Komentáře - Únor 2011

|< 10 11 12  >|

Dopisy

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Velmi hezká povídka. Citová a něžná. Nějak podobně si vztah mezi Kirkem a Spockem představuji i já sama.”

Memories (Setkání II.)

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Krátké, ale docela hezky napsáno. Minimálně navnadí na další možná pokračování.”

Setkání

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Tak nevím. Proti PWP sice nic nemám, nicméně Spock mi nepřijde jako typ, který by byl ochoten přistoupit k sexu na jednu noc (a to i přes veškerou možnou stimulaci z druhé strany).”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tomu říkám dovolená... Severus si ji náramně užil a hotelová ochranka jistě také... ;)”

Zákon přitažlivosti

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Ačkoliv to autorka pravděpodobně nezamýšlela, dostala jsem během čtení předposlední části povídky menší záchvat smíchu, poněvadž jsem si představila Kirka, kterak se večer plíží do Spockovy kajuty a zoufale se snaží působit nenápadným dojmem pro případ, že by na někoho narazil. Hezky napsáno.”

Common Law

Autor: ILWB      Jazyk: AJ

bedrníka:

“S Profíkama to má společná jen jména postav.”

By the Book

Autor: Draycevixen      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Čekala jsem něco lepšího.”

A Study in Scarlet

Autor: Bistokids      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela dobré.”

Laeti Triumphantes

Autor: Sineala      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hezké.”

Infikace

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Hezky napsáno, chvílemi jsem se opravdu pobavila. Navíc se mi zdá, že Spock v této povídce opravdu zní jako Spock, což je vždy plus.”

Je mi vším...

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Začátek se mi líbil, ale konec mě poněkud zarazil. Přijde mi nepravděpodobné, že by spolu měli sex ihned poté, co se Spock probral z kómatu. Určitě by jakožto Vulkánec byl opatrnější.”

Prokleté jméno

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Dokáži si docela živě představit, jak by tato povídka mohla být o někom jiném. Do konceptu fandomu SH mi příliš nesedí, ale i přesto se mi líbila nejvíc ze všech, které jsem si doposud přečetla.”

14, 12, 13

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“První mnou přečtené dílo z tohoto fandomu. A líbilo se, i když mám obvykle raději delší povídky.”

Třináct nocí

Autor: Istar Halabába      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Tak 2, 5 za sloh. Nebylo to zase tak špatné, ale nechápu smysl... jenže, proč by vše na světě mělo mít smysl, že? :-)”

Secrets

Autor: Vorabiza      Jazyk: AJ

Elfled:

“Veľmi dobre premyslená poviedka, výborne zvýraznené vedľajšie postavy, zľahka zakomponované mnohé doplňujúce dejové línie a hlavne skvelo vyvážená kombinácia vzťahov, dobrodružstva, zúfalstva aj prekvapení. Autorka naväzuje na knihu po 6. časti a veľmi dobre sa vysporiadala s predloženou dejovou osnovou.”

Třináct nocí

Autor: Istar Halabába      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Neoslovilo ma to, nič som pri čítaní necítila.”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ten záver bol krásny. Nechcem myslieť na začiatok, to by som nikomu nepriala taký život-neživot. Každý by mal mať možnosť rozhodnúť sa o sebe. Plačem ale aj tak to bol správny koniec.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Už ani neviem, koľko krát som si tento príbeh prečítala. Patrí medzi moje obľúbené.”

Z temnoty

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Je to jeden z tých príbehov, ku ktorým sa rada vraciam. Zbožňujem takéhoto Severusa. Zatrpknutého, protivného, umasteného temného génia, ktorý je niekde v jeho vnútri citlivý, verný a milujúci chlap.”

Další věštba

Autor: Abigail      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“četla jsem jí už dávno, ale myslím že na ní opravdu nezapomenu...”

Czech magic school

Autor: Abbina      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“jedna taková nevinná, vtipná....”

Lily x James

Autor: Abbina      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“taková pohádka s krásnym koncem :)”

Holmes nikdy nežárlí

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“A pak že prý Holmes nikdy nežárlí. Hezké.”

Atrapa lásky

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“Holmes není jediný, kdo nenávidí sám sebe. Nicméně se mě to jaksi nedotklo.”

The Master's Facebook Page

Autor: The-Hellish-Gnome      Jazyk: fanart

tudorrose:

“Doctorova a Jackova stránka se mi líbila více, ale stále je to velmi dobré (kdybych jen neměla Mastera tak nerada... ach jo)”

|< 10 11 12  >|