:

“Dávám 5 - naprosto super. Tato povídka je úžasná. Bavila jsem se od začátku až do konce.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Mája:

“Tato povídka mě pobavila, ráda si ji za čas přečtu znova.”

|<  >|