Komentáře - Duben 2011

|<  >|

Na konci sveta

Autor: Darnedchild      Jazyk: AJ

GwenLoguir:

“:)”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Severusův syn Harry

Autor: Alis      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:)”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“jůůů”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“přesně tohle se k němu hodí ;-) pobavila jsem se”

Bestiální něžnost

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“líbí. moc.”

Plná pusa

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Od začiatku som tušila o čo ide, ale ku koncu som predsa zapochybovala :D Dobré pobavila som sa.”

One Too Many

Autor: Shirasade      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hezké.”

One-Night Stand

Autor: Shirasade      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povedené. Zejména ten sex v úvodu.”

Middle Ground

Autor: Shirasade      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi, že se Bodie nedá tak snadno obměkčit a Doylovi vyhrožuje.”

Plná pusa

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Potter zřejmě ví, jak si takovou věc správně vychutnat.... ;)”

Bez tatínka?

Autor: Lilyann Thumn      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“taký oddychový, krátky a smutný príbeh”

Harry Potter a dech jednorožce

Autor: Reya      Jazyk: ČJ

Aha_Lucia:

“celkom zaujímavá poviedka, sem tam úsmevne zmätená, sem tam zaúradovala zrejme autokorekcia vo worde, no celkový dojem je dobrý. Jediné mínus je akoby nedokončený koniec (?)”

The End of the Tether

Autor: Shirasade      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc krátké.”

The Drive Home

Autor: Shaz      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Úvodní dialog v autě se mi líbí, zbytek nic moc.”

Charon´s Gift

Autor: Philyra912      Jazyk: AJ

Jacomo:

“Jen těžko se mi hledají slova, kterými bych vyjádřila své dojmy z téhle povídky. Je to něco tak neskutečného, neuvěřitelného, mimořádného. Ten popis pocitů v první části, ta beznaděj a rezignace je v tom až hmatatelná, pohlcující. Scéna na hřbitově je opravdu z těch, o kterých nevíme, jestli se nám ve skutečnosti nezdály. A ráno na Grimmauldově náměstí? Byla jsem tam s nimi - v chladném ránu a i v horečném dopoledni. Ale co mě nejvíc dostalo, je ten závěr. Tmavě rudá růže je v podstatě jedno velké klišé, ale tady... tady je to bez patosu znova povýšené na symbol připomínky a naděje.”

Jak dlouho trvá naděje

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Dosti zajímavá povídka. Osobně bych ji publikovala jako jednorázovku nebo maximálně rozdělila do 2-3 kapitol, protože ty první jsou značně krátké. Nicméně každá z nich má své opodstatnění. Občas lehce matoucí, ale rozhodně netradičně podaný příběh Harryho a Severuse. A celkem uvěřitelně odůvodněné zmrtvýchvstání. Tak trochu šílený Harry a tak trochu mrtvý Severus.”

Discovered in a Bar Fight

Autor: Shay Sheridan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zábavné.”

Denný veštec

Autor: Lawenyd      Jazyk: SJ

Purple Haze:

“Tak jsem to vzdal. :-(”

Psí kusy

Autor: Trpaslenka      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Skloňování jmen je to poslední, čeho jsem si všiml.”

Plná pusa

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“No, tak ten konec to trochu vylepšil. Už jsem se vážně bál, že to bude další mizerné PWP. :-)”

Trio Destruo I

Autor: Furthad      Jazyk: ČJ

Sh@dow:

“Přerod naděje kouzelnického světa k jeho pohromě. Velmi netradiční a podle mne velmi kontroverzní... Hodně jsem se divil, že tu nebylo přidáno. Podle mého skromného názoru něco, co by každý kdo má rád nějakou temnotu, přečíst. Narovinu, začátek je velmi rozvláčný, ale je vidět že se autor vyvíjel v průběhu psaní a poslední kapitolky patří mezi to nejlepší co jsem četl. Naprostý konec mne naopak zase tak moc nenadchl.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Je to hezký příběh. Dojemný, kouzelný, ulítlý. A vespod má něco společného s Kamenem manželství. Nejprve mě to propojení s elfy rušilo, ale ta likvidace Voldemorta pomocí živlů byla přímo monumentální. A navíc ve Stonehenge! Wow. Viděla bych to tak na 3, 5 hvězdičky, ale aby nezapadlo v průměru (kam to rozhodně nepatří), přidávám :-)”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Podle mě jednoznačně nejlepší česká FF s pairingem Harry/Severus. Barevné obrazy, dokonalé zachycení atmosféry, nálady, pocitů a dojmů. Konečně uvěřitelný a realistický "Princův příběh". Konečně opravdu zlý Voldemort. Konečně skutečně hrdinský Harry. Konečně temný a zároveň lidský Snape. Konečně odůvodnitelně manipulativní Brumbál. Konečně smysluplné využití prastaré magie. Konečně správné finále známého příběhu, které by si měl přečíst každý.”

Harry Potter a otcova krv

Autor: Kathy      Jazyk: SJ

Aha_Lucia:

“Brilantná Kathy prináša napínavý a čtivý príbeh, kde načrtáva mnoho originálnych myšlienok, kde nenávisť Snapea nie je podmieňovaná len šikanou, Sirius Black na(ne)šťastie nespadol za závoj a sama anglická kráľovná strávila čas na Rokforte! Napínavé čítanie s nadmieru príjemným počtom kapitol (zatiaľ 63 a autorka už zrejme finišuje), pri ktorom som strávila dlhé hodiny a nemohla som prestať s čítaním!”

|<  >|